למה לא כל יום פורים? סופ"ש פורימי יוקרתי לכל המשפחה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-03-2019
למה לא כל יום פורים? סופ"ש פורימי יוקרתי לכל המשפחה

השנה פורים מאיר לנו פנים ונופל על ימים מושלמים עוד סיבה לביקור בצימרים יוקרתיים בצפון למשפחות


אין דבר כיפי יותר מלגלות שהחג הקרוב נופל על רביעי-חמישי ומפרגן לנו בסופ"ש ארוך שאפשר להספיק בו גם את כל החגיגות וגם לנצל את הרגע לחופשה קצרה.

אבל רגע, לפני שתרימו גבה ותשאלו למה שמישהו יוותר חלילה וחס על העדלאידע, המסיבות והפעילויות לילדים כדי לקחת צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות – נסביר:

מעבר לכך שאתם זקוקים למנוחה קצרה וטובה אחרי חורף גשום מהרגיל שהביא איתו גם המון וירוסים מציקים, גם באזורי הצפון השונים תוכלו למצוא שלל פעילויות חג מיוחדות ומקוריות ש"יוצאות מהקופסה", פעילויות יצירה לילדים, הופעות אמנים, הפנינג פורימי במרכזי היישובים ועוד המון! אז נכון, להתארח במתחם צימרים יוקרתיים בחד נסאומר שאתם עומדים לוותר על העדלאידע, אבל בינינו, הצפיפות והמאמץ לא תמיד מתאימים לכולם. ובמקום להרים את הילדודס לגובה הכתפיים רק כדי לצפות בחמש דקות של תהלוכה חולפת, אתם יכולים להרים אותם לסלטה אחורית בבריכה המחוממת של הצימר היוקרתי. כאלה אנחנו, סנובים שמשתגעים על לייף סטייל ונהנים להיות במקומות נטולי אדם. 

מסיבה בישוב, הפנינג, הפעלות והנחות ענק


הרבה מאוד יישובים שמציעים צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות חוגגים כמובן במסיבת פורים מקומית. אם הישוב מארח אורחים מבחוץ (כאלה שהם לא בני המקום) – זכיתם! תוכלו לקנות כרטיסים במחיר סמלי (ברוב הישובים עד 50 ₪ לכל היותר) ולהשתתף במסיבה לכל הגילאים שכוללת בדרך כלל שתייה חריפה למבוגרים, מסיבת תחפושות, די ג'יי, קישוטים ולפעמים גם הפעלה מיוחדת, פרסים וחגיגה ענקית עד הבוקר.

שווה בנוסף לשאול את המארחים שלכם מה קורה בסביבה. לעתים מתקיימים טיולים מודרכים שמספרים בסיפורי החג תוך כדי מסלול טיול בעמקים והנחלים הזורמים, מרכזים שבהם יש הפנינג ענק עם מתנפחים, הופעות ופעילויות לילדים וכמובן הנחות מיוחדות במתחמי האטרקציות ואפילו המסעדות. ומה יותר טוב מלשלב את כל אלה יחד עם צימר יוקרתי חלומי שיש בו בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא ומיטת קינג סייז ענקית שאליה מוגש באהבה וופל בלגי ענק עם כדורי גלידה? כל שנותר לכם לעשות הוא להרים רגליים למעלה, להתמתח, להכניס פנימה את אוויר הצפון הנקי ופשוט לשקוע בשלווה... 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים