נופש ב-3 דורות: חופשה עם כל המשפחה המורחבת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-05-2019
נופש ב-3 דורות: חופשה עם כל המשפחה המורחבת

מכירים את זה שאתם ממש רוצים לצאת לחופשה ומצרפים את סבא וסבתא כדי שמישהו יפקח על הילדים?

או את זה שכל המשפחה המורחבת פתאום מציעה בילוי משותף במתחם צימרים יוקרתיים למשפחות לרגל חופשה, יום הולדת או אירוע מיוחד?


בכל אחד מהמקרים האלו, אתם זקוקים למקום שמורכב משלושה דברים עיקריים: מרחב חיצוני גדול שיאפשר לכולכם להתרכז סביב הבריכה ומתקני הגן בצורה נוחה, לשבת יחד, לאכול ולפטפט, מתחם נופש נגיש על מנת שהמבוגרים ביותר או הצעירים ביותר יוכלו לנצל את כל יתרונות המקום ללא שום קושי וכמובן – מקום שיכול להיות מהנה לכל גיל, עם פתרונות בילוי מתאימים.


אז היכן מוצאים את הצימר המושלם הזה?


זכרו שאתם מחפשים מקום גדול. מתחם אשר מורכב ממספר גדול של יחידות נופש, כך שכל משפחה מצומצמת או זוג יזכו לנפוש בסוויטה אישית. אתם יכולים גם להחליט על לינה משותפת לשני משפחות למשל, אך צריך לוודא מול בעלי הצימר כי הדבר אפשרי מבחינת קבלת מזרונים נוספים ונהלי המקום. מעבר לכך, חשבו על החצר: האם יש בה מספיק מקומות ישיבה? האם כולם יחד יכולים לשהות בבריכה ולא יהיה צפוף מידי? האם ישנה מדשאה או סביבת גן חיצונית שבה אפשר לבלות במשותף?

והנה דוגמה למקום שכזה: חלומות נפתלי! מתחם נופש עצום מימדים המכיל 10 צימרים יוקרתיים למשפחות, בריכה ענקית במיוחד, ג'קוזי ספא, חדר אוכל, לאונג' חיצוני והמון המון ספייס שכל גיל ימצא בו את מבוקשו. 

כיצד תדעו שהצימר מתאים לחופשה משפחתית מורחבת?


בדקו קודם כל את תמונות המקום וודאו שאתם צופים במתחם מרווח שמסוגל להכיל כמות נופשים גדולה סביב הבריכה ושקיימים מתקנים שמסוגלים לשרת את כל אחד מהגילאים – ממתקני שעשועים ושולחנות משחק לילדים ועד ג'קוזי ספא ומתחם טיפולים למבוגרים.

בשלב הבא, כדאי להתייעץ עם בעלי המתחם לגבי כמות הנופשים וסיבת ההגעה. אם אתם חוגגים יום הולדת למשל, שווה להתייעץ על כך עם המארחים כדי שיוכלו להיערך גם מבחינת אפשרויות מיוחדות במקום. כך אם אתם מזמינים למשל צימרים יוקרתיים בכנרת, אולי לצימר קיים הסדר עם אחת מאטרקציות המים בסביבה וכך תוכלו לשלב אותה בחופשתכם בהנחה משמעותית.

לא מסוגלים להחליט על המקום המושלם שלכם לחופשה משפחתית נוצצת? אתם מוזמנים לשוחח טלפונית עם צוות אתר קרם ולקבל הצעות משתלמות לאירוח יוצא דופן, מהנה ובלתי נשכח. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים