להיראות מיליון דולר- איך להתלבש יוקרתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2018
להיראות מיליון דולר- איך להתלבש יוקרתי


עם העידן החדש של רכישות באינטרנט, ריבוי מותגים, תחרות גבוהה בין החנויות וכדומה, המחירים הפכו נגישים ליותר ויותר אנשים באוכלוסייה וכך נוצר מצב שבו אנו לא משקיעים מחשבה רבה על הקנייה שלנו, מגיעים לחנות אופנה, קולטים פריט שמוצא חן בעינינו ומחירו כמה עשרות שקלים, אנחנו לוחשים לעצמנו בראש "כולה 80 שקל, ניקח מה יכול להיות" והרכישה מתבצעת, אך האם היא נעשתה בחוכמה? האם נלבש בכלל את הבגד הזה שהקלנו ראש ברכישתו וזלזלנו במחירו? סביר להניח שלא ומיד אסביר למה.


יש כמה פריטי בייסיק כמו חולצות T בצבעים מונוכרומטיים, ג'קט ג'ינס, בלייזר מחויט, שמלת ערב שחורה ועוד, שחייבים להיות בכל ארון, אולם, טי-שירט מודפסת שעולה בין 100 ₪ ברשתות שונות לא אומר שחייבים לקנות אותה, מחיר לא סביר בעליל עבור חולצה פשוטה עם הדפס מגניב.

האופנה מתחלפת בקצב מהיר ומבלי לשים לב אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתהלכים עם פריט שרכשנו לפני חודשיים ומרגישים מבטים נועצים בנו שאומרים "איפה את/ה חי/ה?".


חשוב!!!

לא להקל ראש ברכישות. כן, כולנו יכולים ליפול באיזו חולצה שהייתה במבצע במחיר מצחיק, להבין שהיא בכלל לא מחמיאה ויחד עם זאת לגלות שאין החלפה על פריטי סוף עונה, והנה לכם- פריט חדש שלא ילבש  על ידכם לעולם! 

לכן, אם כבר החלטתם לבזבז כסף על אופנה חשוב שתעשו זאת חכם, כך שגם לא תפסידו כסף וגם תתלבשו הכי יוקרתי שיש. לקראת סוף עונה תמיד תמצאו פריטים שעלו כמעט פי שניים ממחיר המבצע ויושבים נהדר על הגוף, כמו שנאמר- לגזור ולשמור, או במקרה שלנו, לרכוש וללבוש.


מה הקשר בין לבוש יוקרתי לצימר יוקרתי?


האמת? שאין בכלל כל קשר. דווקא לצימר יוקרתי ומפנק תמיד נרצה להגיע בלבוש הכי ביתי שלנו, טבעי ונקי, כזה שיחמם אותנו ויהיה נעים להתהלך איתו ברחבי הסוויטה או שמלמלה קצרה ומשוחררת שתיזרק עלינו בשנייה בה נרצה להתכסות מבגד הים שלא יעזוב אותנו בשהות, את נעלי העקב נשאיר מאחור ונצטייד בכפכפים ואפילו נוכל להעצים את חוויית הספא עד הסוף בזכות נעלי הספא שיחכו לנו בסוויטה היוקרתית


חדר שינה יוקרתי ומפואר בסוויטת נסיה


עשרת הדיברות להיראות מיליון דולר


1.לא להקל ראש בקניות קטנות, עדיף להשקיע כמה שקלים נוספים ולרכוש בגד שבאמת ישמש אותנו.

2.למין הנשי- שמלת ערב שחורה! פריט חובה בכל ארון, לא תאמיני מכמה אירועים זה יציל אותך.

3.חגורה איכותית- אין צורך לממן את מותגי הענק בלבוש מכף רגל ועד ראש, אבל חגורת גוצ'י בסיסית משדרגת כל לבוש, אפילו על שמלה!

4.ג'קט בלייזר שחור- כבר הבנתם שהצבע השחור הוא אהבה אבל הוא פשוט מתאים עם הכל ועל זה אי אפשר להתווכח, ג'קט בלייזר יציל אותך מהרבה אירועים שלא תדעי מה לזרוק מעל, ג'קט ג'ינס יעשה את ההופעה זולה מדי ואילו מעיל פרווה יכול להיות מוגזם לעונה.

5.סנדל עקב קלאסי- תמיד גורם לך להיראות יוקרתית, נשית ועדינה.

6.אקססוריז- מאוד מאוד מאוד חשוב! משרד ומוסיף לכל הופעה חן ויופי. חשוב לא להגזים עם האקססוריז וכמובן לדייק בבחירתם, מוצרים מצועצעים מדי, צבעוניים מדי, נוצצים מדי יגמרו למראה שלה להיראות זול וממש יפספס את הכוונה שלך.

7.תיק- נשים רבות לא נותנות משקל רב לתיק שלהן כאילו הוא רק "נושא הכלים" שלהן. לא, זה לגמרי פריט אופנתי שחייב להתאים להופעה שלך. אם את לא מחובבות התיקים ואין לך כוח להחלפות עדיף תמיד להתהלך עם תיק שחור קאלסי שיתאים תמיד. כמובן להתאים את גודלו.

8.משקפי שמש יוקרתיות- כפי שאמרנו קודם לכן, האופנה מתחלפת יותר מדי מהר והיא משפיעה ישירות על המשקפיים שלנו, אנחנו בעד קניית משקפיים אופנתיות ולגוון כל הזמן, אולם משקף אחד קלאסי ויוקרתי חייב להיות לכם, יש פריטים שאינם יעברו מן העולם לא משנה מה יקרה לאופנה.

9.ציפורניים- אמנם לא מדובר על לבוש יוקרתי אבל זה ללא ספק חלק מהמראה החיצוני שלנו שאם לא יהיה מטופח כל הניסיונות שלנו בנעליים איכותיות ושמלה מהממת ירדו לטימיון. שמרו על מצב ציפורניים מטופח ונקי, זהו אחד מהדברים הראשונים שאנשים ששמים לב אליו.

10.10 ואחרון- קו אופנה אישי- תלמדו את עצמכם, תדעו אילו גזרות מחמיאות לכם, איזה פחות, מה הצבע המועדף עליכם שגם מאיר לכם את הפנים.


אם תבינו את כל עשרת הסודות של האופנה, תלמדו את הגוף שלכם ותקנו בחוכמה, תמצאו בקלות את הפריטים שיעשו את כל ההבדל בין פריט פשוט ללבוש יוקרתי.


 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים