כל הסיבות להתאהב בראש פינה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-03-2019
כל הסיבות להתאהב בראש פינה

עד לפני עשור או שניים היה הרבה פחות סקסי להגיע לנופש במקום שאין לו רצועת חוף וחיי לילה מוטרפים. אבל היום בעידן האקולוגי, תיירים מכל קצוות המדינה (וגם מעבר לים) מעדיפים לפגוש את אמא אדמה, לנשום אוויר נקי ולראות מרחבים של הרים וירוק, ליהנות ממזון אורגני וצמחי תבלין ולפגוש מקרוב את האנשים שעוסקים במלאכה מעשה ידיהם בעשר אצבעות. על הדרך הם ישמחו גם לאכול טוב, להצטלם ולנפוש בשלל צימרים יוקרתיים בראש פינה

ראש פינה שאנחנו כל כך אוהבים לאהוב, ידעה שנים לא קלות. עם עבר של מלריה, יתושים וביצות איומות עד המאה ה-20 ויחסי ציבור מדשדשים למדי עד לפני עשור. למרות הכל, הפכה ראש פינה בין אם תרצו ובין אם לא, לאחת הפנינות המתויירות ביותר בגליל העליון, ברוח כפר גלילי עתיק עם נחל מפכפך וניחוח נוסטלגי מתוק.

האוויר
ה הראש פינאית הפכה לשם דבר בקרב מזמיני צימרים יוקרתיים לזוגות, שיכולים כעת לשלב את כל הטוב והמתוק הזה עם בריכה ומתחמי ספא, שירות אישי, שהות יוקרתית וכמובן נוף שאין שני לו. 

טבע, כפר ועניין


אפשר לצאת עם קפה או תה בבוקר למרפסת ולהשקיף בכיף על הרי הצפון והחרמון וגם להשקיע בגיחה אל אגמון החולה, הרי נפתלי או צפת הסמוכה. אבל החוויה האמיתית נמצאת כאן בפנים, כאשר אורחי צימרים יוקרתיים בראש פינה הפוקדים את האזור יודעים היטב למה לצפות: אתר שחזור מרהיב בבנייה גלילית עתיקה, גלריות אמנים מקסימות, גני הברון המפוארים, חורשים עתיקים וכמובן שדרת המסעדות. מומלץ להוסיף לחוויה גם ביקור בשלושת המעיינות עין כדן, עין פינה ועין גיא אוני, שישחררו אתכם מהמולת התיירים ויקחו אתכם במסלול טיול מאתגר עד פאתי צפת. 

%@%@%p-4737x
ראש פינת נוי - מתחם מקסים בראש פינה

המושבה מתעוררת לחיים בלילה


מתארחים בקרוב במתחם צימרים יוקרתיים לזוגות ושואלים את עצמכם מה עושים כאן בכלל כשהשמש שוקעת? או. אתר השחזור וגני הברון מוארים לתפארת, כל המסעדות פתוחות ופעילות והסיור בין בתי האבן הצפופים שספוגים בהיסטוריה מקומית הופך ליפה יותר מרגע לרגע. אפשר לקפוץ להקרנת סרט בסינמטק המקומי ולהתעלף ממחזה הכוכבים והנוף הכפרי סביב, אם תהיו מספיק נחושים להתמודד עם העליות. אפשר לצאת מהמושבה גם לאתרים סמוכים ולבדוק אפשרות לטיולי ספארי לילה בג'יפים (מומלץ!) שלא תפסיקו לדבר עליהם ולחזור אל הצימר שלכם למנוחה ופינוקים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים