תחל שנה וברכותיה: 4 צימרים שיש בהם ברכה מיוחדת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-09-2018
תחל שנה וברכותיה: 4 צימרים שיש בהם ברכה מיוחדת

אם אתם מחפשים צימרים פנויים לראש השנה, כדאי כבר למהר ולתפוס מקומות אחרונים. הצימרים שמיד תפגשו, נחשבים מעין מקומות בעלי השראה אווירה וסגנון מיוחדים שבזכותם החופשה

משתדרגת מ"עוד" לינה במקום נוח לחוויה מרהיבה ואפקטיבית, מלאה נחת. אז במי מהצימרים שלנו תוכלו לקבל ברכה אמיתית לחג בזכות המהות, הגישה והסגנון?

שנה של חופש, טבע וקלילות – אדל סוויטת יוקרה

רק לעמוד במתחם הגן הפרטי הזה ולנשום את כל הצפון אל הריאות כבר עושה לנו טוב. אדל מציעה חוויה פרטית-פרטית באמצע הר שנראה כמו "שומקום", אלא שסביבו טבע שוקק חיים וגם תצפית אל בתי המושב הסמוך שהוא מתנוסס גבוה מעליהם. אה כן, גם הכנרת מתארחת בקו העין. מבפנים, התחושה קלילה רכה ונעימה. אפשר להתפנק בכיף על הכורסאות או מיטת הקינג סייז, להתיישב לשולחן ארוחת הבוקר המפואר ובעיקר ליהנות מהפרטיות והקלילות שזורמת כאן באופן טבעי לגמרי.

שנה של הגשמה והצלחה – סגול

הצבע הסגול שהפך בשנים האחרונות לצבע השולט בתחום הרוח והנפש, משמש עוד משחר ההיסטוריה כצבע לקמעות מזל שונים, לאבנים טובות ולאנרגיות חיוביות. על כן סוויטת סגול שרויה בסגולות אמיתיות המבטאות עוצמה, רושם וכמובן שגשוג והצלחה. מתחם הגן הכריזמטי מתאים לאנשים שמעוניינים ליהנות מתנאי היוקרה ברמה הגבוהה ביותר, בעוד שמתחם הפנים מאפשר נוחות וסגנון חיים כיאה למצליחנים שאתם. או לפחות לאלה שאתם שואפים להיות עוד השנה.

%@%@%p-19102x

שנה של הנאות ותענוגות – אמור סוויטת אירוח

חדשה אצלנו בקרם, אבל כבר עושה גלים של מפנקת ביותר. לא עוד צימרים פנויים לראש השנה כי אם סוויטה פרטית מלכותית הכוללת בריכה, ג'קוזי ספא, חצר רחבת ידיים, שולחן סנוקר, מתחם פנים חלומי ומשוכלל וים של פינוקים שבהחלט משדרים הנאות ותענוגות מכל הבא ליד. ושכך תיראה כל השנה שלכם!

שנה של אמת וכנות – ברכתא


שני צימרים פנויים לסוכות ולראש השנה, שמחזירים את המתפנקים אצלם למחוזות האותנטיות, האבן הגלילית העתיקה, הסביבה הכפרית והתענוגות הפשוטים שמרכיבים את חיינו. לכל סוויטה בריכת טבילה אישית בלב חורש ירוק ויפהפה עם עיצוב עדין שקט ומיוחד. בחוץ נחל זורם עם גשרונים ופינות ישיבה טבעיות יעניקו לכם תחושה שאתם יושבים בחיקה של אמא טבע, כשסביבכם נטורליזם פשוט אך מיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים