יעדים מומלצים לירח דבש יוקרתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-03-2018
יעדים מומלצים לירח דבש יוקרתי

חופשה יוקרתית ורומנטית לזוג טרי


כל אחד מדמיין את ירח הדבש הפרטי שלו בכל מיני זוויות שונות... יש את אלו שירצו ירח דבש עם אטרקציות מעניינות, מאתגרות ואקסטרימיות, כאלו שיעדיפו מקומות לטייל בירח דבש, מוזיאונים, פארקים ואתרים היסטורים, חלקנו יעדיפו חופשה זוגית חורפית, סטייל אירופה או ירח דבש  בהרי האלפיים המושלגים ומנגד- אלו שיחכו להוציא את בגדי הים מהארון ולעלות על חופשה קיצית, שטופת שמש, קוקוסים ואננסים. 

מה שמשותף לכולם ללא עוררין הינה העובדה כי כולנו נעדיף חופשה פרטית, אינטימית ורומנטית עם בן/ת הזוג הטרי/ה שלנו! 


יעדים מומלצים לחופשה יוקרתית בעולם:


1.פיליפינים- פאלאוואן: האי היפה ביותר בעולם! האי מחזיק בתואר הנחשק כבר כמה שנים טובות ולא מתכוון לוותר עליו כל כך בקלות.. המקום מטופח ומתוחזק היטב ויודע כי לשאת את התואר "האי היפה ביותר בעולם" דורש תחזוקה רבה ומושך אליו הרבה מאוד תיירים התורמים לרווחת האזרחים ושגשוג העסקים. בנוסף, תוכלו ליהנות ממלונות יוקרה ברמה גבוהה ושירות מפנק ואדיב.

לאלו מכם המחפשים חופשת בטן-גב עם שילוב של ביקור במקומות בלתי נשכחים תוכלו ליהנות משייט תיירותי משגע בו תבקרו בנהר התת קרקעי "Puerto Princesa" שנחשב כאחד משבעת פלאי עולם!


2.איי סיישל: כן, סביר להניח ששמעתם את השם לא פעם בזכות היחצ"ן של המדינה, רני רהב, אמנם הבחור עושה עבודה דיי טובה ביחסי ציבור אבל אם לומר את האמת איי סיישל לא צריכים יח"צ, המקום מושך מבקרים מכל מקום בעולם בזכות ולא בחסד! בלב האוקיינוס ההודי שוכנים 15 איים(!!!) שהם כל מה שחלמתם על חופשה קיצית על החוף. במקום תיהנו ממלונות יוקרתיים, לגונות צבעוניות, בתי קזינו תוססים, צמחייה משגעת וכמובן מי ים צלולים ויפהפיים שם תוכלו לשנרקל ואפילו לשחות יחד עם צבי הים הענקיים של האי.


3.רומא- הקולוסיאום: אחת הערים היפות ביותר בעולם ומלאה בתרבות אירופאית אמיתית. בעלת אינספור מוזיאונים, מבנים ארכיאולוגיים מרהיבים ביופיים וכיכרות צבעוניות ושוקקות חיים, האתר המזוהה ביותר עם העיר הוא ללא ספק הקולוסיאום שנבנה לפני יותר מאלפיים שנה! המקום התיירותי מושך אליו אלפי מבקרים והדבר הנהדר ביותר בכל הסיפור הזה שאינכם צריכים להיכנס לתוך האתר עצמו על מנת להוציא תמונה מושלמת- תוכלו לשבת על החומה המקיפה את הקולוסיאום ולהוציא את התמונה שתמשוך אלפי לייקים!


חופשה יוקרתית ברומא


ירח דבש מפנק בצימרים יוקרתיים בארץ:


אנחנו יודעים שירח דבש בחו"ל נשמע הרבה יותר סקסי מאשר בארץ, בואו נתחיל מכך שאולי לא ידעתם אבל ישנם מקומות בארץ שמציעים לכם חופשה יוקרתית ומפנקת באותה רמה אם לא יותר מהרבה בתי מלון מסביב לגלובוס. עוד עובדה מעניינית וחשובה היא- המחיר! דובר רבות על המחירים המופקעים בארץ אך אם תחשבו על צימר יוקרתי עבור ירח דבש חלומי תיווכחו כי המחיר לא מופקע עבור הפרטיות, היוקרה, הפינוק והיחס שאתם מקבלים כזוג טרי בצימר מפואר בארץ!


דוגמאות לצימרים יוקרתיים אנחנו יכולים להביא אין קץ- אמנם אנו מעוניינים לתת לכם את זכות הבחירה, ועל מנת להקל יותר את העניינים חשוב שתכירו אתר צימרים יוקרתיים בישראל בשם קרם, האתר מאגד בתוכו עשרות צימרים יוקרתיים בצפון וגם וילות יוקרתיות בדרום שעומדים בקריטריונים מוקפדים ביותר של צוות האתר, כאן לא תראו כותרת "צימר יוקרתי" וכשתגיעו תגלו שכל קשר בין התמונות למציאות מקרי בהחלט- הכל מאומת, אמין והכי חשוב יוקרתי! 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים