מתקמבקת: פנו מקום לבריכה הפרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-05-2019
מתקמבקת: פנו מקום לבריכה הפרטית

הקיץ הוא הזמן של השמש והמים, אבל מי אמר שצריך לחלוק אותם עם אחרים? לא כולם אוהבים את הבריכה שלהם עם אנשים זרים, שפריצים מיותרים במים וקרבות מבטים. בטח שלא לפגוש אותם בבגד ים ואם חופשי זה לגמרי לבד – אז שיהיה ככה גם בצימר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית לעונה הקרובה.

התחילה בכלל כבריכת גומי


היא התחילה כבריכת הגומי הצנועה בחצרות מתחמי הנופש, הפכה לבריכת "קאנטרי" אינטימית שמותרת רק לאורחי המקום והתפצלה לקו נוסף כשהאורחים ביקשו יותר פרטיות והרבה יותר יוקרה. צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית הם הקינדר בואנו על העוגה, השלמה ארצי על הבמה בקיסריה, יום ההולדת 18 של נועה קירל – ברור שהם פנטסטיים וכולנו רוצים לקחת בהם חלק. הבריכה הפרטית טובה לכל מי שמעוניין בחופשה אינטמית עם בני הזוג או המשפחה בלבד, לכל מי שחושב על אורחים נוספים כמגבלה ולכל מי שהיה שמח אם היה לו מארח אישי ולא כזה שמתפצל לעוד אלף יחידות נופש.

3 הצעות לצימרים עם בריכה פרטית שחובה לראות


באתר קרם תוכלו לפגוש מגוון רחב מאוד של צימרים לקיץ, חלקם עם בריכה פרטית. תוכלו לסנן את הבחירה במקומות עם בריכה פרטית בלבד ולראות מי מבין הצימרים הקיימים הכי מתאים לכם. חשוב לזכור שמדובר בחוויית הנופש היוקרתית ביותר ולכן מחירה בייחוד בעונת השיא הוא בהתאם. אם בכל זאת תעדיפו להוזיל את המחיר, כדאי לבדוק אופציה להגיע בדקה ה-90, להתארח באמצע השבוע ולהימנע בכל מחיר משבתות ויולי-אוגוסט. בספטמבר המחירים "נשברים" וזה הזמן המושלם להשיג חופשה מפוארת עם כל הפינוקים במחיר מופחת, אם כמובן תהיו מוכנים לחכות עד אז.

כינור דוד – הבריכה של כינור דוד עוטפת מבחוץ את הסוויטה המבודדת כך שהיא מתווכת בין החוויה שמחכה לכם בפנים לזו שנמצאת בחוץ. המקום אידיאלי מאוד לזוגות אך גם משפחה עם ילדים בהחלט תהנה ממנו ותוכל לספק לעצמה נופש רגוע כדי להתגבש ולחוות.

אחוזת סלרנו – והרי לכם האפשרות המודולרית הטובה מכולן: 3 סוויטות פרטיות כאשר לכל אחת חצר פרטית משלה עם בריכה ברמת גימור מפוארת במיוחד, כך שניתן להתחפר בפרטיות מלאה בכל סוויטה אך במקביל המקום מתאים גם למשפחה או קבוצה הזקוקה למספר יחידות.

אחוזת אלין – הבריכה של האחוזה הכפרית-מהפנטת-מלכותית הזו מכילה גם את טובי המוטיבים מעולם המלכים המפונקים וגם במידה מפתיעה הרבה מאוד פאן. הסוויטה מבודדת והבריכה פי שתיים ממנה בגודל, מכילה בריכת שכשוך ומפל מים, צמחיה טרופית ופינות ישיבה רבות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים