הצעות נישואין הכי רומנטיות שעוד לא שמעתם עליהן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-05-2018
הצעות נישואין הכי רומנטיות שעוד לא שמעתם עליהן

הצעות נישואין הן רגע מרגש ואינטימי עבור בני הזוג, יש כאלה הבוחרים לשתף את הרגע עם עשרות או אפילו מאות קרובים ויש את אלו שיעדיפו את זה רק עבור שניהם... בכל מקרה, הרגע הזה ישאר שלכם לנצח!


מה אנחנו לכם מציעים לא לעשות


בכל כלל יש יוצא מן הכלל וכך גם עם הצעות הנישואין, הנה כמה הצעות נישואין פסיכיות שקשה לדעת אם זה אהבה או

התעללות... 


בן הזוג הפתיע את ארוסתו לעתיד בדרך לאירוע משפחתי, רכב משטרה עצר אותם בדרך לאירוע ו"השוטר" התגרה בנהג, האשים אותו על נהיגה בשכרות והתחצפות לשוטר, בת הזוג באה להגן על בן זוגה ושם העניינים התלהטו, נאמרו מילות גנאי לבחורה, בן הזוג הגן עליה ומיד נפל על ברכיו ו"נאזק" על ידי השוטרים. לפני שהבחורה הספיקה להבין מה קורה, נשלפה הטבעת המפורסמת והיא נותרה בהלם מוחלט... 


כנראה שהמשטרה חזק בעניין הצעות הנישואין, אחרת איך תסבירו את זה, ישב עם בת זוגו במסעדה מקומית בצפון הארץ, ביים את גניבת הרכב שלה שאיתו הגיעו למסעדה, הזמין "משטרה", פתחו בחקירה, נסעו למבצר ישן סמוך לשפת הים ושם חיכתה ההצעה הגדולה, חברים, חברות ובני משפחה חיכו שם סביב נרות, בלונים וזיקוקים, בן הזוג כרע ברך והציע נישואין ביום של ישכח אצל אף אחד מהמוזמנים...


הצעה אינטימית ופשוטה, 4 עיניים בלבד!


במידה ואתם זוג שאוהב את השקט הזוגי שלכם, את הרוגע והשלווה וכמובן את האינטימיות שלכם צאו לאחד מן הצימרים היוקרתיים לזוגות שפרושים בארץ ושם תוכלו לממש את אהבתכם, ללא אורחים נוספים ואפילו תוכלו להעמיד מצלמה שתצלם את כל הרגע המרגש! הצעת נישואין אינטימית תלויה באופי האדם(המציע) ובעיקר באופי האדם שאיתו אתם רוצים לחלוק את שארית חייכם("המוצע"). אל תגרמו לאכזבות מיותרות, היו בטוחים שזו ההצעה המתאימה עבור שניכם, ללא קהל ואנשים מסביב ולכו על זה בענק!


גקוזי ספא מפנק המוקף גדר זכוכית במתחם הגג מול הנוף


צימרים יוקרתיים ואיכותיים הם בחירה מושלמת להצעת נישואין 


בעלי הצימרים והסוויטות היוקרתיות של ימינו מכירים את ההצעות החדשות ומתגמשים בהתאם לכך, ישנם מקומות שמאפשרים אירוח של חברים ומשפחה נוספים שמצטרפים אך ורק לכמה שעות לרגע המיוחד, על מנת לחגוג עם הזוג המאושר את הרגע השמח של הצעת הנישואין ולאחר מכן משאירים אתכם ביחידות כך תוכלו ליהנות מהרגע שהוא כולו שלכם, הלילה הראשון כזוג מאורס!



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים