חופשה לוהטת – חופשת קיץ יוקרתית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-07-2018
חופשה לוהטת – חופשת קיץ יוקרתית

פינוק האורחים זו לא מילה גסה בעולם היוקרה. המטרה: להתפנק עד קצה גבול היכולת ולסיים את הנופש עם טעם מתוק וממכר של עוד. האורחים מוזמנים לכאן כל השנה, אלא שבקיץ הדחף לצאת לנופש גבוה הרבה יותר ועל כן ממהרים הנופשים לתפוס מקומות במתחמים המבוקשים כבר מצאת פסח. נותרתם בלי מקום עדיין? אל דאגה – באתר קרם תמצאו עוד שלל צימרים יוקרתיים עם בריכה לקיץ שתרענן ותפנק אתכם, במקומות חדשים ומרהיבים שטרם הכרתם.


מתחם צימרים או צימר פרטי – במה כדאי לבחור?


אורחים רבים מתלבטים בין האפשרות להזמין צימרים יוקרתיים לזוגותהממוקמים בתוך מתחם נופש בעל מספר יחידות לבין הזמנת צימר במתחם פרטי הכולל בריכה צמודה. ההכרעה לרוב נובעת משני שיקולים: כסף ופרטיות. חופשה במתחם צימרים תהיה זולה יותר באופן כללי מכל מתחם פרטי, אך חשוב להדגיש כי למרות שיחד איתכם מתארחים נופשים נוספים – רמת היוקרה איננה פוחתת ובחלק מהמקומות היא נחשבת לגבוהה ביותר, אפילו יותר מכל צימר פרטי אחר! אם בחרתם באופציה זו, חשוב להביא בחשבון שלא תעמוד לרשותכם פרטיות במתחם הגן ברוב המקרים וכן הסיכוי לתפוס מקומות בשיאו של הקיץ קלושים ביותר, בעיקר בשל משפחות הסוגרות את המתחם כולו לרגל נופש משפחתי זמן רב מראש. באשר לאפשרות השנייה – צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית, הרי שמדובר באפשרות מעט יקרה יותר, אך כזו שמעניקה פרטיות מוחלטת לשוהים במתחם ומבטלת את התלות בתנאים כמו: שעות מוגדרות לארוחת הבוקר, שעות פתיחה וסגירה של הבריכה ועוד.


בריכה ענקית ומפוארת במרכז האחוזה


כיצד למצוא מקום יוקרתי מושלם – ומהר?


היכנסו כבר עכשיו לקטגוריית צימרים פנויים באתר קרם וצפו ברשימת הפנויים לסופ"ש הקרוב או הפנויים למחר. תוכלו להתרשם מהתמונות, ההמלצות והמפרט הטכני בכל אחד ממתחמי הנופש, לרבות צפייה במחירים מדויקים לפי תאריכי ההגעה שלכם ואפשרות לסינון על פי התכולה או התנאים שבהם אתם מעוניינים. כאן תמצאו גם מתחמי צימרים עשירים וגם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מרהיבה המעניקים שירות חלומי לכל זוג על רקע נופים מהפנטים, בריכות מרשימות וחללי פנים מעוצבים שתתקשו לצאת מהם כשהחופשה תיגמר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים