קניות לפסח – כך תעברו את השופינג בשלום

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-04-2019
קניות לפסח – כך תעברו את השופינג בשלום

איך אפשר בלי השוואות - אז איזה עוד חג מקביל לפסח?


פסח הוא במידה מסוימת הקריסמס של מדינת היהודים. זה הזמן שבו אנחנו משקיעים בחידוש הבית, ארגון החפצים מחדש ומארחים מכל טוב. לכן זה גם בדיוק הטיימינג המושלם לפרגן מתנות לכל מי שמגיע לו ותמיד טוב להיות כמה שיותר יצירתיים. מתנת החג שלכם לא זקוקה למחירי עתק ובטח שאין שום טעם להרעיף על אמא עוד כלי מטבח שישאר ארוז. היא צריכה להיות קטנה ומתוחכמת, משמחת ובטעם טוב, בעיקר כזו שתשאיר לכם משהו גם עבור חול המועד.

לבוס/ העובדים/ הקולגות


כולם אוהבים לארח ובוודאי יעשו זאת לפחות פעם אחת לאורך החג. הם לא משפחה ולכן זה לא יהיה קיטשי מידי לצייד אותם בכלי אווירה או מסיבה שיאפשרו להם לארח אחרים בגאווה. קערות מעוצבות, כוסות יוקרתיות לשייק או קוקטייל, כלי ערבוב מדליקים לסנגרייה או הלימונדה או אפילו מארז אפייה קטן ומעוצב בהחלט יעשו את העבודה.

לחברים הטובים


הם תמיד שם כשצריך, נותנים כתף ולפעמים גם מזמינים לארוחה וגם להם מגיע שתפנקו אותם לכבוד החג. מחבת סטייק מקצועית תמיד תעשה יופי של עבודה ותשאיר איתה גם הרבה רושם. מתנה מתחשבת, לא במחיר מופקע אבל כזו שהיא פרקטית וגם נראית מיליון דולר. מדובר במוצר אידיאלי לחובבי הסטייקים והבשרים והיא תמיד משמחת, בעיקר בימים שבהם החמץ ממש לא בתמונה. 

לגננות


הגננת היא אולי אחד היצורים שעובדים הכי קשה בטבע. היא לוקחת על עצמה חלק מרכזי מאוד שקשור בחיי הילדים שלכם ויש לה השפעה ותרומה אדירה עליהם. באותה נשימה, היא גם סובלת בכל ניקיון פסח מחדש מהררי ציורים, אלבומים, ברכות וערכות קרמים שצריך למצוא להן מקום. גם לה יש ככל הנראה ילדים ולא מעט קניות לחג ולכן טוב תעשו אם תפנקו אותה בגיפט כארד על סכום סמלי וראוי. זה מעריך, מכבד ובעיקר שימושי לכל מטרה. 

להורים/ האחים/ המשפחה


אולי חבורת האנשים שאיתה יש צורך לשבור הכי קשה את הראש. אתם יודעים בדיוק מה קיים אצלם בבית ומה יוחלף בחנות, מה הם אוהבים ובעיקר מה הם ממש לא צריכים. אז כדי שלא תגיעו הפסח הזה בידיים ריקות ותשמחו אותם כמה שרק אפשר, שווה להעניק לכל אחד שובר למשהו אהוב: כרטיסים לסרט, קפה מאפה זוגי, סופ"ש בצימר, יום ספא, טיול שטח או כל רעיון אחר שאתם חושבים עליו. זה אוהב, מתחשב, מקורי ובעיקר מעלה המון חיוך על השפתיים. חג שמח!

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים