תמיד לפנק: צימרים שמשלבים יוקרה וטיפולי ספא

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-03-2019
תמיד לפנק: צימרים שמשלבים יוקרה וטיפולי ספא

אם יש לכם חשק למשהו באמת יוקרתי, לחופשה נוצצת ולפינוק זוהר, שמחים שבאתם. לפניכם הצימרים הכי יוקרתיים שמספקים לאורחיהם מתחם בוטיק מעוצב ומהפנט, בתוספת עיסויים חלומיים שמשדרגים את החופשה והופכים אותה למושלמת שהיא. 


הילת השחר – מרטיט לבבות מול הנוף


בא לכם ליהנות ממקום מפונפן בכל קנה מידה עם מתחם ספא ובריכה שקשה לצאת ממנו? הילת השחר תשמח לארח זוגות אליטיסטיים בחופשה שאפתנית עם עיצוב מוקפד ומתחם מרשים שאפשר להעמיד בו בכיף את מיטת העיסויים של המסאז'יסט ולצאת כמו חדשים. הסוויטה מבודדת וממוקמת במושב עין יעקב המוקף בנוף מהפנט מכל כיוון.




40 דק


אורבן – אירוח גלילי חמישה כוכבים


מקום יפהפה בלב הנוף שתתאהבו בו בקלות, בעיקר בזכות אירוח הבוטיק האישי והצמוד שתזכו לו כאן וכמובן מתחם הגן המשובח שמתאים לעיסוי זוגי או פוט מסאז' תוך כדי הרביצה על מיטות השיזוף לכל הפחות. גם הפעם מדובר בסוויטה מבודדת, אבל להבדיל מהמון צימרים עם ספא, גם בעלת מיקום מנצח בישוב האיכותי כפר ורדים, שמתאים גם למטיילים שרוצים ליהנות מאוכל טוב ואטרקציות בסביבה הקרובה. 

שלווה עילאית – צימרים עם ספא בלתי נשכח


עולים לגליל העליון, אל אחד ה"גורואים" הוותיקים והמפורסמים בענף היוקרה. לשלווה עילאית מתחם קונספט המורכב משתי סוויטות אחיות ששומרות על רמת פרטיות גבוהה ואירוח מעודן. מתחם הפנים בעיצוב מודרני מרשים, צופה אל החוץ המכיל בריכה פרטית וכמובן ג'קוזי ספא זרמים צמוד ודק גדול ומקושט בצמחייה שלא מצריך יותר ממזרון או מגבת כדי ליהנות מאבנים חמות על הגב או עיסוי קרקפת מפנק.


לה וילה בלנקה – ככה נראים החיים הטובים באמת


חופשה בגוונים של קצפת מדברת אליכם? מעולה. מדובר באחד הצימרים הכי יוקרתייםבמושב חד נס, שמגיש לכל זוג חופשה מפוארת וייחודית בסוויטה מהפנטת ובעיצוב מתוחכם, עם בריכת שחייה חיצונית גדולה. סביב המושב פועלים מעסים מקצועיים רבים שהמקום יכול להזמין למענכם בכל רגע נתון, גם אם החלטתם להפתיע את בני הזוג שלכם בספונטניות. 


עלמה – ארמון מודרני למלכים אמיתיים


ללא ספק מלך היוקרה, שכשתראו אותו אנחנו מאמינים שלא תרצו להיות עוד באף מקום אחר. לעלמה מתחם פנים מפואר ומלכותי במיוחד, פלוס גן עצום מימדים שמוקדש בחלקו הגדול למגרש מיני גולף מטריף. הסוויטה מודרנית, כוללת אינספור פתרונות טכנולוגיים מפתיעים ומרתקים ובהחלט תתאים לכל מי שמחפש צימרים עם ספא זרמים מפנק, מפלס בריכה פנימי ומחומם עם קמין ועיסויים מכל סוג אפשרי. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים