יש לי יום יום ספא: מתחמי הספא היוקרתיים ביותר בישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-06-2018
יש לי יום יום ספא: מתחמי הספא היוקרתיים ביותר בישראל

מתחמי הספא היוקרתיים בישראל 


אם עד היום הסתפקתם במינימום, זה הזמן לספר לכם שהמקסימום בעולם הספא הישראלי הוא הרבה יותר עשיר ממה שאתם חושבים. 


המקומות שלפניכם מציעים השקעה ומלכותיות ברמה אחרת. עם שפע של מתקני ספא ומתחמי ישיבה, ארוחות משגעות, שירות מעולה ומגבות 100% כותנה שלא נעים לקחת מרוב שהן יקרות. אה כן, יש פה גם עיסוי מקצועי, אבל לשם שינוי כזה שלא ישלח אתכם הביתה לישון על הצד הכואב, אלא עיסוי משחרר, מקצועי ורלוונטי בול למקום התפוס. ושלא תחשבו שתמצאו כאן דיל. על יום חוויות נוצץ שכזה תיפרדו מסכום של כ-1,100 ₪. 


ספא יערות הכרמל במלון רויאל ביץ' תל אביב


החוויה שהצליחה להתעלות אפילו על זו של יערות הכרמל האורגינליים... הבריכה המפורסמת של רויאל ביץ' ת"א כבר שימשה עד לפני כשנה לפסגת ה"סלפי" של הזוגות שמשקיעים בעצמם באמת. ועכשיו בנוסף אליה תוכלו לקבל גם טבילת עיסוי וחמאם אה-לה אורחי צימרים יוקרתיים במפרץ הפרסי. החמאם הטורקי פלוס הסאונה, הבריכה, המלתחות והעיסוי המפנק בהחלט הופכים את המלון לשליט הספא הבלתי מעורער של 2018.


ספא אלמא בזכרון יעקב


פחות עיר, יותר כפר, פחות צפיפות, יותר מרחב, פחות לחצים והרבה יותר הרפייה... מלון אלמא מתרכז בעיקר במהותו כמתחם צימר יוקרתי בצפון הכולל מרכז ספא בריאות מפנק. הוא מציע שלא תוותרו במיוחד על יום עבודה ותגיעו בסיומו – לספא זוגי וארוחת ערב פלוס שהות במתחם הכושר, הבריכה הפנימית המחוממת והבריכה החיצונית תחת כיפת השמיים ואורות המושבה. 


יום פינוק של טיפולי ספא


כנען וילאג' בחד נס


אם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים להתענג עליהם ללילה ובתוספת ספא מרשים וייחודי, כדאי שתתחילו להזמין מקומות ומהר. מתחם כנען וילאג' מתואר בפי רבים כחוויית האותנטיות המרגיעה והמשחררת ביותר במדינה והספא שלו נחשב לאידיאלי לאנשים הסובלים ממכאובים שונים. לספא מספר צימרים בעלי בריכה מחוממת מרהיבה, סאונה יבשה, ג'קוזי ענק וכיבוד עשיר הכולל פירות, קוקטיילים ועוגות. 


אחוזת דוריתא בלימן


מקום שקשה לסגור בו את הלסתות השמוטות. אחוזת דוריתא גורמת לכל אדם באשר הוא להיפטר תיכף ומיד מהג'ינס והטי שירט הפשוטים ולעלות בספיד על בגד ים יוקרתי, תכשיטים תואמים ומשקפי שמש אופנתיות. לאחוזה סוויטות בוטיק בעיצוב עילי נחשק הכוללות בחלקן בריכה פרטית מרהיבה ואופציה לעיסוי זוגי ממש על שפת הבריכה. זה בסדר, גם בריכה מרכזית תתאים לאבנים החמות על הגב שלכן ותוכלו לשלב בחוויה גם ארוחת בוקר חלומית, שהות בחדר הכושר וטבילה מרגיעה בספא זרמים המקצועי. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים