הנוצצים ביותר - מי הם הצימרים היוקרתיים ביותר בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-01-2021
הנוצצים ביותר - מי הם הצימרים היוקרתיים ביותר בצפון

עכשיו כששנת 2021 הגיעה- ריכזנו עבורכם טיפים לחופשה היוקרתית החלומית וכמובן איך לא? מבחר צימרים יוקרתיים לזוגות, הזוהרים  והאיכותיים ביותר בצפון.


מתכננים את החופשה הרומנטית הבאה? פותחים את שנת 2021 בצימרטופ עם מבחר רחב של הצימרים הכי זוהרים, מפנקים, ופרטיים. למזלנו הרב- איזור הצפון זכה במגוון איכותי ומפנק של צימרים יוקרתיים וצימרים לזוגות. באיזור הגולן והגליל העליון, הגליל המערבי, הכנרת ועוד ועוד.


הנה לפניכם רשימה של דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים צימרים יוקרתיים לזוגות באתר קרם:

תחילה, כשמדברים על צימרים לזוגות – הפרטיות היא "מאסט", הרי לא תרצו להשתכשך בבריכה משותפת עם כמה נופשים נוספים.. מה גם שלרוב מתחמים פרטיים – מכוונים לנוף חלומי, ומה יותר כיף מלשבת אל מול הנוף ולהרגע? 

דבר נוסף שכדאי לבדוק לפני ההזמנה- אבזור היחידה, החל מבריכה פרטית – מחוממת/מקורה , לג'קוזי ספא פנימי או חיצוני, סאונה יבשה או רטובה, מתחם ספא ועוד. 

בנוסף לכך תוכלו לשריין לכם טיפולי ספא מפנקים ונעימים, הכוללים עיסויים במגוון צורות ,שיעורי יוגה, פילאטיס וכו. 


"אין חכם כבעל ניסיון"- דבר נוסף שסופר חשוב לשים לב אליו כאשר סוגרים חופשה- חוות דעת (!!!)  מה יותר נחמד ממישהו אחר ש"עושה עבורכם" את שיעורי הבית? בצימרטופ תוכלו להסתכל על חוות דעת עדכניות- המלצות/ דיס המלצות/ שיפורים ועוד על כ-ל המתחמים. 


בצימרים יוקרתיים לזוגות תוכלו להזמין שפים פרטיים לארוחות אישיות ומפנקות, ארוחות בוקר טובות, וארוחות שישי (כשרות או לא). 

תמיד מומלץ לשריין את כל ההטבות האלו מראש- שלא יהיו תקלות שישבשו את החופשה החלומית שלכם.



ואיך לא נעזור לכם ונקצר לכם את התהליך עם רשימה מפורטת של צימרים יוקרתיים לזוגות באזור הצפון- מאתר צימרטופ


היוקרתית המומלצת הראשונה: "רומנסה לכנרת- לזוגות בלבד"-  בכל אחת מחמשת הסוויטות תיהנו ממרפסת ישיבה אינטימית המשקיפה לנוף השדות של מגדל ולימת הכנרת היפה. בנוסף, כל החדרים מרווחים ומוארים, בעלי עיצוב מודרני ומואר, מיטת קווין סייז נוחה, מסך LCD, ג'קוזי ענק מפנק בחדר, מטבחון מאובזר וריהוט מושקע ומעוצב.


אופציה נוספת: "דורנס- Dorness- לזוגות בלבד"- מתחם נופש יוקרתי המונה בחיקו 3 סוויטות פאר ובקתת עץ לבנה ואינטימית, בהן תוכלו ליהנות מחוויה רומנטית הכוללת בריכה יוקרתית ופרטית לכל אחת, עיצוב זוהר ואירוח אישי צמוד עתיר פינוקים.


השלישית: "נסיה- סוויטת בוטיק בגליל"-  מתחם תענוגות חדש, פרטי ומרהיב הכולל אירוח VIP מושלם, ארוחות שף וקינוחים ללא הגבלה, עיצוב ייחודי ונוף פנורמי עוצר נשימה אל מרחבי הגליל.הסוויטה בעלת עיצוב אריסטוקרטי יוצא דופן בהשראת מודל האצולה האנגלי מן התקופה הוויקטוריאנית. חיפויי הזהב, הריהוט הייחודי והדיוק לפרטים מדגישים את האווירה היוקרתית והשאיפה לשלמות.


סוויטת בוטיק עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה וגקוזי ספא פרטי



מה יותר רומנטי ויוקרתי מ-לָבָן? הכל לבן! – "בלנקו- סוויטת יוקרה" - חדר רחצה לבן, מיטה לבנה, חלל מרכזי לבן ואפילו מתחם החוץ נשען על צבעי הלבן... מעולם לא ידענו כמה לבן יכול לשדר יוקרתיות וניקיון בו זמנית, בואו להתארח בסוויטת בלנקו, שאגב, לא סתם נקראה כך- בלנקו זהו לבן בספרדית שכמו שאמרנו קודם לכן, פשוט מתאר את נפלאות המקום. 


אחרונה בסדר אקראי לחלוטין- "סוויטת מודרנו"- עם בריכת פסיפס ענקית מחוממת ומקורה בחודשי החורף, גקוזי ספא מפואר ושפע כמו שמעניקה מזי המארחת, אפשר להבין בקלות מדוע סוויטת מודרנו מתברגת למקום גבוה ברשימת היפים והנכונים באזור הצפון. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים