הקרם של הקרם: הצימרים שמבטיחים חופשת אלפיון עליון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-06-2019
הקרם של הקרם: הצימרים שמבטיחים חופשת אלפיון עליון

קיץ 2019 רק התחיל וכבר הרשת מלאה בקיטור לגבי צימרים שאכזבו, פישלו, הבטיחו ולא קיימו, לא ניקו, לא סידרו ובעצם ממש לא הגיעו מוכנים לקיץ. כל מקרה לגופו אמנם, אבל חלק מהתלונות מוצדקות. אנשים שמחפשים צימרים ברמה נמוכה או שמעדיפים לקבל חופשה במחיר זול מאוד תחת מעטפת הבטחות מוגזמת ("הבריכה אצלנו חביבי, הכי טובה שתמצא בצפון"), בדרך כלל ימצאו את עצמם במקום שמתברר שגם אגורה לא היה צריך להוציא עליו. לכן מי שבאמת מחפש פינוק, תנאים אקסקלוסיביים, חוסר פשרות לגבי איך שהמקום נראה ומתנהל, מקום שיוציא מהחופשה את כל הפוטנציאל האמיתי שלה – מחפש צימרים יוקרתיים לאלפיון העליון. קחו עוד חודש-חודשיים כדי לחסוך. מבטיחים ששווה. 


רוצים הכל ומהטוב ביותר


דמיינו לעצמכם בוקר של יקיצה טבעית מול בריכה ענקית ופרטית שמאחוריה נוף מרהיב. על האספרסו המפנק תוך כדי ישיבה על רהיט מעצבים נוח כל כך שאין צורך לקום ממנו היום. תחשבו על דברים כמו שף פרטי, טכנולוגיה חדשנית, עיצוב קונספט ואפשרויות ספא מקצועיות באמת. כל הדברים הללו נועדו כדי לספק לכם את הרגיעה המושלמת ואת מידת האקסקלוסיב הנהוגה היום בכל העולם. אמנם החופשה מוגדרת ככזו של צימרים יוקרתיים לאלפיון העליון, אך היא יכולה להתאים לכל מי שרוצה לדעת איך זה מרגיש כשהעולם נמצא בכיסך ולחוות פינוק באמת מפואר, אפילו של פעם בחיים. 


הצצה אל 3 מתחמי יוקרה נוצצים במיוחד


אתר קרםאוסף רק את המקומות המהפנטים, שומטי הלסתות, בעלי הפינוק הגרנדיוזי, הכריזמה והעוצמה. בחרנו 4 מקומות לעשירים בלבד שידגמנו לכם איך זה באמת נראה מבפנים:

נסיה – אחת הסוויטות המפוארות והיוקרתיות ביותר בישראל, המציבה רף גבוה מאוד בכל הקשור לחוויה הקולינרית, רמת הבריכה ואיכות הרהיטים. ההשראה לסוויטה היא אנגליה של המאה ה-18, בה שכבת האצולה התגוררה בבתי פאר מעוטרים בשנדלירים מפוארים, ברזים וידיות מוזהבות, סלון כריזמטי ועוד.


%@%@%p-25144x

עלמה – סוויטה מרשימה וייחודית בגליל העליון שמתאימה לזוג אחד בלבד או משפחה המעוניינת בפרטיות מוחלטת עם בריכה וג'קוזי ספא. המקום בעיצוב מודרני יוצא דופן, מכיל מרחב פנים אורבני ותוסס עם כל האבזור הטכנולוגי "הנכון", קמין מרהיב, חצר מושקעת ומגרש מיני-גולף פרטי.

פול וויו, סוויטת קונספט – וילה ייחודית עם 3 חדרי שינה הממוקמת בחצר פרטית לחלוטין, כך שאין שום בעיה עם העובדה שהיא מוקפת קירות זכוכית שקופים שדרכם ניתן לצפות אל הבריכה המחוממת וממנה בחזרה אל מסך הקולנוע הענק והמוטרף שבסלון (120 אינצ'). 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים