ביי חורף. ספתח לקיץ במיטב היוקרה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-03-2019
ביי חורף. ספתח לקיץ במיטב היוקרה

פסח מסמל התחדשות וצמיחה, אבל גם את ניחוחות הקיץ שכבר תיכף מגיע ובטוח שכולכם מחכים לו כדי ליהנות מטבילה בבריכה קרירה ומפנקת ולעשות שנ"צ קטן בפוך עם המזגן. בגלל הרצון לחגוג את בואם של השמש והטמפרטורה הגבוהה, חופשת החג הופכת את כל מתחמי הצימרים לרבות היוקרתיים ביותר למקומות נחשקים שנחטפים כמו לחמניות טריות וכולם רוצים להיות בהם. אז מה מחכה כאן? בריכות ענק מפוארות ופרטיות, בירות במקרר, עיצובי איכות וכמובן נוף אביבי מטריף ושטוף שמש שתענוג לבלות איתו על אספרסו במרפסת. 

ראש פינת נוי – סיפור אהבה דרום אפריקאי


שלושה צימרים יוקרתיים בראש פינה שמאוד תשמחו לפתוח איתם את הקיץ. כאן מדובר על שתי בקתות הבנויות כבתים דרום אפריקאיים, עם עיצוב שיובא משם במיוחד וכן סוויטה איטלקית עם עיצוב שיובא במיוחד. השקעה? כן, לגמרי. תוסיפו לחוויה גם בריכה פרטית לכל אחת מהסוויטות מול נוף ראש פינאי מושלם להרי הצפון, עמק החולה, גגות המושבה והירוק האביבי שמסביב.

דורנס – בוטיק חלומות לזוג בשורט וכפכפים


אמנם משפחות רבות ממהרות לתפוס מקומות בחג, אבל גם לזוגות יש לא מעט מקומות שמחכים רק להם ומספקים נופש תענוגות רומנטי לכל זוג שרוצה לנצל את החג לחוויות היוקרה של הצפון. דורנס הוא אחד המומלצים בקטגוריה שלנו לזוגות בלבד והוא מכיל סוויטה אחת מושקעת ומרשימה בעיצוב סולידי אך משובח למדי, עם בריכת שחייה פרטית (פלוס מפלס שיזוף פנימי במים) לזוג המאושר בלבד. 

בואו ליהנות מאירוח ברמה אחרת - חוויה בלתי נשכחת


אוסנתה – נופש גורמה שאפתני ומשובח


שני צימרים יוקרתיים לזוגות, ג'קוזי ספא פרטי וחלומי בראשון, בריכת זרמים מדהימה בשני, חורש טבעי, עיצוב פנים משגע ויוצא דופן, אווירת לייף סטייל וגם "סתם" סטייל שמוסיף עוד אנרגיות ונועם לאווירה הכללית, שירות נוצץ וארוחות שוות... ואם כל אלה עדיין לא גרמו לכם להגיע, אין לנו ספק שתמונה-שתיים יספיקו לכם כדי להתחיל לארוז.

החורש – אקסקלוסיבי תחת השמש


מואר, טבעי, פתוח, לבן וחגיגי. אם חיפשתם צימרים יוקרתיים לזוגותשמשלבים נוף, בריכה ואופציה לאירוח של משפחה בשתי יחידות או עוד זוג חברים, כאן בדיוק אתם צריכים להיות. השמש מקיפה בנועם כל אחת משתי הסוויטות במתחם ומספקת תצוגת תכלית מרשימה לנוף הירוק וגם כמה פינוקי ספא שווים כמו מקלחון זרמים (עם ג'טים לעיסוי גוף מלא) וג'קוזי ספא ענק. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים