הפרטים הקטנים שמעניקים יוקרה אמיתית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2018
הפרטים הקטנים שמעניקים יוקרה אמיתית

כל מתחם נופש יוקרתי מהשורה הראשונה יעשה את מיטב המאמצים כדי לכבוש בסערה את לבכם. זה יתחיל מהכניסה המרשימה פנימה בין גינות וגינון מבטיחים, דרך הדלת המבריקה בעלת הידיות המעוצבות, מבעד לעיצוב הפנים ועד היציאה אל הבריכה הפרטית שאמורה להיות הדובדבן שבקצפת הנופש הנוכחי. אך מה בכל זאת חושבים האורחים על הרמה ומה לדעתם גורם למקום להיראות כה יוקרתי? ייתכן והתשובה רחוקה קצת יותר ממה שאתם חושבים.

נכון, אמנם ללא הריהוט היוקרתי, עיצוב הפנים המשכר ושלל הפסיליטיז הראוותניים האורחים המחפשים צימרים יוקרתיים כלל לא היו דואגים להימצא כאן, אך המפתח ליוקרה האמיתית, כך מסתבר, טמון אז ועדיין בשירות. הוגשו לאורחים משקאות קוקטייל בהפתעה לבריכה? סמל מובהק של יוקרה אמיתית. הונחה עוגת שף-קונדיטור בהזמנה אישית על השולחן במטבח? אכן, מחווה יוקרתית בהחלט. המארח שלכם דואג לעיתון יומי, לפרחים טריים ולשלט אישי לשער החנייה? ייתכן שכל השאר זה בונוס. אורחים רבים המספרים בהתלהבות על המקום האחרון שבו הם נפשו, לא שוכחים לעולם לספר על הדברים שקיבלו כ"אקסטרה" – מה שלא סופר ונמסר בעת סגירת ההזמנה ונשאר כגורם ההפתעה המרכזי והסיבה להגיע לכאן שוב. בעוד שכל מיני צימרים יוקרתייםיכולים להכיל פחות או יותר את אותם האבזרים והרהיטים, ליחס האישי הלבבי יש המון חשיבות והוא כנראה זה שמכריע האם להתארח במקום כזה או במקום אחר.

בריכה מחוממת פרטית למעט ינואר פברואר מרץ


האלמנטים שחושפים את הרמה הגבוהה ביותר


אם יחס אישי מגיע בד בבד עם החופשה היוקרתית ונמצא במקום הראשון, הרי שהאבזור והתכולה יהיו בהכרח במקום השני. אז מהם האלמנטים שניתן לשאוב מהם את הרמה הכי גבוהה של צימרים יוקרתיים בצפון?

אמבט פרי סטנד – אם הוא כאן, יש לצפות לאירוח מלכים במלוא מובן המילה. פרי סטנד או סוג של אמבט איטלקי ששימש בעבר כמרחב הרחצה של המלכים האירופאים. המלך או המלכה היו טובלים בתוך מים חמים וסבון, כך שעור גופם היה מועשר בויטמינים שהעניקו לו מראה זוהר ואלגנטי.

ג'קוזי ספא זרמים – סביר להניח שלא תפגשו אותו באף בית שגרתי והוא שמור אך ורק למי שרוצה ליהנות מהטוב ביותר. הג'קוזי ספא מחמם את הגוף ומעסה אותו כך שהיציאה ממנו החוצה מלווה בהפגת מתחים והרבה חיוביות.

מיטת קינג סייז – אין חופשה טובה באמת בלי שינה מושלמת. אם המיטה בסוויטה המפוארת שלכם היא בגודל המקסימלי ומסתדרת נהדר עם הגב שלכם – סביר להניח שכל החופשה תמשיך מעולה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים