סוויטות מלכותיות – לא סיפור יקר באמת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-08-2018
סוויטות מלכותיות – לא סיפור יקר באמת

עולם היוקרה נמדד בהמון פרמטרים והמטרה העיקרית שלו היא להגיש לאורחים "חופשה על מגש של כסף" – כלומר, כליל השלמות. האירוח מורכב בעיקר מתובנות שנאספו מהקהל הבינלאומי במלונות ובריזורטים יוקרתיים לגבי איך הם היו תופסים את חוויית הנופש המושלמת. בהתאם לתשובות, נבנו בצפון ישראל שלל סוויטות יוקרה מדהימות ביופיין אך גם באיכותן. כדי שזה יתאפשר ולטווחי זמן ארוכים הן מבחינת הבעלים וצוותי האירוח והן מבחינת הלקוח, עומד מחירה הממוצע של הסוויטה על 1,500 ₪ - פלוס בריכה פרטית כמובן. ישנם צימרים הגובים יותר מכך, הנחשבים לאליטה ולמתחמי אירוח נוצצים שנוהגים לקבל אליהם גם חברי כנסת, אישיים וסלבס' ולעומתם, ישנן סוויטות יוקרה בצפון הגובות פחות מכך. הן אינן איכותיות פחות ולעתים מכילות את כל הפרטים המדויקים ממש כמו היקרים מהם.

אז מה בכל זאת ההבדל? ייתכן והמיקום, כמות החדרים ואולי גם הפיצ'רים הנוספים כמו קמין, מטבח חיצוני ובריכת זרמים שלרוב מחייבים בסכומים גבוהים בהרבה. לפניכם המלצות על מספר מקומות כאלה, שלא מתפשרים על החוויה האולטימטיבית אך כן תיהנו אצלם ממחיר נמוך יותר בהיקף של מאות שקלים:

3 צימרים יוקרתיים ומהפנטים מתחת ל-1,200 ₪:

לה וילה בלנקה – מתחם יפהפה המונה 4 סוויטות מרהיבות שכל אחד מכם היה חולם לעצב בהשראתן את הבית. שתי סוויטות הגן ושתי סוויטות הנוף שוכנות מול נוף מקסים לכנרת ומעבר לעיצוב המהפנט שהן ניחנות בו, מתאפיין המקום באווירה חגיגית ובפינוקים מענגים, רמת ניקיון טובה מאוד ושירות שיגרום לכם לרצות להישאר עוד ועוד.


המחיר לזוג באמצע השבוע בחודש ספטמבר: 1,100 ₪.

נוף מדהים לכנרת עם ריהוט גן עשיר ואיכותי


אחוזת לב החורש – קחו מקום טוב באמצע היער להירגע בו וליהנות מכל אמצעי ונתיב פינוקים שיוצע לכם. האחוזה המרהיבה כוללת 5 בקתות עץ אירופאיות יפות ומרהיבות ממש בלב היער ומתאימות מאוד לחובבי העיסויים והמתבודדים שדווקא חושקים באירוח סולידי.


המחיר לזוג באמצע השבוע בחודש ספטמבר: 1,100 ₪.


הילת השחר – שתי סוויטות יוקרה חדשות, נוצצות ומטריפות חוגגות החודש חצי שנה להיווסדן. המקום השאפתני נמצא במושב עין יעקב והוא מורכב מהמון איכויות מודרניות שזוגות אוהבים במיוחד: עיצוב פנים מודרני מתוקתק הכולל מוטיבים נוסטלגיים כמו מראת גוף אובלית ודקורציה אוריינטלית, עם לופט פרטי המציע בריכת שחייה יוקרתית במיוחד ונוף שישמח לבב אנוש.


המחיר לזוג באמצע השבוע בחודש ספטמבר: 1,040 ₪.
 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים