ממלכת הגולן- צימרים שווים בצפון האמיתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-12-2018
ממלכת הגולן- צימרים שווים בצפון האמיתי

עכשיו שהחורף כבר כאן, כשבחוץ קר וגשום אין כמו לצאת לחופשה מושלמת ורומנטית ולהנות מנופש בצפון האמיתי של ארצנו הקטנטונת והמיוחדת, כזה שמתהדר בחורף אמיתי ונופים מרהיבים, המקום בו השלג יורד והאדמה וההרים נצבעים בלבן, מקום בו תוכלו לשבת בג'קוזי לוהט ומבעבע בצימרים יוקרתיים בצפון ולצפות בנוף עוצר נשימה של פסגות מושלגים, מקום בו האויר הנקי והצלול יגרום לכם לחייך ולהרגיש איך השלווה והשקט עוטפים אתכם, ואם אתם אנשים שנוף הים מרגיע אותם אז רמת הגולן יכולה להציע לכם גם נופים מרהיבים של ימת הכנרת, רק תבחרו ותהנו מחופשה אמיתית!!

אז שמדובר בחופשה עם שלג כמובן שהלוקיישן של הצימרים הוא החשוב ביותר, לא מחייב שצריך להגיע עד לחרמון כדי לראות ולהנות מהשלג, מדובר לעיתים בפקקים ועומס, תוכלו לחסוך אותם ואת דמי הכניסה הגבוהים, עלות הציוד ועוד, ולהשקיע אותם בפינוק לגוף ולנפש בצימרים יוקרתיים בצפון הקרובים לחרמון כך גם תרוויחו חופשה קסומה ורגועה.

אספנו עבורכם את הצימרים היוקרתיים ברמת הגולן בהם כדאי לנפוש להירגע והלוקיישן שלהם נפלא, אם אתם מחפשים נוף מכשף ומהפנט של הכנרת בנוסף לנופים המושלגים נמליץ גם על מתחם מפואר של צימרים יוקרתיים בחד נס הישוב היוקרתי והמבוקש בצפון לחופשה חלומית.

מוכנים? לפניכם המצעד:

זוהר ומישל- מתחם חדש ויפהפה, בו שוכנות 2 סוויטות מפנקות בעיצוב עכשווי ומודרני במבנה של יורט מונגולי המשרה אנרגיות טובות, בתוך היורטים ג'קוזי פנימי גדול וקמין מחמם ונעים, בסוויטה המערבית ג'קוזי ספא חדש פינוק חורפי מושלם. הישוב נמצא במרחק נסיעה קצר מהחרמון כך שגם בישוב עצמו ומסביבו תוכלו להנות משלג, ומאווירה ונוף.

צוק גמלא- סוויטות יוקרה בישוב מעלה גמלא עם נוף עוצר נשימה לכנרת ולהרי הגולן, סוויטות רומנטיות עם אווירה חמימה ונעימה וגולת הכותרת, ג'קוזי זוגי גדול מול חלונות ענקיים המשקיפים לנוף, שבחוץ קריר בפנים יהיה לכם חם ונעים.

%@%@%p-5080x


פיאצה דל סול- צימרים לזוגות בלבד במתחם יוקרתי מאד, בישוב המתהדר במגוון צימרים מפוארים, אז אם חיפשתם צימרים יוקרתיים בחד נס רומנטיים ולזוגות בלבד אנחנו ממליצים לכם לבוא להתפנק בפיאצה דל סול , תוכלו להתפנק בסאונה יבשה או בבריכה פרטית מחוממת, בג'קוזי ספא לוהט בפטיו פרטי ומקסים רק תבחרו איזה פינוק חורפי מתאים לכם ובואו ליהנות מפנינה אמיתית של חורף.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים