הגליל המערבי - נופש משגע המשלב ים והרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2019
הגליל המערבי - נופש משגע המשלב ים והרים

כשמחפשים מקום מגוון שלא רק צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית ועיצוב אקסקלוסיבי נמצאים בו, אלא גם אווירה שונה, תרבות אחרת, נופים מהפנטים והמון עניין – בדרך כלל לוקחים תיק ונוסעים לגליל המערבי. ארץ של נופים מתקופה אחרת שכאילו עמדו מלכת, שילוב בין ישן וחדש, בין הרים לים, בין כפר לעיר, בין צימרים מטורפים לוילות גרנדיוזיות. הכל קורה בגליל המערבי ויש לא מעט סיבות להגיע לכאן. 


מסלולי טיולים


הגליל המערבי עשיר במסלולים שרובם מוצלים ונוחים מאוד להליכה. בצד המאתגר תמצאו עליות תלולות או מסלולים ארוכים למדי אך לא קשה למצוא אפשרויות טיול מעגליות עם בריכות או מעיינות, נופים מרהיבים ואפשרויות טובות גם לילדים. המומלצים ביותר באזור הם נחל יחיעם ונחל געתון, עין אפק, נחל כזיב ופארק גורן המתחבר אליו (המקטע המשותף של שניהם יחד ברמת קושי קשה), נחל בצת, מערת קשת וכמובן חופי אכזיב המטריפים עתירי הלגונות ובריכות השכשוך הטבעיות.  


אטרקציות

כיאה לאזור גדוש בהרים, נופים וים, אפשר למצוא כאן שפע של אתרים היסטוריים שהגליל ספוג בהם וגם פעילויות מודרניות יותר כמו טיולי השטח האהובים בג'יפים, טרקטורונים, רייזרים ופעילויות שיט מכל הסוגים. באזור מתקיימים גם טיולים רבים של רכיבה על סוסים ואיך אפשר לוותר על קצת שיטוטים בירכא. מי שרוצה לחוות מסע אל ימי העבר האותנטיים יוכל להגיע לעכו העתיקה ואולמות האבירים, מבצר יחיעם, הכנסייה היוונית-קתולית במעיליא וגני הבהאיים בחיפה ובעכו. 

מסעדות


להבדיל מאזורי הצפון האחרים, בגליל המערבי קיים מגוון רחב וגדול יותר של מסעדות, בעיקר בשל העובדה שיש בו יותר ערים מבכל אזור אחר: חיפה, עכו, נהריה, מעלות והקריות. בכל אחת מהערים תמצאו שפע ואת כלל סוגי המזון, כאשר באזורי המושבים הפסטורליים שבהם מתקיימים הצימרים השונים, נמצא חלק הארי של מסעדות השף והגורמה, הבשריות המוצלחות והאיטלקיות הידועות. נרשמו לטובה באזור: מורגנפלד, אדלינה, ביף בהר, גלידריית בוזה המפורסמת, בירה מלכה ואנגוס. 

צימרים רומנטיים לזוגות


בגליל המערבי קיימת כמות מכובדת של צימרים יוקרתיים לזוגות ומתחמי יוקרה מהזן המשובח ביותר, בריכות שחייה פרטיות ואווירת נופש מבודדת בלב ההרים. האזור מוביל בקטגוריית הבריכות הפרטיות והסטייל המודרני ומקפיד במושבים הדתיים על כשרות ושבת, כך שניתן ליהנות מהחופשה מבלי לחלל את השבת. מתחמי הצימרים נמצאים בסמוך לאטרקציות, מסלולי הטיול והמסעדות וכדאי לבקש הכוונה מבעלי הצימר. בתוך המתחם מובטחת לכם אווירה סולידית ורומנטית, כאשר כחוק במתחמי היוקרה של קרם יוגשו לכם ארוחות מפוארות, פינוקי אירוח סטנדרטיים כמו מגשי פירות, עוגות ויינות וכמובן אירוח אישי צמוד לכל בקשה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים