4 מקומות בילוי ושופינג בגליל שאתם חייבים להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-05-2019
4 מקומות בילוי ושופינג בגליל שאתם חייבים להכיר

לא טוב היות הצימר לבדו. ובינינו, מה שווים הצימרים הכי יוקרתיים בצפון אם אין לידם מתחם קניות מפנק? בגליל המערבי נמצאים מתחמי שופינג ובילוי נחשקים וטובים, גם מבחינת המבחר והגודל וגם כמובן בגלל המחיר. 


כפר ירכא – את השופינג הזה אי אפשר להפסיק


ירכא היא ענקית הקניות, סמל השופינג וכוכבת החנויות מספר אחת. אין עוד מקום בישראל שפועלות בו כל כך הרבה חנויות, מתחמים מסחריים, קניונים ומרכזי קניות כמו המקום הזה. ירכא היא המקום לקנות בו הכל – החל ממוצרי חשמל ובגדים במחירים מעולים ועד דברים הזויים למדי כמו ממטרות השקיה או מסגרת לתמונה בגודל קיר. גם לא מעט מגרשי רכבי יוקרה וחנויות ריהוט פועלות כאן והכל לצד אווירת קניות ענפה, מסעדות מכל סוג אפשרי וכמובן ענקית הילדים מיי בייבי, שאם עדיין לא ביליתם בה עם הילדים, כדאי לברר על מלונות בוטיק בסביבה ולשלב עם הגעה למקום.


גרנד קניון – המול החיפאי והגדול ביותר במזרח התיכון


מישהו חשב שזה יהיה רעיון לא רע בכלל להקים חתיכת מפלצת בתוך חיפה ולהסב אותה לקניון הגדול במזרח התיכון. המתחם עצום מימדים וגדול משמעותית ממקומות כמו דיזינגוף סנטר, שקל להיכנס אליהם ועוד יותר קל ללכת בהם לאיבוד. אלא שלהבדיל אלפי הבדלים, הגרנד נותר מאורגן ומוקפד, קל מאוד להתמצא בו וקיים בו שפע עצום של חנויות מהרשתות המובילות, לצד חנויות מקומיות מעניינות. ראוי לציין גם את שוק האוכל המדהים בקומה העליונה ששווה ביקור בעיקר בימי שישי בבוקר. 


הקריון – מקום לכל המשפחה


ממבט ראשון לחובבי הרכישות זה נראה כמו מדינת עולם שלישי. אבל אחרי שיטוט קצר במקום, מבינים שכאן זול יותר, המבחר גדול יותר וכמות החנויות כמעט לא נגמרת. תוסיפו לכך את הקומה העליונה שבה נמצאים בית הקולנוע ושדרת המסעדות המקסימה (אל תשכחו להביט על התקרה) ותקבלו מקום שאפשר לגהץ בו בכיף את האשראי ולנוח מידי פעם בבית קפה על איזה מילקשייק. 


שוק רמלוד – שוק השבת בכניסה לעכו


אמנם לקחתם את מתחם הצימרים הכי יוקרתיים בצפון, אבל פה אתם יורדים אל העם. רק תגיעו מוקדם, כי אחרי השעה 11 בבוקר כבר בלתי אפשרי כמעט למצוא פה חניה. שוק רמלוד הפך ללהיט ענק בשנים האחרונות ותוכלו למצוא בו כל פריט, בגד וחפץ טובים לבית במחירי בדיחה. השוק כולל בסטות סוחרים רבות ואם אתם בדיוק רוצים לקנות כמה דברים לבית או לחדש כמה פריטים פשוטים בארון, זאת בדיוק ההזדמנות שלכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים