טיולי חורף ברמת הגולן: נופים משגעים, יקבים מעולים ומעיין לוהט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-11-2019
טיולי חורף ברמת הגולן: נופים משגעים, יקבים מעולים ומעיין לוהט

לפניכם מספר אתרים לביקור מדהים בחופשת חורף ישראלית ברמת הגולן

מצפה אופיר

דרום רמת הגולן מלאה בשטחי טבע מרהיבים ובזכות המתווה ההררי, אפשר לצפות בחלקים גדולים מהאזור מגבוה. כזה בדיוק הוא מצפה אופיר, שנמצא למרגלות יישוב גבעת יואב וצופה להרי הגליל והכנרת מגובה של 450 מטרים. המצפה אגב, הוקם לזכרו של אופיר בן ה-16 שנפטר עקב מחלה. במצפה תמצאו מתחם פיקניק מקסים המהווה נקודת יציאה למסלול בן 4 שעות והמון צל. כדאי להישאר ללילה במתחם צימרים יוקרתיים בחד נס הקרובה וליהנות מאירוח מפואר במיוחד.

מצפה נמרוד

אחד המקומות הקסומים ביותר ברמת הגולן ולא בכדי: שכבת שלג עבה בחורף, עם ברכת רם התכולה במרכז. וגם בקיץ מדובר באחד הנופים הססגוניים ביותר במרמה. ממזרח ניתן לראות את מג'דל שמס והחרמון. מדרום נמצאים ברכת רם והכפר מסעדה. במקום נמצאים בנוסף נקודת היציאה למקטע 2 של שביל הגולן וגם מספר תעלות לשיטוט נחמד, המספקות חוויה פסטורלית. 

יקב בזלת הגולן

בקדמת צבי ניתן למצוא את אחד היקבים הרומנטיים והמקסימים ביותר בסביבה, שישמח להפגיש אתכם עם תהליך ייצור היין (בעונה), לטעום מסדרת היינות שביקב וכמובן לרכוש מהם. הסיפור מאחורי היקב נרקם לאורך כל הסיור והנוף מהכרמים מרגיש לעתים כמו בטוסקנה. עלות הסיור והטעימות הינם בעלות של 25 ₪ לאדם. הסיור מותנה בהזמנה מראש. ניתן לשהות בצימרים הרבים שבסביבה, אך מי מכם שמחפש יוקרה בלבד, ימצא אותה אך ורק במתחמי צימרים יוקרתיים בחד נס.

יקב שאטו גולן

גם אם אתם לא חובבי יין מושבעים, משהו באווירה הייננית התוססת תמיד עובד. היקב יציג בפניכם את אולם הייצור ומיכלי היין, מרתפי היינות המשובחים ויסייר איתכם תוך הסברים וסיפורים שבסיומם כמובן מחכות הטעימות. מחוץ ליקב ניתן להמשיך לקחת את הזמן בחצר הכוללת פינות ישיבה וניתן להזמין גם פלטת גבינות ויין (בתשלום נפרד). עלות הסיור והטעימות הינה 35 ₪. הסכום יקוזז על כל רכישת יין. כמו כן – נשים בהריון וילדים נכנסים בחינם. 

המעיין החם בצומת וואסט 

מיקומו הסודי של הגייזר נפרץ בשנה האחרונה וסביר להניח שבחורף הזה לא תהיו כאן לבד. מצד שני, למי אכפת? כל עוד הסביבה נשארת נקייה ונעימה לטובלים והתפאורה מסביב ממשיכה לעטוף בירוק חורפי אפשר לקרוא לכולם ליהנות מהטוב הזה. המעיין הוא למעשה נביעה הידרותרמית שהתגלתה בעבר ליד קיבוץ שמיר שבגליל העליון. משם היא חילחלה (באדיבות ובהכוונת רשויות המים המקומיות) אל תוך מאגר עורבים עליון, סמוך לצומת וואסט ופרצה החוצה בטמפרטורה של 42 מעלות. אם במקרה הגעתם ונתקלתם במעט מאוד מים, כדאי לנסוע למאגר בנטל השכן. לפעמים המים מוזרמים לשם במקום. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים