אחוזת עשירים בלב היער: צימרים עם מתחמי גן מפוארים ופרטיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-11-2018
אחוזת עשירים בלב היער: צימרים עם מתחמי גן מפוארים ופרטיים

אומרים שהעיניים הם החלון לנשמה. דרכן אנחנו חווים חוויות מסוימות ומסוגלים לשדר לעצמנו תחושות ורגשות מתאימים. בעולם הצימרים, מי שלא יפה לא נחשב וכל צימר יוקרתי שמחשיב את עצמו חייב לעמוד בקטגוריה הזו ולהציב רף גבוה מאוד של ניקיון, אסתטיקה, עיצוב ואיכות. יש הרבה משקל לפנים הצימר מהבחינה הזו, אך אסור לשכוח גם את מה שקרה בחוץ ולאפשר למתחם הגן להתכתב עם התחושות ולעורר את הרגש המתאים שהוא רוצה שהנופשים שלו יקבלו: נחת, שלווה, פסטורליות וכמובן תחושה מלכותית אמיתית.

אז מה צריך הצימר בעל הגן המושלם להכיל? די הרבה, אם אתם שואלים אותנו. החל ממתקני מים יפים ומטופחים כמו בריכה מרוצפת וג'קוזי ספא גדול, דרך מתחמי ישיבה נוחים ומזמינים ועד גינון מושקע במיוחד. המטרה היא שתשתמשו במתחם הגן שמתחזקים צימרים יוקרתייםלא פחות מפנים הסוויטה כך שהוא צריך להיות נגיש, נקי ופרקטי. 

5 צימרים עם מתחם גן מדהים


אחוזת דוריתא – האחוזה הזו ממושב לימן היא המובילה שלנו מהרבה בחינות, אבל מתחם הגן שלה הוא שהופך אותה לפלא האירוח המושלם. אין לנו באמת מושג מי מצליח לשמור כך על הפרחים, הצמחים המטפסים, העצים והמדשאות אבל היינו רוצים להזמין אותו אלינו לחצר ושיחולל בה פלא דומה. מעבר למתקנים הנחשבים ברמה הגבוהה ביותר, הגן מאופיין ברוחב ידיים בלתי רגיל, שבילים יפים ואווירה של חצר מלוכה שתתאים לכל מפונק ומפונקת.



פינה בלב – משהו בחיבור האותנטי שבין אבן גלילית עתיקה לצמחיה ירוקה עשירה וצפופה עושה לנו טוב. זה מחזיר אותנו לשורשים ומחדיר בנו תחושות של קלאסיקה ועידון. המתחם הזה שממוקם בראש פינה מגיש מתחם גן משובח ביותר שאי אפשר להישאר אליו אדישים. הלוק הירוק טובל בכל פינה ותענוג לפגוש אותו על קפה בבוקר או בבארנץ' הצהריים על יד בריכת השכשוך הנוסטלגית.

ברכתא – סוד הגן הנעלם זה כאן! מדובר במתחם עם לוקיישן שכל צימר יוקרתי היה חולם עליו – בתוך יער גלילי נסתר עם נחל ומפל מים זורמים והמון, המון פרטיות. הסולידיות הזו מביאה איתה גם נוף שנכנס פנימה אל תוך החלונות וצימר אחד עם בריכה פרטית כך שאפשר להמשיך ולהתפעל ממה שקורה סביב ללא הפסקה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים