ראש השנה יוקרתי: 5 אלמנטים בולטים במתחמי יוקרה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-09-2019
ראש השנה יוקרתי: 5 אלמנטים בולטים במתחמי יוקרה

ראש השנה והחגים הם זמן נפלא לצפות בנופי הצפון המתחלפים, לנשום את האוויר הצלול, לשקוע בשלווה וגם ליהנות מהתענוגות הכי מטורפים שיש לעולם היוקרה להציע! הנה 5 אלמנטים בצימרים יוקרתיים, שאורחי החגים ייהנו מהם באופן מיוחד: 

צימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת

הטמפרטורה הקרירה מגיעה מוקדם אל הצפון ומחייבת את הבריכה במתחמי היוקרה להפוך למחוממת. זמן החימום בדרך כלל מתבצע ברוב הצימרים לאחר החגים, מה שמשאיר מים די קרירים לאורחים ומונע מהם לבלות זמן ארוך בבריכה, בעיקר אחרי שקיעת השמש. צימרים יוקרתיים שמכבדים את עצמם, יתכבדו להגיש לכם את הבריכה החמה והמפנקת כבר מתחילתו של הסתיו, כדי שתוכלו לבלות בהם 24/7 בראש השנה מבלי להתחשב באפקטיביות של השמש. 

ארוחת שף גורמה שתחסוך את הכלים והבישולים


תגידו, למה בכלל שתטרחו שעות על יד הסירים כשמישהו יכול להרעיף עליכם מטעמי חג משובחים מחומרי גלם יקרים ואיכותיים ועוד בלי להכניס את הכל למדיח בסיום? ארוחות השף הפכו לאחת הסיבות המרכזיות להתארח במתחמי צימרים יוקרתיים, כאשר השף הפרטי יכול לחסוך לכם את טרחת הבישולים במלואה ולפנות אתכם לנמנום צהריים, עוד קצת סתלבט בבריכה והנאה עם כל המשפחה. מתחם האירוח יוכל לעזור לכם למצוא שפים מובילים ואיכותיים לארוחת החג ולהזמין אותם עבורכם. כל מה שנותר לכם הוא לשבת לשולחן, לאכול ולברך. 

ג'קוזי ספא למפונקים האולטימטיביים

הסתיו הוא שובה הרשמי של עונת הספא ובמתחמי צימרים יוקרתיים רבים כבר יש מי שמתפנק בערב במים המבעבעים והלוהטים שאפשר להישאר בהם גם שעות מבלי לזוז לשום מקום (אבל זה לא ממש בריא ומומלץ, אז עדיף שתיקחו הפסקה קצרה כל רבע שעה ותיכנסו לבריכה. בסדר?). הג'קוזי ספא הוא מתקן חובה בצימרים היוקרתיים במיוחד, כאשר הוא משלים את העיסוי המקצועי או את השחייה המאומצת בבריכה ובעצם מאפשר לכם לרבוץ כמו קינגים אמיתיים בלי שהעולם החיצון יפריע.

%@%@%p-1056x

נוף מתחלף לנגד עיניכם


עונת המעבר לא יכולה להיות יפה יותר מזו שצופים בה ממרפסת הנוף הפנורמי של הצימר. הצפון מקבל בחזרה את הגוונים הירוקים החלומיים שלו ומתכסה לאט במרבדי דשא מוריקים, צמרות חורשים מרשימות ובלהקות ציפורים מדהימות בעונת הנדידה. אם תכננתם טיול סתווי מתוק ונעים במזג האוויר הצפוני, תוכלו לקחת צימר מפואר ולשלב אותו עם תצפית נהדרת, נופי שקיעה חלומיים וכמובן מסלולי טיול ממוזגים, כפי שהטבע התכוון. 

ברביקיו משפחתי אחרון של קיץ


אין חופשה משפחתית שלמה ומלאה בלי בשרים טובים על האש. אמנם לא מדובר בגימיק שמספקים במתחמי צימרים יוקרתיים בלבד, אך כל עוד מזג האוויר הטוב מאפשר, שווה לנצל את מתחם הברביקיו המקצועי שהמתחם מעמיד לרשותכם בפעם האחרונה לעונה. זה יכול לקרות בשילוב עם ארוחת החג (וכל עוד המקום לא אוסר על הבערת אש בשבתות וחגים), הבריכה ביום שאחרי או הצהריים החפוז והספונטני של אחרי טיול או אטרקציה מהנים בסביבה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים