זה לא אנחנו, זה התפנוקים: צימרים מפוארים בצפון שיעשו לכם טוב על הלב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-02-2017
זה לא אנחנו, זה התפנוקים: צימרים מפוארים בצפון שיעשו לכם טוב על הלב

הפעם הראשונה שבה ביקרנו במתחם צימרים יוקרתיים לאלפיון העליון הייתה בהחלט מהפנטת. אי אפשר היה לנתק את המבט משום דבר שלכד את העין וזה בעצם היה כל פריט, רהיט ומתקן עליו הסתכלנו. הסוויטה המפוארת ההיא הדיפה ניחוחות ניקיון והציבה לעינינו עיצוב אדריכלי מרשים למדי וברף העליון, שכנראה כל שר ממשלתי או זמר מפורסם היה מתענג עליו בקלות. "יכולנו לגור פה עכשיו!" שחררנו בצעקה רמה אל המארח החייכן והוא בתגובה רק הסיט את הוילון החשמלי וחשף בפנינו את הבריכה העצומה, הג'קוזי ספא וקירות הזכוכית שמפרידים בינם לבין מגרש גולף בלתי ייאמן. נפלנו במלוא מובן המילה. כאלה הם צימרים מפוארים בצפון וכמוהם כמעט ולא ניתן למצוא בשום מקום אחר, אלא אם כן אתם בעלי תקציב רב ומעוניינים בגיחה אל איזה מלון נוצץ בקאריביים – ממנו הגיעו הרבה מהרעיונות הללו.


צימרים מפוארים בצפון – איך הרעיון הזה בכלל התחיל?


בעצם כל הרעיון הזה של לאפשר לקהל הישראלי נופש במתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית ועם מיטב הפסיליטיז, התחיל כבר לפני המון שנים במקומות האקזוטיים ביותר על הפלנטה. עם השינויים שעברו ועדיין עוברים מתחמי האירוח והרגלי התיירות, החל לדרוש גם הקהל את האיכות והתמורה המקסימליים עבור התשלום שהוא נותן, מבלי להסתפק במועט ובצדק. למעשה, אירוח צימרים מפוארים בצפון איננו נחשב זול אך גם המקומות הטובים ביותר בקנקון או ארובה דורשים סכומים גבוהים לטובת האירוח בהם. זאת בעצם שאלת המיליון דולר אותה שואלים כל הנופשים: האם להשקיע עד הקצה וליהנות מהדבר הטוב ביותר, או להסתפק בסופו של דבר רק בניתוק מהשגרה? במקרה שלנו, אתם וודאי יודעים מה התשובה...


הכל על צימרים מפוארים בצפון

גם ליוקרה יש מדרג יוקרה


אך גם צימרים מפוארים בצפון הם בעלי מדרג יוקרה מסויים ולא כולם כולל כולם מכילים מגרש גולף פרטי או איזו אטרקציה חדשה להנעים בה את זמנכם. מרביתם למעשה בנויים כבית אירוח מרהיב ומעוצב היטב, שבחצר המלכות שלו מונחים לרשותכם בריכה וג'קוזי ספא, לפעמים גם מלווים בנוף נהדר. קחו למשל את אגדת הקסםכדוגמה טובה – שתי סוויטות שמבפנים משתמשות ב"טריקים" עיצוביים בולטים מעולמות הקלאסי והמודרני גם יחד ומבחוץ מציעות בריכת שחייה מפנקת ברמת הגימור הגבוהה ביותר. אין כאן אמנם פסיליטיז מיוחדים אך יש כאן למרגלות הרי הגליל הרבה שלווה, איכות שמורגשת היטב וגם שירות מעולה שמזכה את המקום בביקורות טובות מאוד. האירוח כאן הוא בעלות נמוכה יותר מאותו מקום שבו יש למשל מסך קולנוע פרטי, אך הוא עדיין ראוי ונחשב ליוקרתי הודות לריהוט המשובח והרמה הגבוהה.

אם ברצונכם לקחת פסק זמן איכותי במקומות הטובים ביותר, ערכו השוואה בין צימרים מפוארים בצפון על אזוריו השונים ובדקו במי מביניהם הכי כדאי ומשתלם לכם אישית לנפוש. חלק מהמקומות יתאימו אך ורק לזוגות בעוד שחלקם יכולים להכיל משפחה מרובת ילדים. אתרו את המקומות שבעיניכם יוצרים אופי ואווירה שטרם ראיתם ושמכילים אבזור והנאות בלתי צפויות. מקום שכזה יעניק לכם את מקסימום ההנאות ותוכלו להפיק ממנו את המיטב. מקום יוקרתי שכזה ישמח להרעיף עליכם פינוקים, לשרת אתכם כיד המלך ולתת לכם את כל מה שהוא יכול על מנת שהחופשה שלכם תהיה באמת, במלוא מובן המילה – מדהימה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים