אפס רעשי רקע: כל היתרונות של החופשה הפרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-06-2019
אפס רעשי רקע: כל היתרונות של החופשה הפרטית

ששש... אתם שומעים את זה? גם אנחנו לא. מי שמחפש מקום יוקרתי לנופש בדרך כלל ימצא את מבוקשו במקומות נטולי אדם ויוכל לקבל הרבה יותר ערך מוסף מהחופשה. לאן שלא מסתכלים, מוצאים מאות סוויטות יוקרה בצפון שמזמינות אליהן רק אורחים שרוצים לברוח מהעולם ולא לשמוע כלום באוזניים חוץ מפכפוכי הבריכה או הסאונד של הכפית המתערבבת בתוך האספרסו. אז נכון, לא כולן באמת נמצאות לגמרי לבד ויש גם כאלה שמבטיחות ולא מקיימות. אבל מי שכן מצליח לדייק בבחירת המקום, יבין שמדובר בחוויה שונה לחלוטין.

הבריכה היא שלכם ובשבילכם


כל חופשה פרטית צריכה להוות סוג של צימר עם בריכה פרטית, בין אם קוראים לזה סוויטה, יורט או אחוזה. אם אין לזה בריכה ששמורה רק לאורחים שלנים ביחידה ספציפית, זה ממש לא פרטי ובטח שלא הכי יוקרתי. מכיוון שהבריכה היא האטרקציה המרכזית סביב כל הנופש, אסור לה לקבל אורחים חיצוניים וגם המארחים לא בדיוק ימהרו להיכנס, אלא אם זה בדיוק הזמן להרעיף עליכם איזה וופל בלגי מושחת או להגיש את ארוחת הבוקר. וגם אז עליהם להודיע לכם שהם עומדים לבוא.

כל החצר סביב הבריכה צריכה להיות מתוחמת כך שאנשים מבחוץ לא יראו אתכם ואתם אותם. זה בסדר, מותר לכם להיות סנובים ולשם כך הגעתם. המטרה בסגירת סוויטות יוקרה בצפוןהיא להתעמק בעצמכם, באהובים שלכם, במחשבות, בשיחות השקטות ובאפס ההפרעות. כשיש מקום שמאפשר זאת, הערך מהחופשה מצליח להיות הרבה יותר גבוה מכל חופשה אחרת. 

להיות אדון לעצמכם


ועוד בונוס חשוב לחופשה הפרטית הוא העובדה שאתם אדון לעצמכם. אתם תחליטו אם להתחיל לעמול על הדלקת הפחמים במנגל כי בא לכם אנטריקוט בשלוש לפנות בוקר, או לקפוץ לשחייה קצרה בזריחה. אין כאן אנשי צוות או שעות פתיחה וסגירה ואף אחד לא יגביל אתכם. שילמתם, קיבלתם מפתח והנחתם מזוודות? המקום לרשותכם מתי וכמה שרק תרצו.

איך מוצאים צימר פרטי, אבל באמת פרטי?


כדי למצוא צימר עם בריכה פרטית שהוא פרטי באמת, חשוב לשים לב לכמה דברים. חפשו בתמונות את גבול החצר, הגדר או קו הנוף הפתוח שמסגירים עד כמה אי אפשר לראות אתכם. בנוסף, תשקיעו מאמץ קטן וצפו גם בתמונות הבריכה מכל הזוויות. וודאו ששום בית לא מסתתר שם ברקע. כדאי גם לברר עם המארחים מהי הקרבה לשכונת מגורים, היכן נמצא הבית הכי קרוב ואפילו להשתמש ב"גוגל סטריט" כדי לבדוק ולאמת את זה. הכי חשוב שתצאו מרוצים, רעננים, עם אושר בעיניים ורוגע אמיתי בתוך הלב. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים