מה עושה המשפחה בוילה האילתית? 4 אטרקציות לכל המשפחה שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-12-2017
מה עושה המשפחה בוילה האילתית? 4 אטרקציות לכל המשפחה שכדאי להכיר

לקיץ, לחורף, לעונות המעבר, לחגיגות מיוחדות או סתם בילוי משפחתי שובר שגרה – מגוון וילות יוקרתיות באילת יקחו אתכם להרפתקה קצת שונה אך הרבה יותר סולידית ומפוארת. מדובר בחופשה שהיא ייחודית ומפנקת יותר עבורכם ועבור הילדים, המציעה בריכה פרטית משגעת, חדרי שינה מרווחים, אבזור קומפלט וכמובן פרטיות מושלמת והמון שלווה.

אחד ממתחמי הוילות המומלצים והחדשים בעיר הוא אלה סאן אילת, המציע למשפחות ליהנות מקומפלקס חופשות מושלם ויוקרתי במלוא מובן המילה, הכולל בנוסף לכל הפסיליטיז גם ספא זרמים ענק, עמדת ברביקיו מקצועית, מתחם גן מושלם, עיצוב פנים איכותי והכל מול נוף מדברי מרהיב או אל מול הים האדום.


סוויטת ההורים בוילה המודרנית עם מיטת שינה ע-נ-ק-י-ת במיוחד!


אז מה בעצם אפשר לעשות כאן, אתם שואלים?  ברור שלא רק את המובן מאליו של מלון-קניון.

אם אתם כבר לוקחים וילות יוקרתיות באילת, הנה עוד כמה אטרקציות טובות ואיכותיות שישדרגו לכם עוד קצת את הנופש:

 

1. אייס ספייס


החום האילתי מביא איתו המון חשק לדברים קרירים כמו ים, בריכה וארטיק בטיילת. אבל עכשיו דמיינו את זה: מתחם קרח בטמפרטורה קבועה של 7 מעלות, הכולל מגלשת קרח, מבני איגלו מדליקים, קיר קרח המשמש למופע אורקולי, פסלים מקרח, בר משקאות שבנוי על קרחון ו... פארק שעשועים מדליק ואטרקטיבי הכולל מספר מתקנים, חלקם לבוגרים וחלקם לקטנטנים. האייס ספייס מתאים לכל הגילאים ומצליח להפגיש בצורה מעולה בין אנטארקטיקה לערבה הלוהטת.

 

2. שמורת האלמוגים


מה שווה וילה מפונפנת כמו אלה סאן אילת בלי אטרקציה איכותית שתלווה אותה? בשמורת האלמוגים המפורסמת (והיחידה בישראל) נפגשים יחדיו שלל דגים טרופיים צבעוניים מיוחדים, שאפשר ממש להכניס את הראש ולהכיר – באמצעות מסיכת צלילה כמובן... החוף ממוקם בחלק הצפוני של מפרץ אילת, הוא איננו מוכרז ועל כן יש לנקוט במשנה זהירות ובהשגחה מלאה על הילדים. למרות זאת, הוא נחשב ליפהפה ומטופח, מעין חלקת טבע פראית ונסתרת ששווה להעביר בה יום כיף רגוע בחיק המשפחה.


3. פארק אתגרים – טופ 94


קצת אקשן, מה יש? שטח עצום של 10,000 מ"ר הכולל קירות טיפוס מקצועיים, הר טיפוס שבנוי בהשראת הרי אילת בגובה 19 מטרים (!), פארק חבלים, מתקני מדרגות ומקפצות, אומגה, סנפלינג, חץ וקשת, זירת פיינטבול, מטווחי ירי ובקיצור – מה לא. הכי גיבוש משפחתי שרק אפשר למשפחה האנרגטית. בסיום, תמיד תוכלו לחזור לרוגע והשלווה של הבריכה הפרטית מול הנוף.


4.ריף הדולפונים


קודם כל מדובר במקום יפהפה, אתר ייחודי מסוגו, רצועת חוף כיפית באווירה טבעית, מדובר בבית גידולם הטבעי של הדולפינים,  ובו יש מגוון אטרקציות נוספות ואפשרויות בילוי, ניתן ליהנות ממסעדה טובה על החוף, רחצה בים, שחייה וצלילה עם דולפינים וכמובן , לצפות בהאכלה של הדולפינים , יום מהנה וכיפי לכל המשפחה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים