שמש ועננים - העונה המושלמת לטיולים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-10-2018
שמש ועננים - העונה המושלמת לטיולים

נחלים עם היסטוריה, שווקים עם ארומה, שבתות עם טפטוף, צימרים יוקרתיים בגליל העליון, או המערבי... ריכזנו למענכם הצעות מעולות לטיולים בעונה היפה של השנה:

עין אפק והעיר העתיקה בעכו


הסתיו הוא הזדמנות נפלאה לשלב בין יופי טבעי למזג אוויר מבורך, גם להורים ועגלות או כסאות גלגלים. מדובר בשמורת טבע מרהיבה המסתתרת בלב הסביבה האורבנית של אזור הקריות והיא כוללת חיות, צמחיה נדירה, טחנת קמח צלבנית ושפע של מים, שחוצים באמצעות גשרי הליכה רחבים ונוחים. מכאן אפשר להמשיך לעכו העתיקה, ליהנות ממטעמי השוק, הבזאר הטורקי, המסעדות המשובחות והים הפתוח שמביא איתו בריזה קרירה של סתיו. 

נחל קדש וטיול אקסטרים בגליל העליון


לעקוב אחר נתיב המים והנוף אל עמק החולה, לפגוש את מצודת כח המיוחדת, לתת כיף לשביליסטים בדרך וליהנות מהאתגר שבטיפוס בסולמות הפזורים לאורך המסלול. זהו אתר שבו אפשר לחוש את הטבע דרך הרגליים ועל כן אין מתאים יותר מקינוח מתוק של טיול ג'יפים, טרקטורונים או רייזרים שממוקמים ממש לידכם! בסיום תמיד אפשר להשלים את החוויה ללילה או שניים עם מתחם צימרים יוקרתיים בגליל העליון.

בריכת שחייה מאורגנת ונקייה בקרבת הסוויטות לזוגות


נחל אורן בכרמל ותצפית מצפור סיירים


האזור הכי ים תיכוני בצפון מושלם לטיולים בכל עונה, אבל דווקא כשמעונן הוא הופך ליפהפה ונעים במיוחד, מושלם לשבתות חורפיות! המסלול מציע כמה שבילים בדרגות קושי שונות וכולל מעבר בין קטעי צמחיה ונופים מרהיבים, נחל זורם, אגם מלאכותי, מחצבה עתיקה והמון רוגע. לסיום מתוק, קפצו למצפור סיירים המרשים שנמצא בסמוך, שתו קפה ותנשמו עוד קצת מהאווירה המיוחדת, לפני שתתחילו בנסיעה הביתה.

נחל השופט וקפה במקום יפה


אולי הפופולרי בנחלי הצפון, שמאפשר גיחה נעימה אל דרום הכרמל ואזור רמות מנשה. הנחל עמוס בצמחייה ירוקה ומלבלבת כבר מהגשמים הראשונים וכל השנה זורמים בו מפלונים, נובעים בו מעיינות, יש בו גשרונים ושבילים מסודרים ונוחים והמון נקודות יפות לעצירת קפה. המסלול נחלק למספר אורכים כאשר כולם ברמת הליכה קלה, בין 2-4 שעות. 

ראש פינה וצהריים באתר השחזור


מה שווה יותר מיום סגרירי ואפרפר שאפשר לשוטט בו בין סמטאות גליליות עתיקות, לנשום את ריח הגשם ולתת לריאות להבריא באוויר הפתוח שמגיע מהר חרמון? ראש פינה מספקת אטרקטיביות על שלל דוכניה, אנשיה ומסעדותיה. תענוג לקפוץ לכאן מתי שמתחשק וליהנות מהיופי, האותנטיות וכמובן שלל המסעדות בעלות הטעם המשובח. לקינוח, שלל צימרים בראש פינה ממתינים שתתפסו אותם להרפתקה יפה ומפנקת של הרבה מנוחה וצבירת כוחות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים