חופשה מחממת ומפנקת – מה צריך שיהיה בה?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-12-2018
חופשה מחממת ומפנקת – מה צריך שיהיה בה?

בעבר, כשצימר אחד קטן העז והכריז שמהיום הבריכה שלו מותאמת לחורף והיא מחוממת ומקורה – אינספור סוויטות יוקרה נהרו בעקבותיו והפכו את הרעיון פורץ הדרך לכמעט מוצר צריכה בסיסי בתחום חופשות היוקרה של החורף. אז מה עוד צריך שיהיה כאן? לפניכם מספר אביזרי חובה שכל צימר יוקרתי שמכבד את עצמו חייב להכיל בנוסף והרבה מעבר.

פריטי חובה לחורף בתוך הצימר


ג'קוזי ספא זרמים – נכון, אמנם צימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת ומקורה הם פינוק מושלם, אבל הג'קוזי הוא מאסט. ואנחנו לא מדברים על הקטנטן העגלגל שנמצא לכם ליד המיטה. לא ולא! מדובר בג'קוזי מבעבע ולוהט עם זרמים כמו בספא אמיתי, עם מקום לרגליים והראש וג'טים חזקים על הגב וכפות הרגליים. הג'קוזי ספא יכול להיות פרטי רק לכם אך קיימות גם סוויטות יוקרה המשלבות אותו כחלק ממתקני המתחם כולו.

פוך סינטטי – בעבר, חוסר מודעות לסוגיית עולם החי וגם כתוצאה מסטנדרט מסוים היה נהוג להכניס לצימר פוך נוצות ענק וכבד. אלא שמאז, השמיכה החורפית האולטימטיבית הומצאה מחדש והיום היא צריכה להיות רכה, נעימה ואפשרית להזזה כדי שתוכלו לשבת איתה בכיף גם על כיסא הנדנדה או הערסל בחוץ מבלי להתנצל. 

מכונת אספרסו – נכון, אין כמו תה כשמזג האוויר בחוץ קודר וסוער, אבל מכונת אספרסו היא תוסף חיוני מאוד לשלוק המחמם והמעורר הזה שאתם כה זקוקים לו. חוץ מזה, בחלק מהצימרים המכונה מכילה מקציף קפה ואם יש לכם כישורי בריסטה בסיסיים, תוכלו להכין לעצמכם קפוצ'ינו מפנק מהחלומות.

%@%@%p-16406x

משהו מתוק – רוב הצימרים נוטים להשאיר מראש לאורחים הנכנסים קצת ממתקים לנשנוש והטעם הטוב. אלא שבעולם היוקרה, כמו בעולם היוקרה, אתה לא קיים אם לא הבאת לאורחים שלך וופל בלגי מושלם עם כדורי גלידה. או סופלה. או עוגה. מה שמתחשק. העיקר שיהיה פה טעים!

מגבות גוף שפויות – מכירים את זה שאתם באים לשלוף את המגבת בחדר ומגלים שהיא מכסה רק שליש מהגב? אז לא. בצימר שמכבד את עצמו תקבלו מגבת שהיא באמת מגבת ואפשר לשתול בתוכה את כל הגוף בלי להתקרר. גם החלוק שתקבלו בנוסף אמור להיות כזה שאפשר לקשור בצורה נוחה מבלי להתנצל על כמות המתוקים שאכלתם מהסעיף הקודם.

אירוח לבבי ואוהב – כמובן התנאי החשוב מכולם, שמעיד על השקעה ואכפתיות בכם ובחוויה שלכם, גם אם יש סופה בחוץ וצריך להגיע כדי להראות לכם איך מתפעלים את המקלחת. מארחים הם חלק חשוב מאוד מהצימר שהם מציעים לכם והם אמורים לספק לכם את כל אלה בתוספת שירות, כך שלא תשכחו אותם ותמיד תרצו לחזור.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים