נופש יוקרתי בפרטיות מוחלטת בצימר מבודד בצפון.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-01-2019
נופש יוקרתי בפרטיות מוחלטת בצימר מבודד בצפון.

אין כמו צימר יוקרתי בצפון שיהיה מבודד ויספק לנו פרטיות מוחלטת כדי להתמלא מחדש באנרגיות, צימרים יוקרתיים בצפון המספקים את זה הפכו למוצר נופש מבוקש מאד בשנים האחרונות, במיוחד בזמנים האלה שהחיים נעשו לחוצים והשגרה נהייתה לא פשוטה, ואנחנו רצים בין העבודה לבית, והילדים ויתר ההתחייבויות בחיינו , אז לקחת פסק זמן אמיתי מהמירוץ הוא מוצא מצויין להתמלא באנרגיות חדשות ולמלא מצברים, לעבוד על הזוגיות, על הרומנטיקה ופשוט להתנתק מהכל, בשביל זה אנחנו נמליץ לכם היום על צימרים יוקרתיים בצפון שיספקו את החוויה הזאת עבורכם.

חופשה בצימרים מבודדים תמנע מאיתנו  את כל האי נעימות והרעש שנתקל בו במתחמים המארחים משפחות ובמתחמים שיש בהם הרבה יחידות נופש. בצימר מבודד אין סיכוי שתשמעו את הילדים צועקים בצימר הסמוך או את הזוג שרב במהלך החופשה, צימר יוקרתי בצפון שמבודד בצורה טובה יאפשר לכם אינטימיות, שקט, שלווה, רוגע, חופשה אמיתית לגוף ולנפש.


תוכלו למצוא מגוון צימרים במגוון מקומות עם מבחר אבזורים יוקרתיים ומתקנים מפוארים, אתם תצטרכו רק להחליט אם בא לכם חופשה על צלע הר מול נוף מהפנט, חופשה בתוך בוסתן עצי פרי או בוואדי ירוק,האם זה יהיה צימר יוקרתי עם ג'קוזי ספא מפנק, סאונה יבשה, או צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה, אתם תבחרו את הלוקיישן והמתקנים והמכנה המשותף של כולם יהיה חופשה אינטימית בצימר יוקרתי בצפון שיעניק לכם פרטיות מלאה ובידוד מוחלט לפחות ל- 24 שעות. אז לפניכם 2 הצעות למתחמים יוקרתיים, האחד יוקרתי בעיצוב מלכותי מול נוף גלילי מרהיב והשני יוקרתי ובעיצוב כפרי מפואר ומפנק וכמובן שבסינון של צימר מבודד תוכלו למצוא עוד מתחמים כאלה. תהנו!!

איפה כדי לנפוש? הינה כמה דוגאות:


נסיה- סוויטה יוקרתית מאד,  מתחם תענוגות אמיתי של נופש ברמת 5 כוכבים, עיצוב מפואר וסוויטה שיש בה הכל, אם חיפשתם צימר יוקרתי עם בריכה מחוממת ומקורה פרטית כאן תמצאו בריכת שחייה מרוצפת קריסטלים עם קירוי מודולרי חשמלי וחדשני, ג'קוזי ספא ענק ובנוסף ריהוט מלכותי, עשיר ואיכותי וגם את הטכנולוגיה החדישה ביותר.

אזור הפנים של הסוויטה


אדל סוויטות יוקרה- אם אתם מחפשים את החוויה הרומנטית הטובה ביותר, זוהי חוויה פרטית לזוג אחד בלבד, הסוויטה ניצבת מול נוף עוצמתי, פנים הסוויטה מעוצב בצורה קלאסית מלכותית, סגנון נקי ולבן עם נגיעה של עץ טבעי המספק חמימות ומראה כפרי מהודר, במתחם החוץ המפנק מול הנוף תמצאו ג'קוזי ספא לוהט ובריכה פרטית ויוקרתית מחוממת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים