קיץ 2019 בשיאו וזה האזור המבוקש ביותר בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-08-2019
קיץ 2019 בשיאו וזה האזור המבוקש ביותר בצפון

לצפון יש הרבה קסם, רוגע ונחת להשרות על הנופשים בו. עם זאת, כל אחד מהאזורים השונים מציע חוויות מעט אחרות. לכנרת יש כמובן את החופים המטריפים, לרמת הגולן את תצפיות הנוף המשוגעות, לגליל עליון את הנחלים והמפלים ולגליל מערבי את היערות והים. בכל אחד מהם בנוסף, ניתן למצוא צימרים מדהימים לחופשה יוקרתית שלווה, מפנקת וחלומית. 

את הבדיקה הבאה ערכנו על סמך התובנות שגיבשנו לאורך תקופה ארוכה מהגולשים ומזמיני הצימרים לקיץ ומהם יצרנו בסופו של דבר את המנצח – האזור הכי נחשק שבהחלט שווה להגיע אליו בפעם הבאה שאתם בנופש. ואם נגמרה לכם הסבלנות ואתם רוצים שנגלה, נרמוז בעדינות שמדובר בפנינה עם היסטוריה צלבנית ונוף ירוק במיוחד.

המרכיבים החשובים ביותר בכל חופשה


הנופים: כשזה נוגע לצפון, רוב האנשים מעדיפים בעיקר נקודות עם שפע של מים, מה שמאפשר ליהנות גם ממסלולי הטיולים הרבים וגם ממגוון רחב של אטרקציות. בכל האזורים ניתן למצוא כמות מכובדת משניהם, כך שאם החלטתם על חופשה שמשלבת גם צימרים וגם פעילויות בסביבה ללא העדפות נוספות, לא בטוח שתהיה לכם העדפה לאזור ספציפי.

איכות האירוח: כשמדובר בחוויה הטובה והמשובחת ביותר, גליל מערבי הוא בעל יתרון בולט. כל אחד מהאזורים מכיל בקתות עץ יפות עם חוויה כפרית אותנטית, אך בגליל מערבי קיים הריבוי הגדול ביותר של סוויטות יוקרה מבודדות ופרטיות עם שירות מוצלח, מה שהופך לחופשה נחשקת ובלתי נשכחת.

האוכל: ארוחות הן עניין חשוב וזו הסיבה לכך שרבים היו מעוניינים להתמקם באזור עם מגוון רחב של מסעדות וגם אפשרויות לקבלת ארוחות במתחם הנופש. אם תרצו לבשל באופן עצמאי, תוכלו לעשות זאת על ידי פינת הגריל או המטבח החיצוני שקיימים במתחם. אם תעדיפו לאכול בחוץ, רוב הגולשים יעדיפו את גליל עליון או מערבי שבהם קיים ריכוז המסעדות הגבוה ביותר. 



המפרט הטכני ובריכת השחייה: חשובים לא פחות מכל השאר. לא הייתם רוצים לקבל סוויטה עם ספת סלון רופפת ובטח שלא לישון צהריים על כרית דקיקה ושחוקה. הגליל המערבי ורמת הגולן נחשבים לאזורים שכוללים צימרים בעלי המפרט הטכני העשיר ביותר, כאשר בגליל המערבי מרבית בריכות השחייה הינן חפורות ומצופות פסיפס, מה שמעיד על יוקרה ברמה הרבה יותר גבוהה. 

ובמקום הראשון – גליל מערבי

אם אתם חולמים על חופשה מגוונת, אטרקטיבית, איכותית, שירותית ומושקעת, ככל הנראה גליל מערבי הוא האזור שאתם באמת צמאים אליו. כאן ניתן למצוא שפע אדיר של צימרים מכל הסוגים והמינים, כולל מתחמי יוקרה מרשימים עם המון אפשרויות בתוך המתחם וסביבם.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים