קבלת שבת כמו מלכים – צימרים יוקרתיים לציבור הדתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-07-2018
קבלת שבת כמו מלכים – צימרים יוקרתיים לציבור הדתי

צימרים טובים ומתאימים לשומרי שבת יש המון! רובם כוללים תנאי פרטיות מלאים כאשר לא יכול המתחם לקבל אורחים נוספים חוץ מכם, ארוחות כשרות ותנאי אירוח מפנקים. אך במי מהם בכל זאת כדאי להעביר את סוף השבוע המיוחד עם בני הזוג והמשפחה?


הזדמנות לנוף, מנוחה ובריכה


כדאי לחפש צימרים לציבור הדתי דווקא באזורי הגליל. כאן תתאפשר לכם הזדמנות מדהימה לא רק לנפוש בשלווה, אלא גם לצאת לסיבוב רגלי נעים מחוץ לצימר, במזג אוויר טוב ובלב תמונת נוף מיוחדת. אם אתם מחפשים צימרים בגליל העליון או המערבי, כדאי לדעת שהמושבים בהם תמצאו אותם קטנים וביתיים כל כך, עד שגם בית הכנסת הסמוך יהיה במרחק הליכה קצר ביותר מסוויטת הנופש המפנקת שלכם. סוויטות האירוח לרוב כוללות בריכה פרטית גדולה, ג'קוזי ספא ותנאי פרטיות מושלמים לכם בלבד. יחד עם זאת, קיימים מתחמי אירוח המחולקים למספר יחידות והם מתאימים יותר לחופשה עם הילדים. גם במקומות אלה תוכלו ליהנות מטיפוח מקסימלי, בריכות גדולות ושירות אדיב מלא מכל טוב.

%@%@%p-22648x


כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות משבת סולידית ורגועה:


צימרים לציבור הדתי ברמה גבוהה מקפידים מאוד לספק לאורחיהם פלטת שבת ומיחם, כאשר יש כאלו המגישים גם כלי מטבח כשרים ושעון שבת. יש לוודא את הכשרות שמספק האירוח עבור ארוחת הבוקר שלכם וכן כי הפינוקים והמטעמים המוגשים במהלך הנופש הינם כשרים גם כן. חשוב לדעת, כי המחפשים מיטה יהודית יתקשו לרוב למצוא אותה במתחמים היוקרתיים וזאת מפאת הרצון לאפשר לאורחים נוחות מקסימלית ושינה טובה ואיכותית, מדגמי היצור בעלי המילה האחרונה. למרות זאת, האפשרות ליהנות מחדר ילדים נפרד למען פרטיותכם ההורים, היא לא בגדר שאלה כלל. הילדים יכולים ליהנות בחדר אישי ונפרד, כאשר לכם יש כעת די שקט ושלווה משלכם. החצר המשותפת והסלון יספקו לכולכם די זמן ליהנות יחדיו, להתגבש ולייצר מנוחה משפחתית ראויה.

כל מתחם נופש שומר שבת מקפיד מאוד לאסור השמעת מוזיקה חזקה, לנסוע ברכב במתחם או בסמוך לו ולהבעיר מנגל, אולם ההמלצה היא לוודא ולסכם זאת בכל מקרה טרם ההגעה. בוודאי תשמחו לדעת שגם חלק מהמארחים בצימרים השונים הינם תושבים במושבים מסורתיים או דתיים, דבר שיאפשר לכם לצאת לנופש נטול דאגות מחשש לשמירת השבת ואף לבוא להתארח שוב בהמשך.  


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים