נופש בצפון או מעבר לים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-08-2019
נופש בצפון או מעבר לים?

לשאול אנשים אם חופשה בארץ משתלמת יותר מחו"ל כבר מתחיל להישמע כמו התחלה של בדיחה גרועה. כן, יש לנו צימרים יוקרתיים מהפנטים ומדהימים. כן, הרבה פעמים הם נראים כל כך הרבה יותר טוב. אבל כן, המחירים יקרים משמעותית ביחס למה שתשלמו בחו"ל, מה שכמובן מצביע על סוגיית המחיר והנוחות שלו לכיס בג'ינס.

מצד שני, צימרים יוקרתיים בישראל מציעים חוויה קצת שונה. הם אמנם לא יקחו אתם למקומות אחרים, חדשים ויוצאי דופן. אין להם נוף שטרם ראיתם ושפה שטרם שמעתם. הם שלנו ומושקעים בהם המון אהבה ולבביות, אירוח נדיב שזכור לטובה ועוד המון אפשרויות לחוויות מוצלחות. ובינינו, אם באתם בסך הכל לבטן-גב וקוקטייל אלכוהולי בבריכה, אין באמת סיבה לכתת רגליים בתורים לבורדינג. אפשר ליהנות ממתחם נופש פרטי ואקסקלוסיבי במרחק של שעה וחצי נסיעה מהבית בסך הכל ובלי לחשוש לגורלה של המזוודה בשום שלב.

צימרים יוקרתייםבחו"ל זולים יותר. האמנם?

גם ביחס למחיר החופשה הכולל בחו"ל, ניצבים צימרים יוקרתיים בארץ במצב מעניין להשוואה. חופשה אקסקלוסיבית בסוויטה יוקרתית במיקונוס למשל, עולה בממוצע 1,700 ₪ ללילה וכוללת חדר זוגי עם נוף, בריכת שחייה (פרטית או משותפת, תלוי במקום) וארוחת בוקר. בריביירה האיטלקית טווח המחירים נע בין 700 שקלים ללילה במלונות האורבניים ויכול לטפס גם מעל 3,000 ש"ח במלונות האקזוטיים, שכוללים חדרי ד'לאקס הצופים לים והרכב חדרים ומתקנים משתנה. לעומתם, המחיר הממוצע של צימרים יוקרתיים בישראל עומד על 1,500 ₪, כאשר התעריף כולל בריכה פרטית, ג'קוזי ספא, סוויטה מבודדת ושירות אורחים צמוד. 

סל חוויות שונה לחלוטין


לחו"ל כמובן יש את מקום הכבוד שלו. הוא מספק הזדמנות לראות ולחוות דברים בצורה שונה, להשתתף באטרקציות ופעילויות שלא קיימות בישראל, לראות נופים, טבע וסביבה שטרם ראינו ולספוג תרבות אחרת, מנהגים וגם חוויות מעולות וסיפורים לחזור איתם הביתה. צימרים יוקרתיים לא מספקים אפילו מחצית מכל אלה ולכן המנגנון בהם פועל באופן שונה: האורחים מגיעים לפינוק נטו, מתנתקים לחלוטין מהעולם החיצון ועוברים לגור בארמון על אי בודד שבו נמצאים רק הם, הבריכה והמארח שמשגר ארוחות ונשנושים מידי פעם.

בשורה התחתונה – קשה להשוות בין השניים משום שהם מספקים סל חוויות שונה בתכלית. עם זאת, אם תחליטו להתפנק מכל טוב בסוויטה יוקרתית ושיהיה קצת קווטצ' במחיר, עדיף שתחזירו את הדרכונים בחזרה לתוך המגירה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים