"ואיך החום פתאום עולה..." זמן להציץ למתחמי הנופש עם הבריכות הכי שוות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-08-2019
"ואיך החום פתאום עולה..." זמן להציץ למתחמי הנופש עם הבריכות הכי שוות

זה לא משנה אם אתם מתים על הקיץ או מתים שהוא כבר ייגמר – יש לנו צימרים יוקרתיים עם בריכה טובים ומהממים שיצננו אתכם מהחום ויטעינו לכם את כל המצברים. גם אם תמיד העדפתם בקתה כפרית צנועה וטובה, אין כמו החופשה היוקרתית הגרנדיוזית שתרעיף עליכם פינוקים מכל טוב, תארח אתכם בפרטיות ותגרום לכם לחוות אירוח בלתי נשכח. אספנו כמה צימרים יוקרתיים עם בריכה שכדאי שתכירו ותמהרו לסגור לפני שנגמרת העונה.

שנדליר – למי שתמיד חלם להיות האורח הראשון


מקום חדש לחלוטין שמציע סוויטה רחבת ידיים עם מתחם חוץ זוהר ומפונפן, צופה לנוף בקו ראשון וכולל בריכה + ג'קוזי ספא בבניה משובחת ביותר. קשה לנו להאמין שמישהו ירצה לצאת מכאן אי פעם אבל רק למקרה שכן, תמצאו סביבכם מגוון עצום של נחלים, נופים, מסלולי טבע, אטרקציות ומסעדות.



בריכת שחייה וספא פרטיים לסוויטה


שאטו פרסטיז' – 4 צימרים יוקרתיים עם בריכה ברמה גבוהה


נאמר כבר לא מעט על המקום ובכל זאת, מדובר בהרפתקה משובחת ביותר לקיץ, שכוללת אפשרות לבילוי זוגי, בדאבל עם זוג חברים נוסף, למשפחה עם הילדים או לקבוצות חוגגים. למתחם היפהפה 4 סוויטות – שתיים מהן כוללות חצר עם בריכה פרטית נפרדת ושני צימרים יוקרתיים עם בריכה משותפת יחכו לאלה שרוצים ביחד. 

אלומות יוסף – 7 בריכות במתחם. צריך יותר מזה?


אנחנו לא יכולים לחשוב על מקום טוב יותר ליום שלם בבריכה ושנ"צ איכותי במזגן. באלומות יוסף החליטו שלא להסתפק בבריכה המרכזית והוסיפו גם בריכה פרטית לכל אחת מארבע הסוויטות, בריכת זרמים למי שרוצה קצת עיסוי לגב והשרירים ובריכת פעוטות. 

אדל סוויטת יוקרה – כפרי, אבל מרגיש מיליון דולר


למרות הנטייה שלנו לקומפלקסים מודרניים ומפוארים, יש מקומות שמצליחים להחזיר לנו את החיבה המיוחדת לכפריות, הטבעיות והתחכום שנע בין פשטות לשפע. אדל היא סוויטה פרטית אחת ויחידה שלהבדיל מהרבה צימרים יוקרתיים עם בריכה, מציעה מיקום טוב ממש בתוך הטבע, עם נוף הרים סמוך ועיצוב כפרי מתוק ומלבב.

סוויטות לאב – לחובבי האלגנט והנופים הפתוחים


מקום צונן ואיכותי שבו תקבלו גם בריכה שלא נמצאת בשמש הקופחת וגם מיקום מול נוף פתוח והמון בריזה טובה. מדובר בשתי סוויטות יוקרה ברמה גבוהה מאוד, לכל אחת עיצוב במראה אלגנטי מרשים, בריכה גדולה וג'קוזי ספא שיתאימו לאירוח זוגי ומשפחתי כאחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים