חופשה בהגזמה: ככה נראים הצימרים המיוחדים ביותר בעולם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-09-2018
חופשה בהגזמה: ככה נראים הצימרים המיוחדים ביותר בעולם

אל קוסמיקו – ארה"ב

במקום עוד ארבע קירות, שובר שגרה אמיתי: אתר קמפינג מרשים ויחודי הממוקם במדבר מרפה בטקסס. לכל זוג אוהל אינדיאני קטן אך נוח באופן מפתיע לגמרי, מרוצף בטון ומציע מיטת קווין סייז מחוממת, פינת ישיבה חמימה ונוף מדברי מהפנט. יש כאן מפעם לפעם גם פסטיבלים ואירועים, סדנאות אמנות ועוד. והבונוס – חלקת אדמה מיוחדת הנקראת "שובר שורות" בהשראת הסדרה, בה ניתן ללון בקרוואן די זהה לזה של וולט וג'סי, הכולל סלסלת פינוקים. 

TreeHotel – שבדיה

פלא בתוך הפרא, שהופך למתחם צימרים לעשירון העליון שזו כמעט חובה לבקר בו. בתוך חורשת עצים עצומים בעלי גזע ישר כפלס, התמקמו בקתות יער בגובה הצמרות, שהגישה אליהם היא באמצעות גשר מההר הסמוך וסולם עץ ארוך עד למפתן הדלת. רשימת הבתים המיוחדים כאן ארוכה וכוללת בקתת גמדים אדומה, בקתה הבנויה כקן ציפורים ובקתה שהיא בעצם ספינת חייזרים מהחלל החיצון... 

Manta Resort – טנזניה

עם יד על הלב, אנחנו לא בטוחים שרבים מכם ראו אותה עד לרגע זה כיעד הבא לטיולים. אך אם נספר לכם שכאן חבוי מתחם צימרים לאלפיון העליון שאתם ח-י-ב-י-ם לראות, ייתכן והדעה שלכם תשתנה מיד ולטובה: מלון תת מימי עם חדרים המכילים תצפית 360 מעלות על שונית האלמוגים של האתר היפהפה, שילוב חבילות צלילה ושייט באחד החופים המרהיבים ביותר שהכרתם. 

Kakslauttanen Arctic- פינלנד

זה הולך להיות שווה במיוחד: אתר שכולו בקתות איגלו בעלות תקרה שקופה הכולל מעיין טבעי סמוך, מסלולי אופניים, שייט בשוברות קרח וסקי כמובן. מכיפת האיגלו השקופה ניתן לחזות בזוהר הצפוני במועד ההתרחשות השנתי שלו וכמובן בשלג הצח שנערם סביבכם. 


EcoCamp – פטגוניה


אם לנו בישראל יש את היורטים המונגוליים, לפארק הלאומי Torres del Paine בפטגוניה הצ'יליאנית יש את זה: כיפות אקולוגיות מחומרים טבעיים המשקיפות לכל הפרא הפטגוני הקסום: הרים, יערות, נהרות וחיות בר למיניהן. הלינה היא למעשה תחת כיפת השמיים והחוויה מזכירה צימרים לאלפיון העליון לכל הדעות, בשל שירות החדרים האיכותי והחוויה הקסומה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים