עוד פעם חופש? הצעות לפעילויות בצפון עם הילדים בחגים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-09-2019
עוד פעם חופש? הצעות לפעילויות בצפון עם הילדים בחגים

שוב חופש ושוב המשפחה נאלצת למצוא פתרונות יצירתיים כדי למלא את ימי החג. ואם במקרה יוצא שאת תקופת החגים הקרובים תעבירו במתחם צימרים יוקרתיים למשפחות, הנה מספר הצעות לאטרקציות בולטות ומהנות שמתאימות לעונה הנעימה ולא ישאירו אתכם לשרוף את הזמן בין ארבע קירות:

טיול ריינג'רים


לא רייזרים, ריינג'רים. הם פחות "חייתיים", פחות טורפים את השטח והרבה יותר נעימים למשפחות. גם הילדים הקטנטנים בחבורה יוכלו לשבת בניחותא במושב האחורי וליהנות מהרפתקאות השטח, לחוות את רגעי הנסיעה לאורך הנוף וליהנות מההווי המשפחתי בארבע גלגלים. חלק מחברות טיולי הריינג'רים בצפון מציעות מסלולים אטרקטיביים שכוללים פעילות משפחתית כמו "חפש את המטמון" ואתגרי דרך שונים, כך שלכם ולילדים לא ישעמם אפילו לרגע.

סיור יקבים


נכון, הילדים לא בדיוק יזכו לטעום מהיינות ויאלצו בכל מקרה לסגור 18 אביבים לפני שזה יקרה, אבל אין מתאימה מתרבות היין בשילוב צימרים יוקרתיים למשפחותכדי ליהנות מארוחת גבינות מיוחדת או ללטף את חיות החווה הסמוכה, להתעניין בכרמים המיוחדים ותהליך הפיכתם ליין בחביות היישון או בשיטה המסורתית של מעיכה בכפות הרגליים. בצפון ניתן למצוא מספר גדול של יקבים שפונים למשפחות ופותחים את שעריהם בחגים עם שלל פעילויות יצירה ופנאי לקטנים ולגדולים.

ג'ימבורי ואיי-ג'אמפ בצפון


כשמזג האוויר מתקדר והשמיים חושפים שגשם כבד עומד ליפול, זה הזמן להוציא את כולם מבריכת השחייה המפוארת ולהיכנס לתוך אחת מזירות המשחקים העצומות בגודלן כפי שמוצע בעיקר באזור הגליל המערבי. מתחמי משחקים לילדים כמו מיי בייבי שבירכא או איי-ג'אמפ הקריותי והחיפאי רושמים הצלחה מסחררת בעיקר בשל הגיוון, המרחבים והעובדה שאין צורך לעמוד בשום תור. כפר ירכא אגב, נמצא בקרבתם של צימרים יוקרתיים למשפחותביישובי הגליל המערבי ויתאים גם לכל מי שחושק בשופינג אטרקטיבי במקביל. 

הזדמנות אחרונה לקטיף


אם פספסתם את ההזדמנות לקטיף דובדבנים או שזיפים בקיץ האחרון, יש לכם הזדמנות אחרונה ליהנות מפירות הסתיו, רגע לפני שהמשקים סוגרים את שעריהם. הפעם תוכלו לקטוף תפוחי עץ, ללקט אפרסמונים, לצפות במטעי הבננות המתבשלות ואם יתמזל מזלכם גם לראות את התותים הראשונים לעונה. חלק מהמשקים מציעים יום משפחתי המשולב בסיור ג'יפים או ארוחת פויקה בשטח, מה שהופך להרפתקה שווה ומיוחדת בפני עצמה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים