הנופים המצטיינים ברמת הגולן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-09-2019
הנופים המצטיינים ברמת הגולן

אז מה עושים כשרוצים לראות את הנוף המושלם מבלי לזוז יותר מידי מהמקום? לקחת צימרים יוקרתיים ברמת הגולן ולפתוח את הבוקר בקפה על ההר? למצוא פינת חמד שקטה לספוג בה שלווה והשראה? רמת הגולן כוללת נופים יוצאי דופן ולנו יש את המצטיינים ביותר אצלה:

הר בנטל: קונייטרה, החרמון והכנרת מתוך לוע הר הגעש


הר בנטל המרשים הוא אחד ההרים הגבוהים באזור (1,165 מטרים) ונחשב להר געש כבוי. הלוע שלו צופה אל עבר בקעת קונייטרה והבשן הסורי, אזורים נרחבים ברמת הגולן, הר החרמון, חלקים מסוימים מהגליל וביום של ראות מוצלחת גם דרום לבנון והכנרת. העלייה להר מתאימה לכל המשפחה ולצד נקודת היציאה למסלול (אם תרצו) נמצאים בונקר צבאי וותיק ובית הקפה המפורסם "קופי ענן". 

עין אי"ה: עם כזאת בריכה מול הנוף, מי צריך צימרים יוקרתיים ברמת הגולן?


אם תגיעו לעין אי"ה תזכו לטבול בבריכה מרובעת צלולה ונעימה שמשקיפה בקו ראשון אל משולש הגבולות בין ישראל, סוריה וירדן. המעיין קרוי על שמו של בן המושב נוב - סמ"ר אילון יעקב הורוביץ ז"ל שנהרג בשנת 2004 בתאונת אימונים. חבריו ניקו ושיפצו את הבריכה הוותיקה שנבנתה בידי הסורים בעבר והפכה אותה לפינת חמד עם נוף בשפע. בינינו, לא צריך לקחת צימרים יוקרתיים ברמת הגולן כדי לשבת בבריכה מול הנוף המושלם.

מצפה אופיר: כל הכנרת בכף ידכם


בקצה השדות של מושב גבעת יואב מחכה לכם מצפה אופיר: נוף פתוח ובלתי ייאמן לכל הכנרת, בשילוב החרמון והרי הלבנון מצפון, פסגות הגליל והעמקים ממערב והרי אום אל פאחם מכיוון דרום. אידיאלי למטיילי יום וחובבי הפיקניק וגם לאורחי צימרים יוקרתיים ברמת הגולן שרוצים קפה מפנק בחיק הטבע. התצפית היא גם נקודת יציאה לשביל טיול (3-4 שעות במסלול תלול עם מעקות) שיורד כל הדרך לקיבוץ עין גב. 

וויה פראטה: אקשן אמיתי על ההר


רוצים לראות נוף מושלם מבלי לוותר על האקשן? כדאי שתגיעו למסלול הוויה פראטה החדש והראשון מסוגו בישראל! מסלול המטפסים שנמצא ליד קיבוץ מנרה מסתמן כאחד ממסלולי האתגר המטריפים ביותר בגולן וכולל מעבר אופקי לאורך המצוק בעזרת יתדות, כבלים וסולמות ברזל, חיבור לרתמה וקסדה. חצי מסלול וחצי אטרקציה בגובה, כששום דבר לא מפריע למראה הנוף המטריף. 

שמורת גמלא: הפרא מתעורר לחיים


שמורת גמלא היא החיבור המושלם בין נוף פראי, טבע ושרידים מן העבר. מרבית הנופשים במתחמי צימרים יוקרתיים ברמת הגולן קופצים ליום טיול בשמורה, שבה קיימים ריכוז עופות דורסים (חלקם נדירים) עם מצפור מהפנט לצפייה בנשרים, תצפית למפל גמלא ושרידי בית הכנסת הקדום ביותר בעולם. שימו לב: בשעון חורף נסגרת השמורה בשעה 15:00 (א'-ה') ובימי שישי וערבי חג בשעה 14:00. מומלץ להיכנס לשמורה עם הפתיחה בשעה 8:00. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים