בירת הגולן: מה יש בחד נס שכל כך מושך אליה מבקרים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-08-2019
בירת הגולן: מה יש בחד נס שכל כך מושך אליה מבקרים?

גם אם אי פעם הייתם בה וגם אם לא, את השם הזה בטוח שמעתם איפשהו. זה יכול להיות מחברים או קרובי משפחה שכבר היו ונהנו באיזה מתחם צימרים יוקרתיים בחד נס, מהמלצה ברשת בזמן שחיפשתם צימר מפואר וגם מאיתנו, כי בעצם מדובר באחד היישובים המצטיינים בצפון לאירוח זוגי ומשפחתי שגם נמנה על אלה שהם היוקרתיים והמפנקים ביותר. 

הסיפור של חד נס


לא בטוח שידעתם, אבל חד נס שהוקמה בשנות השבעים קרויה על שם שלושה ישובים ממפוני סיני: חרובית, דקלה ונאות סיני. משמעות נוספת לשם חד נס היא "דגל אחד לכל ישראל", מה שבעבר היה לסיסמתה של תנועת בית"ר שיסדה את היישוב. באופן אבסורדי לחלוטין, למקום הקטן על גדת נהר הירדן שמצפון לכנרת, לא הגיעו שום משפחות ממפוני סיני מעולם. 

אמנם צימרים יוקרתיים בחד נס עוד לא היו כאן, אבל כבר מההתחלה התושבים הבינו שיש להם פנינה אמיתית בידיים: כנרת, ירדן, עשרות נחלים ומעיינות, מפלים, תצפיות טבע, פינות חמד ירוקות, אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים מרתקים – כל מה שדרוש כדי להקים כאן מתחם אירוח ולקרוא לכולם שיגיעו. אז הגיעו.

ולא רק אורחים התחילו להגיע לצימרים של חד נס, אלא גם מפעילי אטרקציות מכל הסוגים, שפים שפתחו מסעדות ורשות הטבע והגנים שהתחילו למסד ולפקח על כל מה שקורה מסביב. כל אלה יצרו מצב שהאורחים מקבלים לא רק צימרים יוקרתיים בחד נסלהתארח בהם בצורה נעימה, אלא גם אופציה לטיולים, למים זורמים והמון פאן עם בני הזוג, הילדים החברים...

שנים של ניסיון והקשבה אמיתית לקהל


בחד נס יודעים כבר משנות השבעים בדיוק איך לפנק את האורחים שלהם. הם הקשיבו, אבל באמת הקשיבו לקהל, למדו ממנו, שאבו פידבקים ושיפרו עוד ועוד את מתחמי האירוח עד שנוצרה שורה מכובדת של צימרים יוקרתיים בחד נס, שכבר בלתי אפשרי להתעלם ממנה. כל צימר בחד נס הוא עולם ומלואו: מכיל אירוח ברמה הגבוהה ביותר, פינוקים בשפע, טיפוח מקסימלי ורמת ניקיון בסטנדרטים שלא קיימים במקומות אחרים בישראל. האירוח כמקצוע והעיסוק המסורתי בו עבר בין הדורות כך שהניסיון נשמר, אבל לא התקבע. זו הסיבה לכך שאפשר לראות בחד נס מגוון רחב מאוד של מתחמי פאר שונים זה מזה – החל מקומפלקס בעיצוב של כפר אפריקאי ועד בריכות אקולוגיות עם נרקיסים אמיתיים שמקשטים את הפינות. 


סקרנים לראות צימרים יוקרתיים בחד נס? היכנסו עכשיו לקרם וצפו במתחמים האיכותיים ביותר! 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים