אטרקציות בדרך שלכם לאילת: מקומות שכדאי לעצור בהם בדרך

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-12-2017
אטרקציות בדרך שלכם לאילת: מקומות שכדאי לעצור בהם בדרך

אטרקציות ייחודיות בדרך לחופשה בצימרים יוקרתיים באילת


אמנם ישראל היא לא מדינה שדרושים ימים שלמים כדי לחצות אותה ברכב, אבל אם כבר נסיעות ארוכות – למה לא לשלב איתן בילוי טוב "על הדרך"? ברוב הזמן תשמעו מאיתנו המלצות על צימרים, וילות יוקרתיות באילת או בתי נופש כפריים, אך הפעם החלטנו לעניין אתכם דווקא בחלק שמגיע לפני החופשה: קבלו אטרקציות בדרך לאילת שהן מקוריות ומעניינות יותר ממה שהכרתם עד היום. 


מפגש ייחודי עם חקלאות הערבה - מרכז ויידור 


מי אמר שכלום לא צומח במדבר? בצומת חצבה מחכה לכם מרכז חקלאי מיוחד במינו המציע היכרות רב חושית עם שלל התוצרת החקלאית המיוצרת בערבה, סרט תלת מימדי, סיור בחממות ואפשרות לשילוב סיורי משק נוספים, טעימות, טיולי ג'יפים ועוד. המקום כולל בנוסף מתחמי כנסים ובית קפה, מתאים לסיורי יחידים וקבוצות מכל הגילאים, וועדי עובדים, ימי גיבוש ועוד. 


חגיגת ספארי אפריקאית – חוות האנטילופות


זה בכלל לא משנה באיזה מתחם וילות יוקרתיות באילת, מלון או צימר אתם שוהים ועם מי, מה שמשנה הוא החוויה הכללית. חוות האנטילופות המדליקה שממוקמת צפונית למושב צופר היא עסק מרתק כבר מהרגע הראשון. הסיור הוא מתוך הרכב, כאשר מבעד לחלון תוכלו לצפות במגוון אנטילופות אפריקאיות, איילות, זברות, עופרים קטנטנים וכולם שוהים במרחב פתוח וחופשי שמשמש כסביבת החיים הטבעית של בעלי החיים הללו. המשפחות שביניכם ישמחו להמשיך גם אל פינת החי הייחודית, בריכת השכשוך המקומית והערסלים המפנקים לצידה. 


לצפות באנטילופות בחווה , צפונית למושב צופר


רומנטיקה, פינוקים ואבנים חמות – ארט ספא סטודיו


הדרך לאילת ארוכה אך רצופה חוויות. ואם אתם מגיעים הנה כזוג לאירוח במקום יוקרתי ומפנק כמו אלה סאן אילת או אחד המלונות הנחשקים, למה לא להתחיל את החוויה עוד לפני הצ'ק אין? בעין יהב מחכה לכם בקתה ולה שני חדרי ספא מעוצבים. בכל אחד מהם תוכלו לזכות לעיסוי מושלם לפי תפריט העיסויים העשיר ואף להוסיף טיפול קוסמטי או מניקור פדיקור למי שלא הספיקה להתיפייף לפני הנופש. בתוך החדר ישנו ג'קוזי ובחוץ ג'קוזי ספא חיצוני גדול, ארוחות חלביות ורוגע מדברי מושלם. 


גמלים, נאקות ואוהל בדואי - מרכז מבקרים חלב בראשית


סטייה קלה מהדרך הראשית שלכם לחופשה, אבל מבטיחים שזה שווה! החוויה של חלב בראשית מתחילה בכל מה שצריך לדעת על סגולות חלב נאקות, ממשיכה בסיור חווייתי והרצאה על האקלים המדברי ורפואה, ביקור בחוות גידול הגמלים, אירוח באוהל בדואי והכל באווירה ססגונית ושמחה שתתאים לזוגות, למשפחות ולקבוצות מכל סוג. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים