חזל"ש! קחו 4 צימרים זוגיים לחופש מהחופש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-09-2019
חזל"ש! קחו 4 צימרים זוגיים לחופש מהחופש

זהו! נגמר! פיניטו! אין יותר "אמא משעמם לי" או "אבל הוא התחיל". הילדים שבו סוף סוף למסגרות וכעת גם אתם יכולים לחפש צימרים יוקרתיים לזוגות לספוג בהם קצת מנוחה, בעיקר רגע לפני שחוזרים לסיבוב חופשות נוסף בשל החגים. 

אחוזת לב הכרמל – שואו בארמון פרטי


אם אתם ממשיכים לקרוא את זה, כנראה שלא השקעתם רגע בלהציץ לתמונות של אחד המתחמים השווים שצצו מתחת לאפו של הצפון בשנה האחרונה. אחוזת לב הכרמל עושה הרבה כבוד לנופש הרומנטי הנוצץ והאיכותי ביותר, מתהדרת במתחם עתידני ומשלבת מוטיבים נסיכותיים מארמונות הפאר התקופתיים של מרוקו ורומא, פלוס בריכה פרטית מרשימה במיוחד לכל סוויטה מול הנוף. אחוזת לב הכרמל מעניקה הזדמנות לנפוש במתחם צימרים יוקרתיים לזוגות ולהרגיש כמו סלבס' במלדיביים, או שגרירים אריסטוקרטיים לכל הפחות, עם הרבה שפע, פאר, עיצוב מפוצץ ותפנוקים ללא גבול. 

כפר הנופש ביאנקיני – צימרים יוקרתיים לזוגות בים המלח


אם בא לכם על הרוגע של ים המלח אבל לא על המלונות, ביאנקיני הוא האופציה האיכותית והשווה יותר! כפר נופש ענק, שכולל כל מה שחופש טוב אמור להכיל: בריכות, מסעדות, מרכז ספא ענק, לובי אירוח, חדר כושר, בית כנסת, חדר אוכל ומה לא. בפנים תוכלו לבחור בין יחידות בעיצוב וגודל משתנה, כולן בהשראה מדברית מדליקה ובנייה באבן, מה ששומר על התחושה האותנטית והפרטיות, הכי קרוב שיש אל קו החוף והכניסה למים. 

כינור דוד – בריכת עשירים אמיתית


כל עוד הקיץ כאן, אין באמת סיבה לכלות אותו בין ארבע קירות. בטח לא כשיש לכם כזאת חצר פרטית גדולה בטירוף עם בריכת עשירים באמצע. לכינור דוד יש 2 צימרים יוקרתיים לזוגות, זהים לחלוטין אבל באותה מידה גם פרטיים זה מזה. הסוויטה עוצבה כ-open space אינטימי ומינימליסטי, רק כדי לתת לבריכה שמשתקפת מכל החלונות את ה"שוויץ" שמתאים לה. אפשר לדלג בצעד וחצי מהמיטה ישירות לבריכה, לקבל בה את ארוחת הבוקר ולהשתזף עד השנ"צ ללא שום הפרעות. 



נוף 10 – אל תרימו את האף. אתם ממילא מעל כולם


אם בא לכם להיות מורמים מעם, מעל כל העולם, עשו לעצמכם את הטובה הבאה: תניעו, סעו למושב אמירים בגליל העליון, תחנו בכניסה למתחם נוף 10 ותמתינו שיפתחו לכם את הסוויטה. הנה מקום יוקרתי ומופתי שמתאים לכל זוג שרוצה מפלט מהחיים הרגילים תוך כדי שנוף פראי בקנה מידה היסטרי יעטוף אותו מכל הכיוונים. אה כן, אם תקחו את צימר נוף ספא תקבלו גם ג'קוזי ספא מקצועי פרטי "על הגובה". למרות שגם הבקתות והסוויטות המרשימות יספיקו לכם כדי להתעלף מרוב יופי.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים