חופשה בשיא החורף? בעצם למה לא?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-02-2019
חופשה בשיא החורף? בעצם למה לא?

אין לנו מושג אם אתם מאותם אנשים שמתעקשים להמתין עד הקיץ כדי לשבור שגרה, אבל אנחנו מאוד מקווים שיש לכם מפעם לפעם פסק זמן מספיק טוב. המטרה שלנו בהצגת צימרים יוקרתיים לזוגות ומשפחות בחורף היא לא רק מקום טוב להתחמם בו, אלא בילוי ומרפא של ממש המאפשר לכם לנוח מלחצי השגרה ולשחרר בתוך הספא זרמים את השרירים שנתפסו. ויש לנו 6 צימרים מדהימים שעומדים לעשות בדיוק את זה:

חופשה עם בריכה פרטית לחורף


אחוזת דוריתא – מהי חופשה טובה? סביבה ירוקה, בריכה מחוממת ומקורה וגם עיצוב מפואר. היתרונות של דוריתא כמתחם נופש יוקרתי ומרשים עולים פעמים רבות על הרבה מאוד צימרים באזור הגליל המערבי. למקום 5 סוויטות מטריפות חושים בעיצוב אקלקטי שקשה להסיר ממנו את המבט, ריהוט מעצבים מרווח ונוח עם אופציה לחצר פרטית ענקית (ב-3 מהסוויטות) עם בריכה פרטית מדהימה. אה כן, במתחם עצמו תוכלו ליהנות גם מספא זרמים וחדר כושר, ארוחות מושקעות וסמיכות אידיאלית לחוף אכזיב.


דורנס – מתחם אירוח מתוק ורומנטי עם רמת אירוח 5 כוכבים. לכאן מגיע כל מי שלא באמת מחפש סיבה לצאת מהצימר: ארוחות ונשנושים טעימים בשפע, משקאות און דה האוס וכמובן בריכה פרטית מחוממת ומקורה בחצר. העיצוב של סוויטת דורנס כבר הספיק להפיל את מעצבי הפנים מהרגליים ואת הייחודיות העיצובית שלו כדאי שתראו בעצמכם בתמונות שבאתר.

סוויטת ירח דבש- חלל אחד פתוח בעיצוב יוקרתי


חופשת ספא מפנקת


אחוזת עדנ'ס – הנה מקום שאתם פשוט חייבים. גם כאן נמצאים 5 צימרים יוקרתיים לזוגותמרים יוקרתיים לזוגות,כל אחת בעיצוב השואב השראה ממקום אחר בעולם. הטוויסט של המקום טמון במתחם הספא הסגור והענק שלו, שמציע ג'קוזי ספא זרמים שניתן להחשיב כבריכה ממש בשל גודלו, בריכה מחוממת ומקורה שניצבת ממש בסמוך, סאונה יבשה ורטובה ושפע פינות ישיבה. המיקום אידיאלי למטיילים – בחד נס, מרחק יריקה מהכנרת ונהר הירדן, היהודיה ושלל מסלולי הטיול והאטרקציות בסביבה.


פינה בלב – נו טוב. לא כולם להוטים לעבור לבגד ים ולעשות טבילה בתוך המים במהלך החורף. המקום הזה שבראש פינה אמנם מציע בריכת אבן טבעית יפה לשכשוך וטבילת רגליים בלבד, אך יש בו את כל איכויות היוקרה הנלוות מעבר לכך: סוויטות מלאות השראה בעיצוב קלאסי עשיר ואנין טעם, סביבת גן מפוארת עם כל מה שדרוש כדי לשבת כאן מול הנוף עם כוס יין איכותית ושירות משובח שלא יחסיר מכם דבר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים