גם אתם ראיתם את תחקיר הניקיון הגדול? הנה מה שיש לנו להגיד בנושא:

מאת: צוות התוכן של צימרטופ31-01-2019
גם אתם ראיתם את תחקיר הניקיון הגדול? הנה מה שיש לנו להגיד בנושא:

בעקבות תחקיר הניקיון של חברת החדשות, אנשים רבים נדהמו לגלות עד כמה קל "לעבוד" עליהם כשהם מגיעים לחדר חדש שלכאורה נראה נקי והכל בו הוחלף כהלכה. על אחת כמה וכמה, כאשר מחיר החופשה גבוה בייחוד במלונות היוקרתיים בהם מובטח שירות ללא רבב מהרגע הראשון. נראה כי בהחלט אפשר להבין כעת את "משוגעי הניקיון" שעד היום התעקשו לסחוב לכל חופשה אפשרית חומר חיטוי וסט מצעים נקי מהבית. 

למה לא ניקו לי?


עבודת ניקיון מתחמי הנופש היא מלאכה מפרכת וסיזיפית, הדורשת מצוות הניקיון לעמוד בזמני ביצוע קצרים במיוחד ובתנאי עבודה נוקשים. הצוות אחראי לא רק על ניקוי בצ'ק אין והצ'ק אאוט, אלא גם על סידור יתר חדרי האורחים לאורך היום, ניקוי הלובי והשירותים הסמוכים, מבואת חדר האוכל ובעצם כל מקום תחת קורת גג מתחם הנופש. לא תאמינו כמה פעמים ביום נדרש צוות הניקיון לנקות גם תאונות כמו מגש רום-סרוויס שנפל והתנפץ, סתימות בניאגרה, חבלות ונזקים שנגרמו לרכוש המקום וגם מעשי וונדליזם שמאלצים את המקום להשבית את החדר לזמן ארוך מהרגיל. למרות הקושי הרב של צוות הניקיון בעבודתו, לא מדובר בהצדקה של הזנחת הניקיון שנחשפה בתחקיר אלא בצורך להסביר מדוע בכל צימר בצפון המוגדר כיוקרתי, הדבר לא יכול להתרחש.

רוצים שתהיו מרוצים


צימרים יוקרתיים רואים בכם, האורחים, כמי שמשלם להם באותו יום. כאשר מדובר במתחמי צימרים עם בריכה פרטית המכילים סוויטה אחת בלבד, מדובר בהכנסה שאין לה שום תוספות. הדבר גורם למארחים לספק רמת ניקיון ללא רבב, על מנת להימנע ממצבים שבהם הלקוח עלול לדרוש את כספו בחזרה. נוסף על כך, חוויית האירוח הפרטית מתמקדת בהוויה אישית ואינטימית יותר, כך שעבודת הניקיון במקום מתבצעת פעמים רבות דווקא על ידי המארחים עצמם. היות ומדובר בפרנסה ישירה, מעדיפים המארחים ובעלי הצימרים שלא לסמוך על שום גורם חיצוני בעבודת הניקוי ומקפידים למרק את המקום בעצמם, לרבות שטחי הגן הגדולים.

התחרות על היוקרה והמעמד בקרב מתחמי צימרים עם בריכה פרטיתוסוויטות פאר, הולידה מצב של קפדנות הולכת וגדלה בנוגע לשמירה על הרמה וכתוצאה מכך, גם סטנדרטים טובים ומדהימים לאורח בהם הניקיון מתבצע ללא שום פשרות ומתוך מודעות רבה לשמירה על הבריאות גם במהלך החופשה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים