שכשוך נעים: ביקרנו בבריכות המטורפות ביותר וחזרנו מהופנטים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-07-2019
שכשוך נעים: ביקרנו בבריכות המטורפות ביותר וחזרנו מהופנטים

הדבר הראשון והאחרון שאתם מחליטים אם לבחור בגללו באותו מתחם נופש הוא הבריכה. אתם זקוקים למרחב מים שקט, פתוח, מלא בנוף כדי שתוכלו לחוות באמת ובתמים את ערכי השלווה שהצימרים שואפים כל כך להגיש. מבין עשרות צימרים יוקרתיים עם בריכה, בחרנו ארבע בריכות יוצאות דופן במראה, בגישה, בסגנון ובאמירה. 

חלומות נפתלי – הגודל כן קובע


כמה אנשים אפשר להכניס לבריכה של המתחם הזה? אם תשאלו את האורחים שכבר היו כאן, לפחות גדוד של 50 אנשים יוכל לשכשך בכיף באין מפריע ובלי להתחכך זה בזה. פיארנו כאן לא מעט את חלומות נפתלי, מי שמתמחה באירוח צימרים יוקרתיים עם בריכהלקבוצות גדולות, לאירועים מכל הסוגים, למשפחה הענקית ועוד. הבריכה במקום מתאימה לקו הטרופי החיצוני של המתחם, דמוית אגם כשמסביבה דקלים ובשוליה לאונג' ענק, גשר מעבר להולכי רגל ועוד ועוד מרחבי דשא. 

קפלנד – פרטיות מושלמת, אבל באמת


נראה כאילו המארחים של קפלנד יצאו לסיבוב מחנאות ביער, בחרו נקודה אסטרטגית והניחו עליה קומפלקס ים-תיכוני אותנטי ומשובח שקשה לא להתאהב בו. אורחי המקום ייהנו משני צימרים יוקרתיים עם בריכה כשסביבם חורש טבעי בלבד, ללא הפרעות. אבל לא בכך מסתפקים הפעם המארחים. אמנם המקום שומר על הטאצ' הקלאסי מפעם, אך מכיל לא מעט תפנוקים מודרניים, כולל העובדה שמדובר בכלל בבריכת זרמים מחוממת שתעשה לכם נפלא לגב והשרירים. 


וילות לב החורש – טעימה מתוקה מחיי העשירים והמפורסמים


כמעט לא חוכמה מצידנו להכניס לרשימת "היפים והנכונים" את וילות לב החורש, מי שבשנה האחרונה גורפת אליה כמות מכובדת של אורחים מרוצים שנהנים מבריכה ענקית יפהפייה בכל אחת מארבע הוילות. יחד עם זאת, הבריכות נבנו בהשקעה שקשה להעלים ממנה עין: רצפת פסיפס מושקעת, גימור אחיד עם הקרקע ומפגש עם חלון ההזזה של חדר השינה המרכזי. אגב, גם נוף לא יחסר לכם מהבריכות הללו ובישיבה בהן תזכו לחזות בהרי הגליל הירוקים.

אחוזת לב הכרמל – ממיסה ממבט ראשון


שנים שחיכינו שאזור הכרמל המופלא יתעורר ויספק לנו משהו באמת גרנדיוזי לדווח עליו. והנה, לידיעת כל מי שמחפש צימרים יוקרתיים עם בריכה היסטרית מול נופי הכרמל – סוף סוף נמצא המקום האידיאלי. אולי זה הנוף הפתוח, אולי המבנה החופתי שתוחם את התצפית, אולי הגן המטופח להפליא. יהיה המקור לכך אשר יהיה, יש כאן אווירה רומנטית בשפע ובמאמר מוסגר נאמר שזה מקום שללא ספק תרצו להימצא בו עכשיו.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים