פסח ב - סיבה נוספת לחופש חגיגי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-04-2019
פסח ב - סיבה נוספת לחופש חגיגי

את ליל הסדר עשינו בבית, יש גם חג שני, סיבה למסיבה לחופשה חגיגית בצימר


אנחנו בהחלט מבינים את ההחלטה לקיים סדר פסח כהלכתו בבית. המשפחה מתכנסת יחדיו לסעודת ליל הסדר, מתאחדת, מתראה ונהנית מאחד החגים הביתיים ביותר לאורך השנה. אך לחגוג בדיוק באותו האופן פעמיים באותו שבוע, הוא לא בדיוק כוס התה של כולם. גם המארחים בפסח א' היו מעוניינים לשבור שגרה ולצאת לבלות במקום יפה, פלוס האפשרות ליהנות מסעודת חג גדולה ומפנקת מבלי להתאמץ לגבי הניקיון והתכנונים השונים שמלווים את מלאכת האירוח. לכן
צימרים יוקרתיים בגליל העליון, המערבי, רמת הגולן ובכנרת פותחים את שעריהם בפסח ב' הקרוב ומזמינים אתכם לחגוג איתם את חג החירות, הכי קרוב לטבע והנופים, באווירה טובה, משפחתית ומגבשת וכמובן עם בריכה גדולה ודברים שווים נוספים כמו ג'קוזי ספא, מערכות קולנוע ביתיות, ארוחות ברביקיו משובחות והמון פרטיות לכל החוגגים.

3 צימרים יוקרתיים ופנויים לחג שני של פסח – מהרו לחטוף:


סוויטות אל גיא אוני – ראש פינה תמיד עושה לנו טוב על הנשמה ומפרגנת בחגיגיות עם קריצה לטבע החגיגי ופריחת האביב שמקיפה את המושבה הנחשקת. כאן הוא ביתם של 3 צימרים יוקרתיים בגליל העליון המרוצפים אבן גלילית עתיקה וצופים מגבוה אל נוף צפוני מעולה. לשתיים מתוך שלוש הסוויטות ישנו ג'קוזי ספא פרטי ומפואר ולשלישית בריכת שחייה מחוממת פרטית. תוכלו לכנס את כולם לאחת הסוויטות או לנצל את מתחם הגן המטופח לסעודת השני של פסח, להזמין קייטרינג ולפטור את עצמכם מהבישולים, או להיעזר במארחים לגבי היערכות והכנה של התבשילים מבית.

אלומות יוסף – מקום חגיגי עם 7 בריכות שחייה נשמע לכם טוב? מצוין. אלומות יוסף הסופר אלגנט-מודרנית מזמינה אתכם לפסח כהלכתו במקום מעוצב, מדויק וחדשני הכולל 4 סוויטות עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה לכל אחת, פלוס בריכה מרכזית, בריכת זרמים ובריכת ילדים במתחם הגן. מקום נפלא לשלב בו נופש יחד עם גראנד פינאלה משובח לחג ולערב בחוויה גם את פינת הברביקיו המוצלחת שתפיק לכם בשרים מעולים לצהריים ביום שאחרי.

%@%@%p-281x

רומנסה לכנרת – בהחלט המקום שאתם רוצים להיות בו עכשיו, הכולל 5 צימרים יוקרתיים בכנרת (במושבה מגדל, מול נוף קסום) גדולים ומרווחים במיוחד, בריכה מוקפדת ואווירה חגיגית יוצאת דופן. בין לבין כדאי לבקר את הסביבה הפורחת הירוקה והמקסימה וכמובן את חופי הכנרת, לנוח על מיטות השיזוף מול הנוף המרענן ולנשום חופש, רגע לפני שחוזרים לעוד שבוע עבודה שגרתי. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים