ראש בראש: שני צימרים בגליל העליון שיעשו לכם את השבוע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ31-07-2017
ראש בראש: שני צימרים בגליל העליון שיעשו לכם את השבוע

בסופו של דבר, צימרים יוקרתיים לזוגותיהיו אשר יהיו, מציעים את אותו הדבר: חופשה שאמורה להיות הכי טובה ומרגיעה, שכוללת המון פינוקי אוכל ושתייה וגם בריכה מעוצבת להעביר בה את הזמן. אך מה קורה כאשר אין שום קשר "פיזי" בין המקומות (חוץ מזה ששניהם צימרים בגליל העליון מבין מאות נוספים כאלו) אבל איכשהו קיים כל כך הרבה חיבור מנטלי?

במקרה של אחוזת טגנגה וסוויטות אפיריון, מתקיים סוג של חיבור מקרי לחלוטין בין שני המקומות, אבל לא רק. גילינו גם שהעדפת הקהל חלוקה ונתונה לאחד משני המקומות: חלקכם יעדיפו את טגנגה בעוד שאחרים ממש ירצו להיות באפיריון. חמישים-חמישים בדיוק. אז מה אתם תעדיפו?


שני צימרים בגליל העליון, שני כוכבי יוקרה... מה בכל זאת ההבדל?


נתחיל עם אחוזת טגנגה, שאם שמה מצלצל לכם אתם ממש לא טועים. הכפר המקורי טגנגה בכלל נמצא בקולומביה ומשמש ככפר דייגים קטן וציורי ביותר לצד מפרץ באותו השם, מעוטר בהרים ירוקים, צמחייה ושלל קקטוסים מעניינים... נאמר על המקום הזה שהשקיעות בו הן היפות ביותר בקולומביה והוא הפך ליעד מוצ'ילרים נחשק, בעיקר לאלו המעוניינים לשכוח מהעולם ולנוח מבלי לעשות כלום. בדיוק בהשראת המנוחה והאקזוטיקה מהמקום המקורי, הוקמה האחוזה שהפכה בקלות ובמהירות לכוכבת עולה וניצבת ברף הגבוה ביותר של צימרים בגליל העליון.



האחוזה מציעה 4 צימרים יוקרתיים לזוגות במראה דרום אמריקאי משובח מהזווית האלגנטית יותר, כאשר חלל הפנים בגווני קרם-שמנת והריהוט נע בקו שבין מלכותי ו"זרוק". השוס הוא בריכת הזרמים והג'קוזי ספא הצמוד שיש לכל סוויטה בפרטיות, עם מבט מבעד לחלונות הזכוכית אל השקיעה. אבל האחוזה השוכנת במושב התיירותי המפורסם ספסופה ממש לא מסתפקת רק בזה ומציבה בריכת שחייה ענקית נוספת להנאתם של כל האורחים מול נוף ירוק ומרגיע, עם שולחנות משחק והמון סטייל יוצא דופן.



 

מהצד השני של המראה שוכנות סוויטות אפיריון. מדובר באחת מנקודות הנוף המרהיבות ביותר בישראל, הנמצאת במושב חזון, בגובה "מבט הציפור". קשה לנו להאמין שציור נוף שכזה קיים במקומות רבים וכדי ליהנות ממנו בלי שום הגבלה, כל אחת משתי הסוויטות מכילה חלונות פנורמיים ענקיים ומרפסת עצומה שאפשר גם לנשום בה את האוויר הנקי והפתוח של הרי הצפון.

אך לא רק הנוף מקבל מעמד יוקרתי ומכובד, אלא גם... העיר פריז! שתי הסוויטות בעיצוב פריזאי מלא סגנון, שמות בכיס הקטן המון צימרים בגליל העליון השואפים לאותה רמת יוקרה מושלמת. עיצוב מלכותי וצבעים דומיננטיים מקשטים את הסוויטות והשוס האמיתי כאן הוא הג'קוזי ספא הפרטי לכל אחת מהיחידות, שניצב בדיוק מול חלונות הזכוכית. גם כאן לא מסתפקים רק באלו ומציעים גם מתחם משותף ומהודר, הכולל בריכת זרמים גדולה ומפנקת.

 

מאחורי כל צימר מצטיין עומד מארח מבין עניין

 

שני מתחמי הנופש היוקרתיים הללו לא רק משמשים כמנטורים עבור צימרים בגליל העליוןמבחינת העיצוב, רמת הגימור והמתקנים, אלא גם כמובילים בשירות ובתוספות ה"אקסטרה" שתזכו להן. ארוחות הבוקר גדולות במיוחד וגם פינוקי האוכל הנוספים שיצפו לכם כאן. בנוסף, שני המארחים זכו בציון גבוה ביחס לחוויית השירות הכללי, מתוארים כאנשים לבביים ואכפתיים שתענוג אמיתי להתארח אצלם. אז במי תבחרו? אנחנו משאירים בידיכם את התשובה ומכאן התמונות ימשיכו לדבר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים