הופה הופה, חופשה מאירופה: צימרים מכאן שמרגישים משם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-05-2019
הופה הופה, חופשה מאירופה: צימרים מכאן שמרגישים משם

הצימרים הגיעו אלינו מאירופה. הם שימשו כפונדק או מוטל ללילה עבור הבאים והשבים משמורות הטבע והיערות ועם הזמן הפכו גם אצלנו וגם אצלם למתחמי יוקרה מפוארים ובלתי מתפשרים, כאלה שיין משובח ושירות עוד יותר משובח הם מאסט אפילו יותר מהבריכה. בישראל ניתן למצוא לא מעט צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, בגליל ובכנרת, שמדמים את האלגנטיות והפאר האירופאי הקלאסי ומעניקים לאורחים תחושה יוקרתית, בד בבד עם ההרגשה של יציאה מגבולות הארץ. 


בחרנו ארבעה צימרים עם סטייל אירופאי מוביל, שמצטיינים גם בעיצוב ובתחושה אך גם בשירות האדיב, השקט והמנומס.


נוף 10 – כמו פרבר על צלע הר


לגור על צלע הר כשנוף הררי פרוס למרגלותיכם זו חוויה משכרת ועוצמתית. בנוף 10 מקדישים לכך תשומת לב מיוחדת והופכים את 6 הסוויטות שבמתחם להרפתקה שמיימית הכוללת נוף פנורמי מארבע כיווני שמיים ועיצוב כפרי אירופאי מתקתק ועדכני שמרגיש כמו חופשת פרברים מנותקת מהציוויליזציה. חוויה מומלצת עבור שוחרי הנוף והפרטיות.


חלום בלבן – מפגן ראווה קלאסי


המארחים של מתחם הקונספט היוקרתי החליטו שלא די בפינוקים והשירות המוצלח ויש צורך לגרום גם לעין להתמכר ולהתמסר בקלות. עיצוב המקום הוא אחד היתרונות הבולטים שלו, כאשר סביבת הפנים מאורגנת על פי כללי הפרובאנס הצרפתיים: חלל ביתי דקורטיבי שמתעורר לחיים בזכות הריהוט, הדקורציה והטקסטורות האומנותיות שבו. למתחם הלוקסוס האירופאי ישנה בנוסף בריכה חיצונית מרשימה.


בריכת זרמים לוהטת 3x3 עם גטים עד 41 מעלות!!


וילה גליליי – הקשר הייחודי בין אירופה והגליל


ישנה זיקה גבוהה בין העיצוב הגלילי והאירופאי, שהמשותף להם הוא ככל הנראה ההשראה מתקופת הצלבנים שפעלו בארץ הקודש. וילה גליליי היא מלון בוטיק בצפון לזוגותשניחן באווירה קלאסית משכרת שלרגעים תואמת את הכפריות הגלילית ולרגעים את הכפריות האירופאית. 21 חדרי בוטיק יפים ומטופחים עם בריכה ומרפסת ספא על הגג, שירות נפלא ומיקום מעולה קרוב לעיר העתיקה בצפת.


וילאר מלון בוטיק – סגנון עדכני ואצילי


גם הפעם, מלון בוטיק בצפון לזוגות שעושה הרבה כבוד לחוויית האיכות האירופאית. אחוזת עשירים ארטיסטית ואליטיסטית המונה 4 סוויטות בלבד, עיצוב פנים ולובי אלגנטי וכמובן בריכת שחייה חיצונית מטופחת. המקום מורכב מריהוט מעצבים סולידי ומפריטים שמאפיינים את התקופה הרומית וכמובן כולל שירות מעולה וחסר פשרות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים