הנופים הטובים ביותר במתחמים היוקרתיים ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-10-2018
הנופים הטובים ביותר במתחמים היוקרתיים ביותר

הצפון נחשב לממלכת הצימרים. היכולת לבחור חופשה שנעה בין סולידיות מוחלטת לבין צימר מפואר, היא כנראה פריבילגיה מושלמת עבור כל חובבי הנופש והלייף סטייל, שממש לא צריך להתעקש וליהנות ממנה אך ורק בחו"ל. הנוף הארצישראלי ידוע כמי שנהנה לפנק לנו את העיניים וכשהוא משולב עם צימרים ברמה גבוהה – ניתן לומר שיש כאן בסיס לחופשה המושלמת. גם סלבריטאים, מפורסמים וחברי כנסת רבים נוהגים לפקוד את הצימרים היפים בצפון לפחות פעם בשנה ובהחלט אין שום סיבה שנשאיר את כל הטוב הזה אך ורק להם. לפניכם מספר מקומות יוקרתיים וברמה הגבוהה ביותר בצפון, שבמקרה ניצבים גם מול הנוף המושלם באמת:

טופ 4 הצימרים בעלי הנוף המושלם


אחוזת טוהר – איך נשמעים לכם חלונות בלגיים עצומים שחושפים נוף ירוק ופתוח שאתם ניצבים ממש במרכזו? האחוזה היא למעשה בית מלוכה עבור זוג או משפחה אחת בלבד, המציעה אירוח עשיר ברמת 5 כוכבים המורכב מלובי פנימי מפואר וחדר שינה פנימי, מטבח מאובזר קומפלט וגולת הכותרת – מתחם גן מרשים וכריזמטי הכולל בריכת שחייה בטכניקת הבנייה הגבוהה ביותר, ג'קוזי ספא ומדשאה, שסביבם מככב הנוף הגלילי בשיא תפארתו.

בין זריחה לשקיעה – איכשהו, מצאו המארחים מעין הר ירוק עצום שהיה נסתר עד כה מעיני התושבים בסביבה. לאורכו נבנו 6 סוויטות פאר פרטיות עם בריכה וג'קוזי אישיים לכל אחת, המשקיפים בקו ראשון וללא הפרעות אל המרחב הפראי הירוק והקסום הזה. בתוספת מקלחוני זרמים, מיטות מתכווננות ומרפסות גדולות ומושקעות, אנחנו צופים שיהיה קשה מאוד להוציא אתכם מכאן בסיום החופשה.

בבין זריחה לשקיעה תוכלו ליהנות מבריכה פרטית מחוממת ומקורה (בחורף אוקטובר-אפריל) לכל סוויטה


סוויטות מצפה האגם – אם אתם מחפשים צימרים ברמה גבוהה בכנרת, כדאי שתכירו: 3 סוויטות קונספט שמשקיפות מזווית חלומית אל כל האגם והרי הגולן שמאחוריו, כוללים עיצוב נגרות אישי מעץ פראי, עבודות פירזול מהפנטות ועיצוב בלתי נשכח. כל סוויטה שונה מאחיותיה, אך לכולן מוטיב אחיד ומשותף – מרפסת ענק בסגנון תאילנדי, הכוללת פרגולה טרופית עם מתקן ג'קוזי ספא זרמים שצופה אל כל היופי שמסביב.

כליל הנוף – יש משהו עוצר נשימה ביופי המיוחד של כליל: שטח פראי שלכאורה היה אמור להישאר יתום מתושבים, עטוף חורש גלילי, שדות פורחים, מטעי זיתים ומורדות מוריקים שקשה להסיר מהם את המבט. ועכשיו, דמיינו איך כל אלו נכנסים לכם בעין מתוך בריכת האבן הטבעית והפרטית שלכם. לכליל הנוף יש שתי סוויטות פאר מטריפות בלב הנוף הפנורמי, עם שטח גן טבעי ופתוח לכל אחת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים