האביב כבר מעבר לפינה, טיולי פריחה שווים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-04-2019
האביב כבר מעבר לפינה, טיולי פריחה שווים בצפון

אין טיימינג טוב יותר מסוף הגשמים פינת עלייה בטמפרטורות כדי לצאת ולחגוג את הטבע בנחלים השונים והפריחה הצבעונית שצומחת יפה לידם. בין אם אתם מחפשים צימרים עם נוףירוק ובין אם מקום לטבול בו את הרגליים, אלה המקומות ששווה לכם להימצא בהם כבר בשבועות הקרובים:

נחל השופט


אחד המקומות היפים והאהובים באביב, שבהם אפשר לפגוש את כליל החורש הוורוד-סגול מפליא בפריחתו לאורך גדת הנחל. מקום שכדאי להגיע אליו גם לצפייה בזרימה החזקה והוא אפילו מתאים לעגלות וכסאות גלגלים.

המלצה לצימר: ירח לבן במושב חוסן היא סוויטה מבודדת ונהדרת לזוג או משפחה שרוצים שקט בלי אורחים נוספים במתחם והיא כוללת ג'קוזי ספא מפואר, בריכה מחוממת ומקורה ועיצוב מודרני.

נחל תבור


התבור יפה כל השנה, אבל האביב מחמיא לו באופן מיוחד. מרבדים בגוונים ירוקים משובצים בפריחה מרהיבה של תורמוס הרים כחול, כלניות, נוריות, פרגים ושלל עצי חורש מקומיים כמו אלון התבור, אלה אטלנטית, שיח-אברהם מצוי, הרדוף הנחלים, שקד, שיטה ועוד. המסלול מעגלי וניתן לטייל בשביל הקצר (3 ק"מ) שמתאים גם למשפחות מטיבות לכת עם ילדים.

המלצה לצימר: סוויטות מצפה האגם במושבה כנרת מורכבות מ-3צימרים עם נוף מושלם לכנרת ועיצוב אמנותי מברזל ועץ פראי שומט לסתות. לכל סוויטה מרפסת ענק מאובזרת הכוללת ג'קוזי ספא חלומי מול הנוף הפנורמי. 

נחל ציפורי


חוויה מקסימה ואביבית במיוחד בין הרי הכרמל לגבעות שפרעם, שבה זורם אחד היובלים הראשיים של נחל קישון. הנחל איתן כל השנה וכולל מסלול מישורי קליל ויפהפה של 4 ק"מ, במסלול "הלוך חזור" וכולל מעבר בין מטעים ובוסתנים, צמחיית נחלים מגוונת והמון פרחים ססגוניים.

המלצה לצימר: סוויטה נוף לגליל השוכנת בצפת היא מתחם בוטיק אקסקלוסיבי הצופה לנוף מרשים וכוללת בריכה מפוארת, ג'קוזי ספא משוכלל, שולחנות משחק ומתחם אוכל משפחתי ענק.

נחל ג'ילבון


הידוע כמצנן השרב הלאומי מספק חגיגה אמיתית של צבעים עוד לפני שנפתחת עונת הרחצה. שני מפלים תפגשו בדרך – מפל דבורה מפל ג'ילבון ועל הדרך גם בית כנסת עתיק בכפר דבורה. המסלול מתאים למטיבי לכת ונחשב לרמת קושי בינונית, אם כי ניתן לטייל בו גם באופן מעגלי ולהתמקד יותר במסלול הפריחה המקסים הכולל את הרדוף הנחלים, פטל, שיח אברהם מצוי, ליבנה רפואי, ערברבה שעירה ועוד.

המלצה לצימר: אופוריה במושב חד נס מציעה שני צימרים יוקרתיים ברמת הגולן המספקים חוויית פנים יוצאת דופן (עם סאונה יבשה בכל חדר) ומתחם גן אינטימי מוקפד הכולל בריכת שחייה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים