כך תעצבו את הבית כמו צימר יוקרתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-10-2019
כך תעצבו את הבית כמו צימר יוקרתי

כמה פעמים התארחתם במקום מפואר והחלטתם שזהו זה – הבית שלכם עומד להשתדרג? למען האמת, עיצוב הבית הוא לא מלאכה מורכבת מידי, אך לא כולם יכולים לעצב בכישרון. מצד שני, בטח תתנחמו לדעת שלא כל צימר יוקרתי מגיע מראש עם מארחים שהם אשפי עיצוב פנים מוקפדים ומלומדים. חלקם הגדול משתמש באנשי מקצוע כדי להשיג את התוצאה והאווירה המתבקשת וחלק עושים זאת בעצמם, מתוך הבנה עמוקה או השראה שהם קיבלו ממתחם אירוח אחר.

אין צורך בתקציבי עתק


כדי לעצב את הבית כמו צימר יוקרתי מהשורה הראשונה, ייתכן שתזדקקו ללא יותר מכמה שדרוגים קלים. אז נכון, ספת האיקאה תישאר ולא תמיד יש די תקציב כדי לרכוש שולחן אוכל עגול מזכוכית, אבל באמצעות הטריקים הבאים, גם הבית שלכם יוכל לשפר ולשבח את המראה, להפנט את כל האורחים ולהפוך את המרחב האישי שלכם לנוצץ ויוקרתי בעוצמה הנכונה.

הטיפים של קרם לעיצוב בהשראת צימר יוקרתי

תאורה, בבקשה – כמה פעמים התבוננתם על התקרה במתחם האירוח, או בבית של אנשים אחרים? רוב הסיכויים שמעולם לא הסתכלתם עליה כלל, אבל תאמינו או לא – התאורה היא אחד המפתחות המרכזיים לעיצוב יוקרתי בטוב טעם. גוף תאורה גדול ומשוכלל מאיר את החלל במידה הנכונה וגם הופך ממנורה פשוטה לתכשיט תקרה יפה מראה שהעין מתבוננת בו באופן טבעי ואפילו בלתי מודע.

דקורציה – אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. זה הזמן להתחיל לקשט את המדפים, הכונניות ואפילו הפינה הריקה ההיא בחדר השינה בעציץ בולט, פסל מעניין, תמונה קטנה או חפץ מיוחד ולמעשה כל מה שיעניק לבית אופי ולא רק פרקטיקה.


מלכי הטקסטיל
– צימרים יוקרתיים באמת, עושים שימוש מוגבר מאוד בכריות נוי איכותיות, וילונות מרשימים ושטיחים בצבעים מגוונים. הסוד הוא להעיז ולא להתקבע לשחור והלבן המסורתיים, אלא אם באמת יש להם הצדקה רצינית. צורות גיאומטריות, צבעי פסטל בהירים ומרקמים רכים יתקבלו בברכה בכל בית ויתאימו מאוד גם לחללים קטנים שזקוקים לפיתרון עיצובי חסכוני ומהיר.


פתרונות אחסון – אמנם כאשר מתארחים במתחם צימר יוקרתי אין הרבה צורך באחסון ורוב התכולה נותרת במזוודה, אך למעשה הבית שלכם זקוק להם באופן מוגבר. נסו למצוא מגירות, שידות, כוורות וארונות בעלי אחסון רב ומראה מעניין, שמשתלב עם מה שקורה מבחינת העיצוב בתוך הבית. רהיטי האחסון אמורים להשלים את המראה ולא למשוך את העין באופן מיוחד ועל כן הקפידו שהם לא כוללים יותר מידי צבעים או שילוב גוונים נועזים, מתמקמים בפינות הכי פרקטיות ומשתלבים באמירה העיצובית הכללית. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים