בלוג קרם - כל מה שרצית לדעת על צימרים יוקרתיים

יוקרה ברמת הגולן - טיפים לחופשה חלומית ויוקרתית ברמת הגולן
נופש זוגי, או משפחתי מפנק.. אטרקציות, מסעדות ונופים קסומים תמצאו רק ב צימרים יוקרתיים ברמת הגולן . קיבצנו עבורכם 5 מתחמי אירוח מדוייקים לחופשה קסומה ומושקעת.
עמית
14.12.2022
חופשה רומנטית וזוגית בצימר יוקרתי מבלי לקרוע את הכיס? צימרים יוקרתיים במחירים מדהימים
מחפשים צימר לנופש רומנטי ומפנק? הגעתם למקום הנכון. מה ההבדל בין צימר לזוגות לצימר יוקרתי לזוגות? איך הופכים את החופשה לאידיאלית בשבילכם. מבחר צימרים יוקרתיים לזוגות במיוחד לט"ו באב.
עמית
08.08.2022
הנוצצים ביותר - מי הם הצימרים היוקרתיים ביותר בצפון
מוגש כשירות לציבור: איך בוחרים צימרים יוקרתיים לזוגות באיזור הצפון, על מה לשים דגש, מה נכון, מה לא. ובעיקר- למה לא??? הנה לפניכם החמישיה המנצחת- שלכם בהזמנה פשוטה ומהירה.
עמית
06.01.2021
טיולי חורף ברמת הגולן: נופים משגעים, יקבים מעולים ומעיין לוהט
לרמת הגולן יש לא מעט להציע, מהחרמון ועד צימרים יוקרתיים בחד נס שגובלים בכנרת. ולמטיילים החורפיים שביניכם, סידרנו יום טיול מלא בהפתעות: מצפים ויקבים מומלצים עם טבילת קינוח במעיין הלוהט ביותר ברמה.
גל שרון
26.11.2019
לא פוחדים מהשקעה? הנה 4 צימרים יוקרתיים ששווים את הכסף
איך מוצאים צימרים יוקרתיים שבאמת עומדים במבחן התמורה לעומת המחיר? למה בישראל של 2019 אנחנו עדיין לא מכירים במה שקרוי בעולם "תיירות יוקרה"? ומה כוללת חופשת התענוגות המושלמת בצימר ישראלי טוב?
גל שרון
19.11.2019
מופתעים? גם צימרים יוקרתיים יורדים בדקה ה-90
צימרים יוקרתיים פנויים לסופ"ש הקרוב או פנויים בדקה ה-90 הם כנראה חופשת התענוגות המשתלמת ביותר בישראל. אז מי מרוויח מזה בעצם? גלו איך להוזיל גם חופשה יוקרתית במיוחד בצורה משמעותית!
גל שרון
12.11.2019
גשם של יהלומים: חוגגים חורף בצימרים היוקרתיים
התגעגעתם ליין והג'קוזי מול קמין מפנק? אספנו כמה צימרים יוקרתיים לחורף 2020 שנחשבים למפלט המושלם מהשגרה, הפקקים והצוואר התפוס.
גל שרון
05.11.2019
כך תעצבו את הבית כמו צימר יוקרתי
התארחתם באיזה צימר יוקרתי וקיבלתם חשק עז לעצב מחדש את הבית? כך תעשו זאת נכון! אז מהיכן קונים את הריהוט היוקרתי, מהם "הסודות הקטנים" לגבי העיצוב ואיך יוצרים את התחושה הביתית הנכונה, מבלי שזה ייראה מתאמץ?
גל שרון
23.10.2019
סוכות בצימר יוקרתי: הפרגולות המדהימות ביותר
אמנם לא תמצאו אצלנו סכך אותנטי, כסאות כתר ושרשרת מעיתונים, אבל בהחלט תוכלו למצוא לא מעט פרגולות נוצצות ודקורטיביות שמקשטות כמה ממתחמי החוץ הכי מעניינים שלנו. לכבוד החג הכי "חיצוני" – קרם מציגה את 3 הפרגולות המפוארות ביותר:
גל שרון
10.10.2019
הנופים המצטיינים ברמת הגולן
בריכה שצופה למשולש הגבולות, מצפור לצפייה בדאיית הנשרים ומסלול "סנפלינג" אופקי בין שמיים וקרקע. אם תכננתם סופ"ש של צימרים יוקרתיים ברמת הגולן או סתם יום טיול מדליק, הנה תצפיות הנוף המסעירות ביותר לקפה ותמונות שממש אין צורך לפלטר:
גל שרון
24.09.2019
עוד פעם חופש? הצעות לפעילויות בצפון עם הילדים בחגים
אם במקרה אתם נופשים במתחם צימרים יוקרתיים למשפחות בחגים הקרובים וחוששים מהשיעמום המתגבר של הילדים, יש לנו עבורכם הצעות טובות לאטרקציות מהנות לכל הגילאים. מהבריכה להרפתקה.
גל שרון
18.09.2019
ראש השנה יוקרתי: 5 אלמנטים בולטים במתחמי יוקרה
כבר שכחתם איך מרגישה בריזה קרירה ומה הטמפרטורה בג'קוזי ספא? צימרים יוקרתיים לראש השנה ועונת הסתיו מחכים לכם לפינוק אמיתי של סוף הקיץ בנופים המתחלפים ובאווירה הכי מפנקת שיש.
גל שרון
12.09.2019
חזל"ש! קחו 4 צימרים זוגיים לחופש מהחופש
הילדים במסגרות ועכשיו תורכם לנוח רגל על רגל ולשתות את הקפה בעודו רותח. רגע לפני סשן חופשות החגים: הנה 4 צימרים יוקרתיים לזוגות שיעניקו לכם הפסקה מהעולם
גל שרון
04.09.2019
קיץ 2019 בשיאו וזה האזור המבוקש ביותר בצפון
כנרת, גליל העליון, גליל מערבי או רמת הגולן? לכל מקום יש איכויות משלו, אך רק אחד מהם נחשב לאידיאלי ביותר עבור מרבית הנופשים. אז מהו האזור שתרצו להגיע אליו כבר בקרוב?
גל שרון
27.08.2019
נופש בצפון או מעבר לים?
ברור, ברור שחו"ל. הדילים הזולים, היציאה המרגשת מגבולות המדינה וגם האטרקציות המעולות. אבל אם חיפשתם צימרים יוקרתיים רק כדי לעשות בהם בטן-גב, אתם עומדים להיות ממש, אבל ממש מופתעים...
גל שרון
21.08.2019
"ואיך החום פתאום עולה..." זמן להציץ למתחמי הנופש עם הבריכות הכי שוות
אם חיפשתם להתרענן מהחום והלחות, זאת בדיוק הכתבה עבורכם. במקומות שמיד תראו מבלים האורחים המפונקים שלנו בשיא השרב. מגוון צימרים יוקרתיים עם בריכה מחכים לכם ואתם ממש רוצים להיות בהם גם.
גל שרון
15.08.2019
בירת הגולן: מה יש בחד נס שכל כך מושך אליה מבקרים?
אז מהו הסוד של חד נס? איך הצליח ישוב פצפון בצפון הכנרת להפוך לכותרת המהדהדת: צימרים יוקרתיים בחד נס? כנראה שמיקום מושלם, ים של מוטיבציה וגם אהבה אמיתית לאירוח הם הנוסחה המנצחת.
גל שרון
08.08.2019
יוקרה מול פשטות: מה הנופשים מעדיפים יותר?
מה ההבדל בין אירוח מרשים באחוזה כריזמטית לבין צימר כפרי ואלגנטי? האם מקומות "פשוטים" בהכרח נחותים יותר? ומי יקר יותר מבחינת המחיר ללילה?
גל שרון
22.07.2019
שכשוך נעים: ביקרנו בבריכות המטורפות ביותר וחזרנו מהופנטים
המבודדת בלב היער, זו שתארח 50 רוחצים + פלמינגו צף לכל אחד ועדיין יישאר בה מקום, ההיא עם הרומנטיקה המסעירה וזו שנראית כאילו יצאה מבוורלי הילס. הנה 4 צימרים יוקרתיים עם בריכה שלא תוכלו לצאת ממנה.
גל שרון
18.07.2019
יוקרה עם כל המשפחה – האם זה באמת אפשרי?
די נו, תעשו לנו טובה. איך אפשר שזה יהיה גם יוקרתי עד הקצה ועוד עם הילדים? אנחנו שומעים לא מעט ספקות לגבי סוג החופשה המכונה צימרים יוקרתיים למשפחות ולכן החלטנו להציג כמה. תשפטו בעצמכם:
גל שרון
09.07.2019
צימרים שנראים כמו הבתים של העשירים בישראל
אומרים שיופי אמיתי לא יתואר במילים ובכל זאת ניסינו. אז מיהם הצימרים לאלפיון העליון שנראים בדיוק כמו הדבר האמיתי? חקרנו בדקנו ומצאנו אותם. מבטיחים לכם חוויה מפוארת אמיתית וייחודית.
גל שרון
03.07.2019
אפס רעשי רקע: כל היתרונות של החופשה הפרטית
גם אנשים שמאוהבים בחיים האורבניים מודים שלא מזיק לברוח מידי פעם למקום שקט יותר. צימרים עם בריכה פרטית הם לוקסוס, אבל גם הבוסט שיגרום לכם לבעוט את הנייד עמוק לתוך המזוודה ולשבת בשקט עם הקפוצ'ינו והספר.
גל שרון
27.06.2019
הגליל המערבי - נופש משגע המשלב ים והרים
מעיינות נסתרים, מפלים, תצפיות נוף, היסטוריה מפוארת, מסעדות גורמה. כל כך הרבה מסתתר בגליל המערבי הקסום שזו כמעט משימה בלתי אפשרית לפרט את הכל בעמוד אחד. אבל ניסינו.
גל שרון
18.06.2019
טיפוס של לבן או אדום? סיורי יקבים משובחים בגולן
אם אתם חובבי יין מושבעים, הגולן מחכה לכם עם שלל יקבים, טעימות וטעמים. אז מה מיוחד בכל אחד מהיקבים ואיזה טיולים אפשר לשלב אתם באזור? גלו את כל זאת ועוד בכתבה מעניינת שתשכר אתם מעט
גל שרון
12.06.2019
הקרם של הקרם: הצימרים שמבטיחים חופשת אלפיון עליון
מקום של אריסטוקרטים עם ידיות וברזים מזהב? חופשה בבית חכם עם טכנולוגיה מוטרפת? בוטיק דלאקס עם עיצוב מנקר עניים? אספנו מספר צימרים ברמה הגבוהה ביותר בישראל לאלפיון העליון ולכל מי שבאמת חולם על חופשה מהסוג הזה.
גל שרון
04.06.2019
מתקמבקת: פנו מקום לבריכה הפרטית
היא התחילה מדגמי האינטקס הזולים והפכה למוצר החובה עבור כל מי שחולם להיות מלך בארמון אבל ליהנות ממנו לבד. אז מה מיוחד כל כך בבריכה הפרטית ואיך אפשר לסגור צימר שכזה במחיר טוב?
גל שרון
23.05.2019
הופה הופה, חופשה מאירופה: צימרים מכאן שמרגישים משם
מקומות שאפתניים, יפים ומרהיבים ממש לא חייבים להרגיש כמו הגליל. הם יכולים להפוך למיני אירופה קלאסית, מתוחכמת ואלגנטית שנשמח לאמץ אל תוך הנפש פנימה. אז מי הם המקומות שעושים את זה הכי נכון? בדקנו:
גל שרון
14.05.2019
נופש ב-3 דורות: חופשה עם כל המשפחה המורחבת
צימרים יוקרתיים למשפחות הם בדרך כלל להורים + הילדים. אך מה קורה כאשר סבא וסבתא, הדודים והאחיינים מצטרפים? הפעם דרוש לכם מקום מרווח, נגיש ואטרקטיבי לטווח גילאים מגוון.
גל שרון
06.05.2019
4 מקומות בילוי ושופינג בגליל שאתם חייבים להכיר
הגליל המערבי הוא שילוב מובחר בין יערות וים, אך בשטחו נמצאים גם המקומות הטובים ביותר לשופינג בצפון! מענקית הקניות ועד הקניון הגדול במזרח התיכון – אלה הם המקומות הכי טובים לבילוי ושופינג לזוגות ומשפחות:
גל שרון
02.05.2019
האביב כבר מעבר לפינה, טיולי פריחה שווים בצפון
הוא אמנם טיפונת מתעכב, אבל מבטיחים שהוא בדרך. האביב שמיד יורגש בשיא עוצמתו כבר שולח אנשים רבים לבקר את הפריחה הצבעונית המטריפה של הצפון בנחלים הכי אהובים. ואיפה לנים בסביבה?
גל שרון
24.04.2019
פסח ב - סיבה נוספת לחופש חגיגי
למה שתעבירו שני ערבי חג רצופים באותו מקום? פסח ב' הוא הזדמנות מושלמת להתאוורר, לנשום את הטבע, לבלוע את הנופים המרהיבים ולהתענג על מקום יוקרתי וחווייתי ללא נטל הבישולים, הניקיון והאירוח.
גל שרון
16.04.2019
קניות לפסח – כך תעברו את השופינג בשלום
מה קונים להורים? לדודים? לבוס? לגננות? לחברים? רגע לפני שאתם חוטפים את האשראי ויוצאים לנשום קצת פסח במבצעים של הקניון, קבלו כמה רעיונות טובים למתנות חג שכל אחד ישמח
גל שרון
10.04.2019
החלפנו שעון - הקיץ מתחיל!
וזה אומר שמכאן ועד החורף הבא יש לכם את כל הזמן שבעולם לשחות בבריכה חלומית, להעלות תמונות שוות ולהתרשם מהבריכות הכי מיוחדות ונוצצות של אתר קרם. בואו למצוא מתחמים שווים ומדליקים במיוחד לקיץ מהחלומות!
גל שרון
02.04.2019
ביי חורף. ספתח לקיץ במיטב היוקרה
הכינו את בגדי הים וארזו את הכפכפים – קיץ 2019 נמצא ממש מעבר לפינה ומכין לכם את העונה השווה ביותר. הקיץ מגיע ואיתו חופשות הקיץ המושלמות ביותר. לאן כדאי להגיע כדי לחנוך את השמש והבריכה? בדקנו:
גל שרון
28.03.2019
תמיד לפנק: צימרים שמשלבים יוקרה וטיפולי ספא
הכינו את השמנים הארומטיים ומלאו את הג'קוזי – זה הזמן לצלול עמוק אל הצימרים הכי יוקרתיים וליהנות במסגרתם מעיסוי חלומות הכולל בריכות מפוארות וגם צימרים עם ספא מול הנוף המושלם של הצפון.
גל שרון
19.03.2019
למה לא כל יום פורים? סופ"ש פורימי יוקרתי לכל המשפחה
שאתם תוותרו על העדלאידע והמסיבות? מה פתאום, בכלל לא דיברנו אליכם. לכל אלה שרוצים לנצל את הסופ"ש הארוך כדי להחלים ולנוח מהחורף הסוער שהיה, כדי להתרחק מהרעש, הצפיפות והפקקים ולאפשר לילדים ליהנות מפעילויות מחוץ לקופסה – הנה כל הסיבות שיגרמו לכם להגיע לצימר יוקרתי בפורים הקרוב.
גל שרון
11.03.2019
כל הסיבות להתאהב בראש פינה
אתר השחזור והגלריות, גני הברון, הנחל והמעיינות הנסתרים, תצפיות הנוף ביום ובלילה, המסעדות וכמובן הצימר היוקרתי המושלם. סידרנו לכם דייט עם ראש פינה המדהימה, המיוחדת והקסומה.
גל שרון
06.03.2019
שאון המים: מקומות לפגוש בהם את הזרימה העוצמתית אחרי הגשמים
הכינו את האטמים כי הנה אתם מתקרבים למפל עם הזרימה המטורפת וסחף המים בסראונד מהפנט של הנהר. התברכנו השנה במשקעים רבים וזה בדיוק הזמן לצפות בהם בכל נחלי ומפלי הצפון, להשתלהב מהעוצמה וגם לחטוף קצת שפריצים על הדרך. ואיפה ישנים כמו מלכים בסביבה?
גל שרון
28.02.2019
מה באמת קורה באירוח צימרים יוקרתיים לציבור הדתי?
כיצד מעבירים את השבת בתוך הצימר? האם יש צורך להביא אוכל כשר מהבית? מה קורה כשהאירוח מתבצע בישוב חילוני? לפניכם תשובות טובות לכל השאלות, במסגרת האירוח של צימרים יוקרתיים לציבור הדתי:
גל שרון
20.02.2019
מלחמה שאין לה סוף: צימרים מפונפנים נגד מלונות בוטיק
רציתם שירות 5 כוכבים, ארוחת גורמה ועיצוב אקסקלוסיבי? נראה שצימרים ומלונות בוטיק יתאימו לכם באותה המידה. אז מה בכל זאת ההבדל ולמי עדיף להגיע? הנה המדריך שיעזור לכם לבחור:
גל שרון
12.02.2019
חופשה בשיא החורף? בעצם למה לא?
כל אחד זקוק לחופשה ולא רק בסוף השנה. מתחמי היוקרה המדהימים רק מחכים שתבואו לנוח אצלם בבריכה הפרטית המחוממת ולאכול ארוחות גורמה עשירות מתחת לפוך. ריכזנו עבורכם 6 צימרים יוקרתיים ומחממים לחורף, עם כל הפינוקים הטובים ביותר.
גל שרון
06.02.2019
גם אתם ראיתם את תחקיר הניקיון הגדול? הנה מה שיש לנו להגיד בנושא:
אין לנו מושג מה נעשה אם נגלה שעבדו עלינו ולא החליפו את הסדין שישנו עליו לילה קודם, אבל יש לנו מושג לגבי הדרך והגישה השונות בתכלית שבהן פועלים הצימרים היוקרתיים. אז מה הסיבה לכשלים בניקיון ולמה זה לא יקרה לכם אצלנו? הכל כאן:
גל שרון
31.01.2019
חורף בחוץ ולנו יש מתחמי יוקרה מחממים בטירוף!
נמאס לכם מהגשם, הרעמים וההצפות? הנה כמה מקומות משמחים ומחממים במיוחד, שישמחו להעניק לכם סופ"ש קסום ומחבק עם אספרסו איכותי, ג'קוזי ספא מהחלומות ונוף מדהים החוצה.
גל שרון
20.01.2019
נופש יוקרתי בפרטיות מוחלטת בצימר מבודד בצפון.
נופש יוקרתי עם פרטיות מוחלטת הפך למבוקש מאוד! בואו לגלות איפה תוכלו למצוא סוג נופש זה, ליהנות ולמצוא את השקט והשלווה.
רותם ונטיין
02.01.2019
חופשה מחממת ומפנקת – מה צריך שיהיה בה?
רמז: הרבה מעבר לבריכה מחוממת ומקורה. דווקא הפרטים הקטנים שמכיל הצימר החורפי שלכם הם שעושים את ההבדל בין חופשה טובה למעולה ובעיקר שומרים על טמפרטורה חמימה ונעימה ואווירה טובה ומחבקת.
אור פדידה
27.12.2018
ממלכת הגולן- צימרים שווים בצפון האמיתי
החורף כבר כאן וזה הזמן למצוא חופשה בצפון האמתי היכן שיורד שלג גם, אז איפה ישנם הצימרים השווים ביותר? זו שאלה אנו עומדים לענות עליה מיד במאמר זה. רמז, צימרים יוקרתיים בחד נס ובאזור הצפון באופן כללי הם השווים ביותר.
רותם ונטיין
20.12.2018
הגשם כאן! 5 צימרים יוקרתיים לחורף
בא לכם לראות את הגשם והברקים מנקודה פראית על קצה ההר? לשבת במרפסת אינטימית עטופה ירוק ולשתות חליטה? להפשיר מהקור בבריכה מחוממת ומקורה או ג'קוזי ספא? מערכת קרם מכינה צימריה למבול ומגישה 5 צימרים יוקרתיים שיעשו לכם כיף ונעים החורף הזה.
גל שרון
27.11.2018
ספונטניים? מתחמי נופש יפים שפנויים בטווח הקרוב
די, זהו. החורף התחיל והעצבים כבר גואים, לא פחות מכמות המים על הכביש. תרשו לעצמכם לקחת הפסקה של יומיים-שלושה ולקפוץ לנופש יוקרתי מעכשיו לעכשיו, שיאפס אתכם וישיב לכם את האנרגיות הדרושות כדי להעביר את החודש הקרוב בשלום.
גל שרון
20.11.2018
אחוזת עשירים בלב היער: צימרים עם מתחמי גן מפוארים ופרטיים
מזרקה מפוארת מאבן, בריכה רומית מסוגננת, פינות ישיבה דקורטיביות וגינון מעוצב – העין שלכם לא פחות חשובה מהפינוק והאיכות שכל מתחם צימרים יוקרתיים מחויב להעניק לכם. אז מי המובילים בגזרת הראווה אתם שואלים? אספנו כמה צימרים מומלצים ומטריפי חושים.
גל שרון
12.11.2018
וילות יוקרתיות לקבוצות גדולות - יש חיה כזו?
יוקרה היא לא אוצר ששמור אך ורק לזוגות שרוצים ליהנות מהמיטב. ברחבי הצפון קיימים מתחמי נופש מפוארים המספקים בין היתר גם חופשה מרהיבה ומלאת פינוק גם למשפחות גדולות, קבוצות וחוגגים. סידרנו לכם היכרות עם וילות יוקרתיות מושלמות במיוחד לכמות גדולה של אנשים.
גל שרון
29.10.2018
הכל מהכל: 4 הצימרים הכי יוקרתיים שידעה מדינת ישראל
רק השבוע פורסם שמלון "דה נורמן" התל אביבי הוכתר כטוב ביותר במזרח התיכון כאשר בריכה על הגג, שתי מסעדות שף מוטרפות ואירוח מוקפד להפליא עקפו בסיבוב מלונות ממקומות כמו קטאר ודובאי. ואם זו רמת המלון, רק חכו שתראו את רמת הצימר...
גל שרון
23.10.2018
שמש ועננים - העונה המושלמת לטיולים
אז לאן נוסעים בשבת הקרובה כשמזג האוויר חצי קר-חצי חם? מי ממסלולי הטיול מפרגן עדיין במים שופעים וצלולים ומי הכי מתאים ליום מעונן? הכנו רעיונות לטיולי סופ"ש שימלאו לכם את הלו"ז עד החורף.
גל שרון
16.10.2018
הנופים הטובים ביותר במתחמים היוקרתיים ביותר
חוויה יוקרתית בלתי מתפשרת היא כזו שיש בה את תמונת הנוף המושלמת: מיזוג בין ירוק ותכלת שמיים, רקע מרשים של שקיעות בהרים ולפעמים לא תזיק גם איזו תצפית מדהימה לכנרת. לכבוד השנה החדשה, בדקנו כמה צימרים יוקרתיים עם נוף שכדאי להזמין בהם מקומות לתקופה הקרובה.
גל שרון
03.10.2018
חופשה בהגזמה: ככה נראים הצימרים המיוחדים ביותר בעולם
מעטים הם הצימרים שיכולים להעתיק את נשימתנו ולגרום לנו להחסיר פעימה. נדמה שכבר ראינו ושמענו הכל ואין עוד מה לחדש. אלא שהעולם הגדול מכיל מגוון צימרים יוקרתיים המשלבים בתוכם בילוי חד פעמי, נדיר ומיוחד שכל אחד מאיתנו היה חולם לחוות. התיירות העולמית כבר נמסה מהמלונות המיוחדים שנמצאים מתחת למים, בתוך הקרח ובמורד קניון אימתני אבל היא רחבה ומגוונת עוד הרבה יותר. אז מה התחדש כאן על הפלנטה בתחום התיירות? בדקנו.
גל שרון
20.09.2018
תחל שנה וברכותיה: 4 צימרים שיש בהם ברכה מיוחדת
כמה טוב לפתוח את השנה עם איחולים לבביים ותחושה של תקופה חדשה שגרה לנו בלב. כמה טוב שגם החופשה שלכם יכולה להפוך לברכה מרגשת שתוקדש עם מלוא האהבה לסובבים אתכם. קבלו חמישה צימרים יוקרתיים עם אווירה מברכת ומבורכת לאורך כל השנה!
גל שרון
04.09.2018
סוויטות מלכותיות – לא סיפור יקר באמת
המחירים שגובים צימרים יוקרתיים הם די אחידים ועומדים על 1,500 ₪ ללילה, אבל לא רואים בשום אגורה שלכם כתשלום שהוא מובן מאליו! יחד עם זאת, יש די צימרים שגובים אף מתחת לכך – כל עוד מדובר בפינוק של אמצע שבוע ועדיין בעונה. אז מי לוקח יותר זול ועדיין לא פחות שווה מכולם? בדקנו
גל שרון
29.08.2018
החופש הגדול בשיאו - חוויה משפחתית יוקרתית
גם לילדים שלכם מגיע ליהנות מכל הטוב שיש לעולם החופשות היוקרתי להציע! בריכת שחייה ענקית מול נוף קסום, מיטת קינג סייז עצומה וחדר פלייסטייישן פרטי, ארוחה ענקית ואולי גם ג'קוזי ספא זרמים, בהנחה והם גדולים מספיק. קרם גאה להציג: המשפחתיים היוקרתיים ביותר בישראל.
גל שרון
23.08.2018
התאהבתם בחי וספיר טורטל? קבלו המלצות לנופש מפואר בצפון שיגרום לכולם לקנא
אחרי שיגעון ה"טורטלים" מארץ נהדרת, כולנו רוצים להרגיש קצת כמו הזוג השחצן ולשפוך "טאנז כסף" על חופשה מלאה סטייל וניקור עיניים. לכבוד סיום העונה שהזכירה לכולנו מה טוב ומה נעים כשאין דאגות אמיתיות בעולם – קבלו צימרים יוקרתיים לחופשה הכי נובורישית במדינה.
גל שרון
15.08.2018
הפרטים הקטנים שמעניקים יוקרה אמיתית
האם זו הבריכה הזוהרת, או אולי ספת הוינטג' בסלון? האם זה שיש פה שף פרטי זה נחשב או שיוקרה אמיתית היא דווקא עוגת קונדיטוריה שהוזמנה עבורכם בהפתעה? יצאנו לבדוק מהם באמת הפרטים הקטנים שמעניקים יוקרה אמיתית לחוויית הנופש וחזרנו עם חשק לעוד.
גל שרון
07.08.2018
סליחה, למי קראתם חור? מפגש עם רמת הגולן היוקרתית שלא הכרתם
אמנם היא מצריכה קצת יותר נסיעה, היא כוללת כבישים צרים ומפותלים עם המון עליות חדות שיאתגרו את ביצועי הרכב שלכם ואין בה שום קניון – אבל זה סוד הקסם. רמת הגולן גאה להציג: מתחמי היוקרה הטובים בישראל!
גל שרון
31.07.2018
קחו רגע: 7 צימרים עם נוף שחייבים לראות
תחת כיפת השמיים ושלל כוכבי הצפון הנוצצים, אל מול זריחות נפלאות, מי תכלת שלווים ויערות שמעניקים חמצן לדונמים שלמים שפרושים על כף ידכם. אלה הם שבעת הצימרים בעלי הנוף המושלם, ששווה לכם להכיר ולהתמכר
גל שרון
23.07.2018
קבלת שבת כמו מלכים – צימרים יוקרתיים לציבור הדתי
לשבת יש קסם אחר וקצב מרגיע שכל כך מאפיין את עולם הצימרים! אז במקום לבלות עוד שבת יפה של שמש בין ארבע קירות, עשרות צימרים מחכים לכם שתבואו להעביר איתם את היום הנפלא בשבוע.
גל שרון
16.07.2018
חופשה לוהטת – חופשת קיץ יוקרתית
השרב שבא עלינו לטובה מאפשר סוף סוף לעלות על בגד ים, לתפוס קצת שיזוף וליהנות מהחופש. אלא שאצלנו זה תמיד מלווה בקוקטייל מרענן, עוגת שף-קונדיטור ובראסרי מהחלומות. כך נראה הקיץ במתחמי צימרים יוקרתיים שלא יודעים גבולות.
גל שרון
05.07.2018
כשהמחיר לא משנה... חופשה זוגית יוקרתית באמת
לאן נודדים הזוגות שמחפשים את השלמות האמיתית בארץ הקודש? היכן מבלים הסלב'ס או הזוגות מהאלפיון העליון? וכמה התענוג הזה באמת עולה? קרם מזמינה אתכם לפתוח את השמפניות ולהתמסר לחוויית הנופש המענגת ביותר במדינה.
גל שרון
02.07.2018
שינוי קטן, הבדל ענק: הרהיט היוקרתי שיגרום לבית שלכם להיראות כמו צימר בוטיק
הוא גדול, בר עיצוב חד פעמי, עם צבע ייחודי ואיכות בלתי מתפשרת? זה כנראה הרהיט החלומי שחיפשתם. ואם תשקיעו בו, הוא יניב לכם אושר, פרקטיות מושלמת ושריקות "וואו" בלתי פוסקות מאורחים שיגיעו אליכם הביתה.
גל שרון
24.06.2018
יש לי יום יום ספא: מתחמי הספא היוקרתיים ביותר בישראל
מה קורה כשהעיסוי המושלם הופך לחלק הכי שולי בחוויה? הסוויטה יותר שווה, האוכל יותר גורמה, האווירה הרבה יותר אלפיון עליון... לפניכם מתחמי הספא הכי יוקרתיים בישראל, שמציעים את החוויה הכי יקרה, שווה וחלומית, מכל בחינה אפשרית:
12.06.2018
צימרים יוקרתיים במחירים שפויים עד 1,000 ₪ בלבד!
יוקרה מורכבת ממחיר, אך גם מתדמית. וככל שתדמית הצימר עולה – כך יכול בעל הצימר לתמחר עלות לילית נמוכה יותר, גם אם מדובר בחופשה יוקרתית. לפניכם חמישה צימרים יוקרתיים במחירים שפויים, שלא עוברים את ה-1,000 ₪.
05.06.2018
להשתזף בשיא הסטייל: 5 טיפים לבחירת בגד ים יוקרתי לקיץ
בטח שאת רוצה להיראות במיטבך! בים, בבריכה, בנופש... כי זה לא משנה לנו הנשים אם אנחנו בחברת אנשים רבים או רק עם הבן זוג תמיד אנחנו רוצות להיראות ולהרגיש נפלא. הנה כל מה שאת צריכה לדעת על בחירת בגד ים יוקרתי לעונה הקרובה:
22.05.2018
מעושרים: הישובים הכי יוקרתיים בצפון
אם אי פעם ביקרתם בהם, אתם יודעים מצוין על מי אנחנו מדברים. מאיכות חיים פרפקט ועד חלקות טבע פרטיות – קבלו היכרות זריזה עם הישובים הכי יוקרתיים בצפון:
16.05.2018
הצעות נישואין הכי רומנטיות שעוד לא שמעתם עליהן
הרשתות החברתיות מוצפות בהצעות נישואין גרנדיוזיות, שהאמת, כבר משעמם לראות... לא תמיד הגדול והמוגזם הוא בהכרח המרגש והטוב. מספר הצעות נישואין רומנטיות שדורשות מחשבה ותשומת לב מיוחדת לבת/ן הזוג!
06.05.2018
עיצוב בתים יוקרתי
התחושה שאנחנו מקבלים שאנחנו פותחים את דלת הצימר היוקרתי שהגענו לחופשה מפנקת היא: " WOW הלוואי והיינו גרים בבית כזה", אז לא מדובר בחלום אלא אפשרות ברת השגה לגור בבית שמעוצב בצורה יוקרתית ומפוארת, הנה כמה טיפים לעיצוב שיעשו את ההבדל.
24.04.2018
להיראות מיליון דולר- איך להתלבש יוקרתי
תמיד תהית מה את עושה לא בסדר, למה את קונה כל כך הרבה בגדים ותמיד זה נראה לא יוקרתי במיוחד, פשוט מדי, משעמם. כמה טיפים בסיסיים שיעזרו לך להתלבש יוקרתי במינימום זמן ובמקסימום ניצול של ארון הבגדים שלך.
15.04.2018
עצמאות בסטייל- מתחמים יוקרתיים למנגל ביום העצמאות
יום ה"על האש" הארצי (הלא הוא חגיגות יום העצמאות למדינתנו היפה) עומד להגיע וחשוב לתפוס מתחם נופש שווה ומפנק שיאכלס את כל החברים יחד עם אבזור מדויק וללא תקלות והתפשרות של הרגע האחרון.
03.04.2018
יעדים מומלצים לירח דבש יוקרתי
מתלבטים איפה לעשות את ירח הדבש שלכם? מחפשים את המקום שתמיד חלמתם עליו אבל לא מוצאים? המציאות שעולה על כל דמיון- מגוון יעדים פוטוגניים ומפנקים במיוחד לירח דבש יוקרתי וחלומי!
25.03.2018
המסעדות הטבעוניות הטובות בצפון
זה כבר לא סוד שיש טבעונים בארץ, ואם לומר את האמת זהו טרנד שרק הולך וגובר, לנו אין בעיה עם זה ובעלי מסעדות כבר הבינו מזמן שזהו קל לא מבוטל שחייבים לספק, אז קבלו את המסעדות הטבעוניות הטובות בצפון!
13.03.2018
איך לעצב את חדר השינה שלנו כמו צימר יוקרתי
מי מאיתנו לא הגיע לצימר יוקרתי לזוגות ואמר "וואו, אני רוצה לגור פה!" או החל לעצב את חדר השינה ואמר לעצמו "אני רוצה שזה יראה כמו מלון בוטיק"? כנראה שכולנו, ומי שלא- כנראה עוד לא הגיע לצימר הנכון. כמה טיפים נהדרים כדי להרגיש בבית כמו בצימר.
08.03.2018
מי אתם? הצימרים הכי טובים והמפוארים בישראל
חווית נופש כפי שלא הכרתם מעולם, פאר ויוקרה שנשקפים מכל פינה, מזמינים, מפנקים ויותר מהכל גורמים הנאה מרובה וחוויות בלתי נשכחות.
אור פדידה
08.03.2018
ספונטניות היא שם המשחק: צימרים יוקרתיים לסופ"ש הקרוב
מתחמים מפנקים וצימרים יוקרתיים לסופ"ש הקרוב בהישג יד, סופ"ש חלומי עומד לפניכם ומעולם לא היה פשוט יותר להזמנה.
אור פדידה
04.03.2018
פורים שמח ומבדח: צימרים יוקרתיים שהתחפשו עבורכם
חופשה בצימרים לא חייבת להיות רק מפנקת ושגרתית. אפשר גם לצאת מהשגרה של החופשה הבנאלית, ולחשוב על כיוונים נוספים קצת פחות שגרתיים.
אור פדידה
27.02.2018
אילת לא רק בקיץ- חופשה חורפית באילת
המוני ישראלים ותיירים מכל העולם מגיעים אליה כמעין טקס של "עלייה לרגל" בחודשי הקיץ החמים, אך מי אמר שאילת נועדה רק לקיץ? חופשה חורפית באילת עם אווירה חמימה ופינוקים אין-סוף.
18.02.2018
מתחתנים? איפה הכי כדאי להצטלם
אתם נמצאים ביום הכי מרגש וחשוב בחייכם! יום החתונה הגיע ואתם במרדף אחרי מקומות צילום פוטוגניים במיוחד. עשרות לוקיישנים פזורים ברחבי הארץ ומספקים כל אחד רקע ונוף אחר לתמונה, אבל למה לרוץ אם אפשר ליהנות מכל הרקעים בו-זמנית, במקום אחד?!
18.02.2018
צימרים יוקרתיים: מה צריך לארוז לחופשה?
בצימרים יוקרתיים יש המון דברים שווים ומפנקים במיוחד, מאבזור בסיסי הכרחי עד לפרטים הקטנים שעושים נעים בנשמה. ובכל זאת, יש שם *כמעט הכל... אז מה בכל זאת צריך לארוז לחופשה?
31.01.2018
הגשם בא אז תגיד תודה: טיולי חורף הכי יפים בארץ
החורף הגיע ואיתו גם הגשמים, אין עונה מושלמת מזו לצאת לטיולים בנחלים הזורמים ובצמחייה ירוקה ומלבלבת ולסיים את היום בצימר יוקרתי. בואו נצא לטיול קצרצר למקומות הכי שווים בחורף הישראלי.
23.01.2018
סיורי טעימות יין וגבינה ביקבים המובילים בצפון
לא מעט מטיילים בוחרים לשלב את החופשה היוקרתית שלהם עם מפגש קולינרי מעודן באחד מיקבי הצפון. אז אם אתם מתארחים במתחם צימרים יוקרתי לזוגות בקרוב – אלו היקבים המומלצים עבורכם:
09.01.2018
אטרקציות חורף באזור הכנרת
מי אמר שצריך להגיע לכאן אך ורק בקיץ? העונה הגשומה מחכה לכם עם המון אטרקציות בכנרת, החל מטיולי טבע מדליקים ועד מסעדות שוות במיוחד. אז.. שנזמין לכם צימר יוקרתי בסביבה?
07.01.2018
ארבעה צימרים, חמישה כוכבים: מה מציעים הצימרים הכי יוקרתיים?
שבו בנחת, תתרווחו. ברוכים הבאים לממלכת הפאר של ישראל, בה תוגש לכם חופשת אלפיון עליון שכוללת שירות פרטי, שפים צמודים, טכנולוגיה מופתית ורמת פינוק שטרם הכרתם.
02.01.2018
אטרקציות בדרך שלכם לאילת: מקומות שכדאי לעצור בהם בדרך
אז יש לכם את כושי רימון ואת יטבתה שבלעדיהם אף גיחה לערבה לא שווה. נו, בסדר. לנו יש עוד כמה אטרקציות להציע לצימריסטים בדרכים שמחפשים גיוון, הרפתקאות חדשות וערך מוסף:
24.12.2017
אילת, מה בישלת? המלצות למסעדות השוות בעיר
חוגגים קצת חופש עם בני הזוג או המשפחה בעיר הכי חמה ומתוקה בישראל? מעולה! יש לנו כמה מקומות סופר טעימים להכיר לכם. תכינו את הקיבה - אלה הם המסעדות הכי טובות באילת:
19.12.2017
עד המדבר: אטרקציות רומנטיות באילת שכדאי להכיר
מי אמר שחופשה בבירת התיירות הישראלית צריכה להתחיל ולהסתיים רק במסעדות, שופינג וים? הנה מספר הצעות לאטרקציות רומנטיות מקוריות ומעניינות לנופשי צימרים באילת:
12.12.2017
מה עושה המשפחה בוילה האילתית? 4 אטרקציות לכל המשפחה שכדאי להכיר
סגרתם נופש של וילות יוקרתיות באילת? מעולה! הכיף רק מתחיל... מעבר לחוויה הפנטסטית של ארמון פאר-נוף-בריכה פרטית, הנה 4 אטרקציות נוספות ומתאימות שישדרגו את הנופש:
10.12.2017
תשכחו ממלון שגרתי באילת: זו החוויה שמשנה את פני התיירות
מה משותף לאירוח ספיישל מלכותי, גימור מודרני וגישה נוחה אל שלל האטרקציות בעיר? רמז: בהחלט לא עוד מלון. זמן להכיר את הטרנד החדש: וילות יוקרתיות באילת.
05.12.2017
צימרים כל כך יוקרתיים שלא תרצו לצאת מהם החוצה
חלמתם על חופשה חלומית , חופשה בצימר או סוויטה שיש בהם הכל , כאלה שלא תרצו להוציא מהם את האף החוצה כי אין למה, כי יש בהם הכל וכי חבל לבזבז זמן בחוץ וצריך לנצל כל רגע שמתארחים בהם , אספנו לכם כמה מתחמים כאלה , בואו להתפנק.
30.11.2017
חבילת הגולדן המושלמת: שתי הצעות למסלול-מסעדה-צימר יוקרה בגליל המערבי
בגליל המערבי מגוון רחב של צימרים, מסעדות ומסלולי טיול, אנחנו בחרנו עבורכם שתי אופציות ושתיהן מצוינות האחת פסטורלית יותר משלבת מסלול הליכה והרבה ירוק, והשנייה פחות הליכה יותר צפייה בנוף וירידה ברכבל, אך בשתיהן מתחמי הצימרים מפוארים ומפנקים במיוחד והמסעדות מצוינות, תיהנו...
21.11.2017
לכשכש בצימר: צימרים יוקרתיים שמקבלים כלבים באהבה
חיות המחמד שלנו חשובות לנו מאד, שאנחנו מתכננים חופשה אנחנו צריכים לדאוג להם בהיעדרנו , אפשר גם אחרת בחופשה בצימרים, יש לא מעט צימרים יוקרתיים שיסכימו לקבל גם את ההולכים על ארבע ותוכלו ליהנות בחופשה ללא דאגות לחיות האהובות שלכם
14.11.2017
איכות ונוחות דווקא הולכים ביחד: הנה 3 צימרים יוקרתיים בדקה ה-90 שפנויים להזמנות.
בטח שאלתם את עצמכם כיצד נוכל לקבל צימרים חלומיים ומפוארים במחיר נוח יותר לכיס, אז באתר קרם דאגנו גם לאפשרות הזאת צימרים ברגע האחרון, שתי אפשרויות לפניכם: צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב וצימרים הפנויים למחר , פשוט לעזוב הכל לארוז ולהגיע ליהנות מהחלום במחיר הנמוך מהמחירון...
05.11.2017
מסורתי אך הכי איכותי – צימרים יוקרתיים לציבור הדתי
הציבור הדתי אוהב לנפוש, בעלי המתחמים מודעים לכך היום ועורכים את ההתאמות שיהפכו את החופשה עבורו לנגישה ואפשרית , צימרים יוקרתיים לציבור הדתי זה כבר לא חלום אלא מציאות..מה כדאי לבדוק בכל זאת לפני שמזמינים:
29.10.2017
בוטיק עם שיק: מלונות הבוטיק הכי מיוחדים בצפון
כאשר אנחנו מחפשים נופש יוקרתי חשוב לנו פעמים רבות שלא יהיה מדובר רק במלון בוטיק יוקרתי שיציע לנו הנאה מושלמת אלא גם שנהנה מנוף וטבע, הנה מספר הצעות למלונות הבוטיק היוקרתיים ביותר בצפון המשלבים ביניהם:
24.10.2017
יוקרה ששווה מילה טובה: 3 סוויטות בצפון עם מספר ההמלצות הכי גבוה
האם פעם בחנתם את כמות ההמלצות ולא רק את טיבן? ישנן מספר סוויטות בצפון שהן לא רק יוקרתיות, אלא גם האהודות והמומלצות ביותר על ידי הגולשים. והנה שלוש המובילות:
08.10.2017
זאטוטים ונהנים: צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון עם הילדים
מי אמר לכם שנופש עם הילדים הוא עבודה? צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון עם הילדים הם עולם פינוקים שלם שבו תוכלו לבלות יחד ולחוד, איך שאתם אוהבים וברמה הגבוהה ביותר.
03.10.2017
כמו צימר עם בריכה פרטית – הדרך המושלמת לעיצוב מתחם הבריכה בחצר שלכם
גם בריכת גומי בתוספת הסביבה הנכונה יכולה להפוך לחצר מלוכה! וכך תעצבו את חצר הבית שלכם כמו צימר עם בריכה פרטית – כזה שישדרג לכם את השרב המסויט בקיץ הקרוב.
01.10.2017
צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית – המקומות הכי שווים למסיבות רווקות
טוק, טוק. עונת החתונות כבר כאן! זו קריאה אחרונה לחברות שמתכננות מסיבת רווקות מהסרטים להתמקם במתחמי צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית. הבאנו גם רעיונות למשחקים...
24.09.2017
קפה במקום יפה: צימרים מפוארים לזוגות עם הנוף המושלם
חולמים "להיזרק" במקום קסום ומבודד מול נוף שאפשר לבהות בו שעות? תנו לנו להגשים לכם את החלום! קבלו צימרים מפוארים לזוגות שמכילים את הנוף היפה ביותר בצפון.
19.09.2017
צימרים מפוארים בצפון מול הנוף המושלם
אומרים שהנוף הטבעי בעולם הולך ומצטמצם... ומי שבאמת רוצה ליהנות מהנופים החלומיים בארצנו כל עוד אפשר מוזמן לצפון, שם גם שוכנים צימרים מפוארים ליהנות מהם בכל זמן.
13.08.2017
זה מה שנשאר: צימרים יוקרתיים לאוגוסט שעדיין פנויים להזמנות
נזכרתם מאוחר מידי שבא לכם להזמין צימרים יוקרתיים לאוגוסט? אל דאגה! הנה רשימת הפנויים שלנו שתעשה לכם הרבה סדר בבלגן ותשלח אתכם מכאן לאוטו, בדרך אל הנופש...
augustavailable
07.08.2017
צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד: קולקציית הארמונות המודרניים
יש הרבה מקומות ראויים לחוויה מפנקת. אבל אם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד שהם הטופ של הטופ – תכירו את החלום החדש: מקומות שנראים כמו ארמונות מודרניים.
03.08.2017
ראש בראש: שני צימרים בגליל העליון שיעשו לכם את השבוע
שניהם בנויים בהשראת מקומות בעולם, גורמים למאות צימרים בגליל העליון להיראות כמו קמפינג לידם ואם שמים את שניהם ביחד, ממש קשה להכריע. אז מה הבחירה שלכם?
31.07.2017
הכי בסטייל: צימרים בחד נס ברמה הגבוהה ביותר
אם אתם מעוניינים בחופשה יוקרתית, תוססת ומלאת עניין שבה אפשר לפגוש מקומות טובים לבלות בהם ולא רק בין ארבע קירות, הנה כל הסיבות שישכנעו אתכם להזמין צימרים בחד נס:
05.07.2017
ברוכים הבאים לגן עדן: צימרים ברמות לאנשים שאוהבים איכות
אם רמות היא חלק מתכנון הנופש הקרוב שלכם, אתם אנשים שיודעים ליהנות. ככה זה כשאפשר לקבל יוקרה, כנרת, טיולים ייחודיים וגם צימרים ברמות מהזן המוצלח והחלומי ביותר.
04.07.2017
צימרים ברמת הגולן ואפשרויות הבילוי באזור הכי יפה במדינה
תצפיות נוף מרשימות, תופעות טבע נדירות ובעיקר המון עניין לגדולים ולקטנים. הזמנתם צימרים ברמת הגולן? הנה האפשרויות הכי שוות של האזור עתיר הירוק והמים.
02.07.2017
צימרים למשפחות בצפון - 6 הגדולים לקיץ הקרוב
לא באמת חסרים מתחמי צימרים למשפחות בצפון שאפשר ליהנות בהם, אבל רק מעטים באמת מצליחים להתעלות מעל כולם ולהפוך לטובים ביותר. קבלו 6 מקומות כאלה לקיץ 2017.
29.06.2017
צימרים בצפון – הפינוק הזוגי המושלם
כל רומנטיקה זקוקה למפלט נופש איכותי וטוב. ומה מושלם יותר ממבחר צימרים בצפון שיעניקו לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו? יופי, רוגע, פרטיות ולייף סטייל מושלם!
28.06.2017
נשים יקרות – זה בשבילכן: המדריך השלם לסטיילינג בעת נופש צימרים בצפון לזוגות
אין לנו ספק שאת רוצה להיראות מושלם ליד אהובך ולנו הפתרונות המושלמים לכל נופש צימרים בצפון לזוגות. אז מה בדיוק אורזים וכמה זוגות נעליים באמת להביא? הכל כאן:
27.06.2017
חופשה, גרסת השלמות: מלון יוקרתי בצפון
גם זה קיים בעולם הצימרים: מלון יוקרתי מענג וחלומי, פורץ דרך מבחינת העיצוב והקונספט, מעניק שירות מפואר בהחלט ולא מתפשר על שום פרט בחוויה שלכם.
25.06.2017
ליל כלולות מהחלומות: צימרים רומנטיים שמתאימים לירח דבש ולאחרי החתונה
זוגות רבים מנסים לנפץ את רעיון ה"חתונה-אולם" המסורתי ולאמץ לוקיישנים חדשים ומרוחקים להתחתן בהם. כמה טוב שיש לצידם צימרים רומנטיים כדי להתפנק מיד עם סיום האירוע.
18.06.2017
מחפשים צימרים לחופש הגדול? בואו לקרוא על המקומות הכי שווים לילדודס
חיכיתם לו? אז הנה הוא מגיע! החופשה השנתית של הילדים היא גם הזמן הכי טוב לחופשה במגוון צימרים מרעננים עם בריכה ונופים ירוקים. קבלו הצעה למקומות שהילדים אוהבים:
18.06.2017
מהבקתה אל הפנטהאוז: צימרים בצפון כפי שמעולם לא חוויתם
תשכחו מהקטורת, עלי הכותרת על המיטה והתיון הבודד במטבחון. צימרים בצפון הם אופנה לכל דבר וגם להם יש כמה חידושים מודרניים שפשוט כדאי לכם להכיר.
14.06.2017
צימרים עם בריכה פרטית – כך הם יכולים להשפיע לטובה על הבריאות שלכם
לצד איכויות מובילות כמו שחייה, בילוי שקט מול הנוף ומרחב נייטרלי, מספקים צימרים עם בריכה פרטית גם הרבה משמעויות חדשות למשפט "נפש בריאה בגוף בריא".
13.06.2017
5 סיבות לבחירת צימרים בגליל העליון כחופשה הבאה שלכם
המקום הירוק והמתוק ביותר במדינה, שופע נופים, טבע פראי ואינספור אטרקציות. תנו לנו לשכנע אתכם למה צימרים בגליל העליון צריכים להיות החופשה הבאה שלכם:
11.06.2017
צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון: מצעד הבריכות השוות ביותר
כל זוג מפנטז על חופשה מדהימה עם בריכה שאפשר להשוויץ בה... אז הפעם קבלו צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון שכוללים את הבריכות המושלמות ביותר!
07.06.2017
צימרים עם בריכה מפנקת במיוחד
מה שווה מתחם הנופש שבחרתם אם אין בו בריכה ענקית ופינות ישיבה שאפשר להיזרק עליהן סתם כך עם בירה או קפה? כך תשכילו לבחור צימרים עם בריכה חלומית ביותר.
06.06.2017
5 טיפים מעולים לבחירת צימרים יוקרתיים בצפון
מה הכי חשוב לשאול לפני שסוגרים הזמנה? איך לדעת מי מבין המקומות הם האיכותיים ביותר? ומהו הדבר שאסור לכם לשכוח לבדוק? קבלו 5 טיפים לבחירת צימרים יוקרתיים בצפון:
04.06.2017
הכי מבוקש בסביבה: צימר יוקרתי לזוגות ומשפחות
בזמן שמתחמי הצימרים הכפריים נותרו בעיקר למי שמעוניין בחופשה בתקציב יחסית נמוך, הפך הביקוש עבור כל צימר יוקרתי באזורי הצפון לכזה שאפילו הסלב'ס עומדים אצלו בתור.
01.06.2017
הקיץ מגיע: כך תבחרו צימרים יוקרתיים בגליל לכל המשפחה
בעולם הנופש הגלילי אפשר למצוא צימרים לזוגות בלבד, צימרים יוקרתיים בגליל למשפחות. או צימרים גם וגם. אז איך מאתרים את המקום המתאים ומה כדאי לשאול לפני שמגיעים?
28.05.2017
צימר יוקרתי למשפחות? הכי כדאי בשבועות!
חם מספיק כדי לקפוץ לבריכה, המשפחה יכולה להתכנס יחד והאווירה כפרית וטבעית, בדיוק כמו שהחג מסמל. לפניכם כל הסיבות להזמין צימר יוקרתי למשפחות בחג הכי גבינתי בשנה.
28.05.2017
הצצה נדירה אל מתחמי הצימרים הכי יוקרתיים בצפון!
שאלתם את עצמכם פעם מהם הצימרים הכי יוקרתיים במדינה? הם ממש כאן אצלנו. אז מי מבטיח פרטיות מושלמת, היכן מקבלים משרת צמוד ואיפה מוגש גורמה בלבד? בדקנו:
25.05.2017
7 אלמנטים שהופכים כל צימר יוקרתי בצפון למושלם
למה כל כך חשוב שיחכה לכם יין במטבחון? מה ההבדל בין בריכה מרוצפת לבריכת אינטקס? ואיך עולם העיצוב קשור לכל זה? קבלו 7 מרכיבים שכל צימר יוקרתי בצפון חייב להכיל:
23.05.2017
גם לכם מגיע: צימרים מפנקים בצפון לזוגות
מה הסיכוי שאתם כאן ולא בגלל שחשבתם לנצל מזג אוויר נפלא כל כך לטיול בצפון? נופים ירוקים, שמש וגם צימרים מפנקים בצפון לזוגות הם בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו.
21.05.2017
אז מה בעצם הופך צימרים מיוחדים לכאלה?
אולי זה העיצוב, המראה המיוחד, או בכלל איזשהו קונספט חדש... מה שבטוח – הביקוש עבור צימרים מיוחדים גובר ואנו כאן כדי להראות לכם כיצד ניתן למצוא את המיוחדים באמת.
18.05.2017
והאוסקר בקטגוריית הצימר הטוב ביותר הולך ל... שני צימרים מומלצים בצפון לחודש הקרוב!
טקס פרסי האוסקר גורם לנו להעריך יצירתיות אנושית בכל פעם מחדש. אז בהשראתו איתרנו שני צימרים מומלצים בצפון בעלי אירוח יצירתי ואווירה מושלמת, במיוחד לחודש מרץ.
16.05.2017
ועפים על החיים: הצימרים הכי יוקרתיים בארץ במחיר הטוב ביותר
בטח שפנטזתם על הצימרים הכי יוקרתיים בארץ! עד שנחשפתם למחיר. חדשות טובות – המחירים ירדו ומתחמי יוקרה רבים מזמינים אתכם כעת לנופש זול וחלומי הרבה יותר ממה שהכרתם
23.04.2017
כל הדרכים להשיג צימרים איכותיים בצפון לסופ"ש
כל מי שפעם ניסה לסגור צימרים איכותיים בצפון ברגע האחרון יודע שבשלב זה כמעט ואין מקומות פנויים. אז איך בכל זאת אפשר למצוא את הטובים ביותר וכמה זה עולה בדקה ה-90?
23.04.2017
נוף לכנרת, אוצרות מהגולן ואווירה שקשה להתחרות בה... צימרים מומלצים ברמות
למתחמי צימרים מומלצים ברמות – היישוב המרהיב מדרום רמת הגולן יש הרבה מה להציע לאורחים שלו. אז מי המובילים כאן ומה יש להם להציע? כל התשובות בפנים:
23.04.2017
מראה מראה שעל הקיר: שלושה צימרים יפים שכדאי להכיר
מידי פעם אנחנו שמחים להציץ במלאי מתחמי היוקרה המדהימים שלנו ולהתרפק על צימרים יפים במיוחד שמשמחים, מרעננים וגם מעניקים קצת השראה וחשק ליוצאים לחופשה.
23.04.2017
איזה צימר בגליל המערבי כדאי לבחור? את זה שנמליץ לכם עליו כמובן
למה שתחפשו צימר בגליל המערבי ובעשרות אתרים כשאתם פשוט יכולים לשמוע לעצתנו? הפעם קראנו לשניים ממתחמי הנופש המובילים בישראל לתת לכם טעימה קטנה ממה שמצפה לכם אצלם
15.04.2017
צימר בוטיק לחתונה?! כן, יש דבר כזה
די, קצת נמאס מאולמות עם סאונד מהדהד וקבב עם מקל קינמון. לאן נעלמו המקוריות, הטבעיות והפשטות? תגידו שלום לקונספט צימר בוטיק לחתונה שהופך כל אירוע למדהים וייחודי:
15.04.2017
צימרים מפוארים – למה בכלל זה כדאי?
ברור שיש כאן רמה גבוהה ובטוח שנתלהב כשנגיע ואפילו נחלום לחזור לכאן מתישהו בעתיד. אבל למה בכל זאת כדאי לנו ליהנות מנופש של צימרים מפוארים על פני צורות נופש אחרות?
15.04.2017
השיטה המושלמת למצוא צימרים טובים בצפון
יש תחומים שדרוש בהם הרבה כישרון כדי למצוא דברים. אבל כדי למצוא צימרים טובים בצפון כל מה שאתם צריכים זה רק את השיטה שלנו, שדורשת בסך הכל אינטרנט וכמה דקות.
15.04.2017
הכי יפה שרק אפשר: צימרים עם נוף שאי אפשר לשכוח
מה דעתכם על חופשה יפה ויוקרתית בצפון שהנוף ממנה גורם לכם להתפעל ממש? הכירו שני צימרים עם נוף שידהימו אתכם במה שרואים דרך הבריכה הפרטית שלהם:
15.04.2017
קחו לעצמכם פסק זמן עם 5 צימרים מפנקים בצפון
לא תמיד חייבים להשתמש במציאות כדי ליהנות מהדבר האמיתי. הנה 5 צימרים מפנקים בצפון שיעבירו לכם בכיף את הדקות הבאות ויגרמו לכם לפנטז עליהם לקראת הנופש הבא:
05.04.2017
סטודנטים? צאו מהלחץ של תקופת מבחנים וקחו לכם סופ"ש של צימר עם ספא
התואר הוא בסך הכל חוויה די כיפית, אם לא מחשיבים את תקופות המבחנים. ואם כבר חופש ארוך מהלימודים, קחו לכם צימר עם ספא ותרגיעו עם הלחץ. הוא לא בריא לכם.
29.03.2017
וולנטיין איז קומינג: צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית
נו, תודו שזאת התקופה הכי רומנטית בשנה. כל כך רומנטית עד שבהמון צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית כבר נגמרו המקומות... ומה מצפה לאורחים כאן בפנים?
04.03.2017
יש כבוד: 6 סיבות טובות להעדיף צימרים על פני חופשה במקום אחר
אמנם נופש יכול להגיע במגוון צורות ובחירת צימרים היא רק אחת מהם, אבל תהיו בטוחים שיש בה לא מעט יתרונות. אספנו 6 סיבות שבגללן החופשה הבאה שלכם צריכה להיות בצימר:
04.03.2017
ימים של רומנטיקה: צימרים לזוגות בחורף
אם אתם מחובבי הצימרים, כנראה שאתם כבר מודעים לכל יתרונותיהם של צימרים לזוגות באשר הם. אבל רק למקרה שמתחשק לכם להגיע בקרוב לנופש, הנה כל הדברים שתצטרכו לדעת:
04.03.2017
יצאנו לחפש צימר יוקרתי בראש פינה, חזרנו עם 1,500 תמונות
נשלחנו למשימה הכי חשובה בענף היוקרה הישראלי: למצוא צימר יוקרתי בראש פינה שיככב בהמלצותינו. חזרנו עם שפע חוויות ובעיקר כמה מקומות שווים ביותר לספר לכם עליהם., לגבי ההכרעה- מודים זה היה קשה להחליט.
22.02.2017
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית לוהטת לחורף
המחירים כבר ירדו, המים חוממו ולכם רק נשאר לבחור מבין מגוון צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית את החוויה הרומנטית הקרובה. שנזמין לכם מקומות? יש מגוון רב של צימרים יוקרתיים ומפנקים שמחכים במיוחד עבורכם.
22.02.2017
צימרים יוקרתיים למשפחות בצפון לפי מספר חדרים
חשבתם על נופש עם כל המשפחה המורחבת? צימרים יוקרתיים למשפחות בצפון לפי מספר חדרים היא שיטה מעולה ללינה באופן נוח ומרווח שימנע טענות בנוגע לבחירת המקום שעשיתם ויאפשר לכולם לישון בנוחיות ובכיף.
21.02.2017
צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון: סידרנו לכם היכרות עם המקומות המובילים בתחום
רק תבקשו מאדון גוגל צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בצפון ותנסו לשחות בים התוצאות. יש כל כך הרבה מהם ואנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן ולהכיר לכם את הטובים לנופש!
21.02.2017
5 סיבות שיגרמו לכם להבין למה אתם פשוט חייבים נופש של צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד.
לנוח, לחדש ולעשות משהו מיוחד הם בטח סיבות טובות, אבל לנו יש 5 סיבות נוספות ומפתיעות שיגרמו לכם לרוץ ולהזמין צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד כבר עכשיו:
21.02.2017
כך תבדילו בין סוויטות יוקרתיות באמת לבין מתחמי נופש "סטנדרטיים"
רבים טועים ומאמינים כי סוויטות יוקרתיות הן כל מתחם פנים שהתמונות שלו עשויות כהלכה. אז כיצד ניתן להבדיל בין הסוגים השונים? כיצד תדעו שהמתחם שבחרתם הוא באמת יוקרתי ומפואר. התשובות בפנים.
13.02.2017
באנו, שילמנו, לכלכנו: על תופעת הלכלוך במתחמי צימרים בצפון
לאור "קמפיין השקיות" שנועד לגרום לנו לשמור על הסביבה, צריך לדון גם במצבם של צימרים בצפון, שפעם אחר פעם מתמלאים בזבל שהשאירו האורחים. האם ניתן למנוע את התופעה? ואם כן איך?
13.02.2017
כל הנוצץ זהב: 6 צימרים מפוארים עם בריכה פרטית שלא האמנתם שקיימים
נכון, צימרים מפוארים עם בריכה פרטית אמנם לא מתאימים לכולם, אבל התענוג האמיתי שבלהכיר אותם הוא בעיקר להתרפק על הפנטזיה ואולי מתישהוא גם לממש אותה באמת אז שתחליטו שהגיע הזמן להפסיק לחלום הנה מה הצעות מפתות...
08.02.2017
אאוריקה! המקומות הכי נחשבים להזמין בהם צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון
לחפש צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון זאת משימה לא קלה, בעיקר כשגם לא ידוע באיזה אזור שווה להתמקם. אז ריכזנו את 3 המושבים הכי טובים לנפוש בהם! תקראו בעיון ותודו לנו אחר כך.
08.02.2017
הכי שווה: צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות גדולות
אם כבר צפון עם הילדים, אז בדרך הכי אקסקלוסיבית שיש! צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות הם עולם ומלואו של בילויים, הרפתקאות, שירות איכותי וגם המון שלווה ופרטיות. חופשה משפחתית בצימר יוקרתי בצפון הנאה גדולה לכל המשפחה.
06.02.2017
חולמים על הצימרים הכי יוקרתיים בצפון? קבלו שני מקומות שווים ומהפנטים
אם גם לכם יש חולשה למקומות יפים שאי אפשר לנתק מהם את המבט, יש לנו שני מתחמי נופש חדשים וסופר יוקרתיים להראות לכם, שנכנסו השנה לרשימת הצימרים הכי יוקרתיים בצפון:
04.02.2017
זה לא אנחנו, זה התפנוקים: צימרים מפוארים בצפון שיעשו לכם טוב על הלב
ממיני בית קולנוע יוקרתי ועד מגרש גולף פרטי צימרים מפוארים בצפון הם הפטנט המושלם לכל מי ששבע מרעיונות הנופש המוכרים ומעדיף לזכות לשם שינוי בחוויה חדשה ומרעננת.
04.02.2017
צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית
לא הרבה יודעים, אבל נופש משפחתי ממש לא חייב להכיל משפחות אחרות... צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית הם בדיוק ההבדל בין חופשה לבין חוויה מושלמת בדרך שלכם ובפרטיות המשפחתית שלכם.
01.02.2017
יוקרה בשניים: צימרים מפוארים לזוגות
אהבה ודברים יוקרתיים תמיד הולכים ביחד. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על צימרים מפוארים לזוגות בהם אפשר ליהנות מערימות של תענוגות בלתי פוסקים ולחגוג אהבה כמו שצריך. להרגיש כאילו אנחנו בחלום ולהתפנק עד הסוף.
01.02.2017
במקום הכי נמוך ברמת הגולן: צימרים יוקרתיים ברמות
אם יש מקום שכדאי להגיע אליו לנופש, טיולים והרבה שמש ומים – זה המקום הזה! צימרים יוקרתיים ברמות יכולים לספק לכם חוויה שלא הכרתם, שמשלבת בין נוף, ספא, טבע וקולינריה.
26.01.2017
שלוש סיבות עיקריות לנופש סוויטות יוקרה בצפון
מה מושך אלפים להגיע וליהנות מאלפי סוויטות יוקרה בצפון? בעיקר קסם האישי והחוויה שאף אחד אחר לא יוכל להבטיח לכם. קבלו 3 סיבות מעולות לבחור בסוויטות יוקרתיות לחופשה הבאה שלכם:
26.01.2017
כך תמצאו צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות תוך 5 דקות
וזה הרבה יותר פשוט וקצר מכל מתכון אפשרי! כך תעשו לכם נופש של צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות בהנחה ובמקומות הכי שווים שיש לארץ הצפון להציע...אמנם צימרים יוקרתיים עולים לא מעט אבל מחוץ לעונה או לא בחדים תוכלו ליהנות ממחירים שווים.
25.01.2017
חורף חם: מלונות יוקרה בצפון שיפשירו אתכם מהקור
גם אתם חושבים על מקום מפנק להתחמם בו בחורף הזה? קבלו מאיתנו הצעה לנופש במקומות הבולטים של תחילת 2017. והפעם - שני מלונות יוקרה בצפון שכדאי שתכירו:
18.01.2017
מי אתם בכלל, הצימרים הכי יוקרתיים בישראל?
האם הצימרים הכי יוקרתיים שיש הם אלו שבאמת מכילים משהו מיוחד במינו או כאלו שיש להם אך ורק מיתוג משוייף? כמה הם באמת עולים? ואיך אפשר ליהנות מהם גם?
18.01.2017
צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת... בחרמון?!
לא, האמת שזה עדיין לא ממש קורה שם בקצה המושלג שלנו, אבל ממש לא חסרים מקומות מדהימים למצוא בהם צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת לחורף והכי מפנקת שיש, ויש כאלה שנמצאים על ההר ומחממים גם כל השנה כי הלילות גם בקיץ לעיתים קרים.
18.01.2017
כך תשיגו צימר יוקרתי עם בריכה פרטית
לא הרבה יודעים כיצד לחפש צימר יוקרתי עם בריכה פרטית שיש בו גם תוספות ראויות כמו שירות ברמה גבוהה ותחזוקה הולמת. אספנו עבורכם טיפים למציאת המקומות השווים ביותר:
07.01.2017
הכי נוצץ, הכי שווה: צימרים יוקרתיים לזוגות במיוחד לאירועים
יש פעמים שבהם אנחנו רוצים לתת לאהובים שלנו את הטוב ביותר, מכל הלב. צימרים יוקרתיים לזוגות יכולים להעניק לכם אירוע זוגי מרהיב ומפואר, שיישאר איתכם לעד...
07.01.2017
כיצד לזהות צימרים יוקרתיים במיוחד?
מחפשים צימרים יוקרתיים במיוחד ולא ממש יודעים איך לזהות אותם? מזל שאנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים הכי טובים, כדי שתוכלו כבר עכשיו להזמין חופשה מושלמת...
07.01.2017
אירוח צימרים יוקרתיים בראש פינה: רעיונות לטיולים שווים במיוחד
אם כבר יוקרה ובמקום יפהפה כמו ראש פינה – למה לוותר על חלק גדול מאוד מהחוויה? לצד עשרות צימרים יוקרתיים בראש פינה תמצאו מקומות מדהימים לטיול. אספנו כמה המלצות:
05.01.2017
סוויטות יוקרתיות בצפון שחייבים להכיר
אמנם סוויטות יוקרתיות בצפון יש הרבה, אבל כמה מהן באמת מבטיחות לכם משהו אחר מכל השאר? בואו להכיר שתיים בולטות ואהובות שיעשו לכם חשק לחופשה מהסרטים.
21.12.2016
מחפשים צימר יוקרתי בצפון? את המקומות האלה אתם חייבים לראות
אם חיפשתם צימר יוקרתי בצפון וברמה הכי גבוהה שיש – מצאנו עבורכם שני מתחמי יוקרה ממובילי הענף, שנחשבים לזוהרים, המפוארים והחלומיים ביותר מכולם!
21.12.2016
צימר יוקרתי בצפון- חופשה חלומית בטבע
הצפון הוא אזור מושלם לחופשה מפנקת. הנופים עוצרי הנשימה, האוויר הצלול והשקט שוררים בכל פינה. צימר יוקרתי בצפון הוא הדרך הטובה ביותר ליהנות מכל הטוב הזה, תוך שאתם מתפנקים בכל מה שצריך לחופשה מושלמת.
הצעות לחופשת צימרים בגורן לפסח הקרוב
הוא הישוב המבוקש ביותר בגליל לנופש, נמצא בסמוך לכל אטרקציה אפשרית ונחשב ליקיר המשפחות והילדים. בואו להכיר 3 צימרים בגורן שיעשו לכם את חג האביב:
15.10.1969