הכל מהכל: 4 הצימרים הכי יוקרתיים שידעה מדינת ישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-10-2018
הכל מהכל: 4 הצימרים הכי יוקרתיים שידעה מדינת ישראל

צליל פתיחת השמפניה וקריאות השמחה נשמעים כעת במלון "דה נורמן" התל אביבי. המלון זכה החודש להיקרא "הטוב במזרח התיכון" על פי מגזין התיירות Conde Nast Traveler, כאשר גם המקומות השני, השמיני והתשיעי ברשימה הם ישראליים. אז מה כל כך טוב אצלנו אתם שואלים? כנראה שהרבה מעבר למה שחשבנו. מתחמי היוקרה בישראל מובילים בתחומי השירות, הקולינריה ואיכות הנופש הכללית. מי שמשלם הרבה – בהחלט מרוויח.

אבל לא רק המלונות מפוארים והרמה יוקרתית – גם בתחום הצימרים הכי יוקרתיים אפשר לזהות מגמות של חוסר פשרות וגימיקים מיוחדים, כשלהבדיל מבתי המלון, כאן יש גם פרטיות מלאה. לפניכם 4 הצימרים היוקרתיים בישראל, שנבחרו בקפידה על ידי מגזין קרם:

עלמה – סוויטה מהפנטת מהרגע הראשון, בעלת תכנון אדריכלי מבריק שמציב את הבריכה במרכז הבית, כאשר מסביב קירות שקופים מהווים את חדר השינה, הסלון והמטבח. מעברה השני של הבריכה החצי אולימפית נמצא מתחם הגן הכולל מגרש גולף פרטי, ערסלים ופינות ישיבה בלב גן מלכים מטופח. הארוחות, הריהוט והניקיון מצויים ברמה הגבוהה ביותר והסוויטה כולה "חכמה" ונשלטת בלחיצת כפתור.

בעלמה תיהנו מקמין גדול ודו צדדי לאווירה חמימה ורומנטית


סגול – הגליל המערבי ידוע כ"אזור לחימה" על התואר הצימרים הכי יוקרתיים, כאשר כל מתחם מנסה להרשים, להפנט ולהפתיע באופן חדשני את אורחיו. נראה שבניגוד לכולם, סגול הוא היחידי שעושה זאת ללא שום מאמץ. מתחם הגן בנוי כמו לופט יוקרתי על הגובה מול כל הנוף, כאשר הוא כולל בריכה, ג'קוזי ספא, פינות ישיבה מעוצבות ועמדת מנגל אבן מקצועית. חלל הפנים בעיצוב פרובאנסי מושך והשירות עתיר פינוקים באופן מיוחד.

אחוזת דוריתא – מתחם בוטיק שלוקח את החוויה למחוזות שמימיים שהקהל בישראל עדיין לא מורגל להם מספיק... לדוריתא 5 סוויטות פאר עצומות בעיצוב כשרוני מהפנט וייחודי, כאשר חלקן מהוות צימרים עם בריכה פרטית וכולן רשאיות לפינוק במתחם הגן המשותף הכולל בריכת ענק, ספא זרמים וחדר כושר. מעבר לארוחות המיוחדות, החוויה כוללת ציון לשבח גם על הריהוט, טיפוח הגן המרשים והחשיבה על פרטים קטנים ומקוריים, כמו אופניים לאורחים, לשם הנסיעה עד החוף הסמוך.


נסיה – סוויטה עתירת שבחים שלוקחת את האורחים אל הממלכה הויקטוריאנית של המאה ה-18, בה אצילים בריטים שהו בארמונות בעלי ידיות מוזהבות, רחצו באמבט משיש איטלקי ונשנשו ממטעמי המטבח כאוות נפשם. כאן לרשותכם מארח אישי צמוד, שף פרטי למזמינים מראש וקונדיטור הבית שיעמיד בפניכם בר קינוחים כלול במחיר. למקום תוספות מקוריות ויחודיות כמו סידורי פרחים וקבלת עיתון יומי כחלק מהשירות, בר אלכוהול וסיגרים חופשי ומתחם גן מעוצב וחסר פשרות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים